فیروز آسایش

فیروز آسایش

دلنوشته ها و روزمرگی های یک دانشجوی کنجکاو
توسط ۱ نفر دنبال می شود

راهنمای جامع: 5 سوال رایج برای دانشجویان دوره آرایشگری

راهنمای جامع: 5 سوال مشترک هنرجویان دوره آرایشگری

آیا به دنبال یک شغل پر درآمد در حوزه‌ی زیبایی و آرایش هستید؟ صنعت آرایشگری، یکی از فرصت‌های منحصر به فرد است که به شما این امکان را می‌دهد تا به عنوان یک هنرمند در دنیای زیبایی، کسب و کار خود را شکل داده و درآمدزایی کنید و احتمالاً برای شروع سوالات زیادی در سر دارید مانند این‌ها: بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه کدام است؟ هزینه دوره آرایشگری چقدر است؟ و... در ادامه این نوشتار به 5 سوال مشترک و متداول اکثر هنرجویان آموزشگاه زیبایی تیکا آکادمی یکی از برترین‌های آموزشگاه آرایشگری اهواز پاسخ خواهیم داد، شاید سوال شما هم باشد.

 

سوالات متداول هنرجویان دوره‌های آرایشگری

 

1.چطور می‌تونم آرایشگر حرفه ای و موفق بشم و سالن افتتاح کنم؟

 

یکی از نکات خیلی مهم در صنعت آرایشگری، امکان کسب درآمد بالا برای بانوان است. خدمات آرایشی و زیبایی به عنوان شغلی پردرآمد در ایران شناخته می‌شوند. افراد آموزش‌دیده در این زمینه می‌توانند مشتریان متفاوت با سلیقه‌های گوناگون را جلب کرده و به عنوان متخصصین معتبر در هریک از حرفه‌های زیبایی و آرایشی در بازار کار حضور یابند. توانایی ایجاد کسب و کار و افتتاح سالن زیبایی نیز یکی از امتیازات برتر این حرفه است. از تأسیس سالن آرایشی شخصی گرفته تا مدیریت سالن زیبایی، این امکان به بانوان داده می‌شود تا برند شخصی خود را بسازند.

 

2.برای آموزش آرایشگری آموزشگاه ثبتنام کنم یا برم پیش یه ارایشگر ماهر؟

آموزش آرایشگری از طریق یادگیری و شرکت در دوره‌های حرفه‌ای و تخصصی، یک گام مهم به سوی حرفه‌ای پر درآمد و البته جذاب و پرچالش است. با انتخاب دوره‌ آموزش آرایشگری در یک آموزشگاه معتبر و باسابقه عالی، می‌توانید به عنوان یک آرایشگر حرفه‌ای در دنیای زیبای آرایشگری قدم بگذارید و با اصول و ترفندها و نکات مهم در این حرفه برای هرکدام از رشته‌ها آشنا شوید و خدمات با کیفیتی به مشتریان خود ارائه دهید. علاوه بر این برای دریافت مدرک فنی حرفه‌ای آرایشگری زنانه باید در یک آموزشگاه معتبر ثبتنام کنید زیرا در آینده برای راه‌اندازی کسب و کار خود و یا حضور در آرایشگاه‌های بزرگ و بنام به این مدرک رسمی نیاز خواهید داشت.

شرکت در این دوره‌ها به شما این امکان را می‌دهند که در بازار کار رقابتی و پرچالش آرایشگری، برتری داشته و بهترین خدمات را ارائه دهید و در نهایت برای کسب تجربه بیشتر و آشنایی با سالن‌ها و مشتری‌های متفاوت به‌مدت یکسال یا بیشتر به‌عنوان دستیار در کنار یک آرایشگر حرفه‌ای مشغول به‌کار شده و از هر فرصتی برای تمرین استفاده کنید.

 

3.کدوم شاخه از آرایشگری رو یاد بگیرم؟

اگر شما از آن‌دسته افرادی هستید که تصمیم‌گیری برایتان سخت است و نمی‌دانید به کدام رشته آرایشگری بیشتر علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم برای شروع آموزش آرایشگری از دوره آرایش و پیرایش شروع کنید زیرا با این روش تقریبا با اکثر دوره‌ها آشنا شده و راحت‌تر به رشته مورد علاقه‌تان پی خواهید برد. همچنین برای افتتاح سالن زیبایی داشتن مدرک آرایش و پیرایش الزامی است.

 

4.رشته های پر درآمد آرایشگری کدامند؟

پاسخ به سوال پردرآمدترین رشته آرایشگری کدام است؟ بستگی به موارد زیادی از جمله شهر و محل زندگی شما بعلاوه آموزش دیدن اصولی برای جذب مشتریان بیشتر دارد. آموزشگاه آرایشگاه زنانه تیکا آکادمی با ارائه دوره‌های جدید بهمراه اساتید برجسته برای جذب مشتریان، یک فرصت بی‌نظیر برای علاقمندان به دنیای آرایش و زیبایی فراهم کرده است.

 

معرفی انواع رشته‌های آرایشگری پردرآمد

  •  دوره میکاپ صورت
  • دوره میکروبلیدینگ یا آرایش دائم
  • دوره کاشت و طراحی ناخن
  • دوره اکستنشن مژه
  • دوره کوتاهی مو
  • دوره رنگ و لایت
  • پاکسازی پوست
  • احیا و درمان مو
  • پدیکور
  • کراتیه و صافی مو
  • اکستنشن مژه
  • بافت مو

در ادامه به بررسی تعدادی از پردرآمدترین رشته‌های آرایشگری می‌پردازیم:

 

راهنمای جامع: 5 سوال مشترک هنرجویان دوره آرایشگری

دوره آموزش گریم و میکاپ صورت

یکی از پرطرفدارترین دوره‌ها در دنیای آرایشگری، دوره آموزش گریم و میکاپ است. در این دوره به شما جدیدترین تکنیک‌ها و روش‌های آرایش صورت را آموزش می‌دهیم.در کلاس‌های عملی دوره آموزش میکاپ حرفه‌ای که توسط مدرس بین المللی با بروزترین متد آموزش داده می‌شود، هنرجویان فرصت دارند تا مهارت‌های میکاپ و گریم خود را با تمرین‌های عملی بر روی مدل‌های زنده تقویت کنند و با استفاده از مدل‌های زنده، تمرین کرده و مهارت‌های آموخته شده را در عمل اجرا کنند و در نهایت درآمدی قابل ملاحظه در این لاین زیبایی داشته باشید.

 

دوره میکروبلیدینگ یا آرایش دائم

اگر به دنبال یک فرصت حرفه‌ای و منحصر به فرد هستید، دوره میکروبلیدینگ یا دوره آموزش آرایش دائم گزینه‌ای عالی است. این دوره به شما آموزش می‌دهد چگونه با استفاده از تکنیک‌های حرفه‌ای، طبیعی‌ترین روش‌های آرایش دائم ابروها و لب‌ و چشم (آموزش ۱۰سبک ابرو، 4 سبک لب و 3سبک چشم) را انجام دهید.

 

دوره کاشت و طراحی ناخن

دیزاین و طراحی ناخن یک هنر جذاب و خلاقانه است و با یادگیری دقیق و اصولی کاشت و طراحی ناخن، می‌توانید یک ناخن کار معتبر در این زمینه شوید. در دوره آموزش کاشت و طراحی ناخن آموزشگاه تیکا آکادمی آموزش‌های مبتدی کاشت ناخن، مفاهیم پایه، آشنایی با ابزارها و وسایل کاشت ناخن، و همچنین تکنیک‌های پیشرفته و حرفه‌ای نظیر آموزش کاشت ناخن پودری، کاشت ناخن با تیپ، کاشت ناخن با فرمر، کاشت ناخن با ژل، ژلیش ناخن طبیعی، لیمنت ناخن و کاشت ناخن فرنچ و … ارائه می‌شود.

 

دوره کاشت مژه

امروزه که داشتن مژه‌های پر و بلند یکی از جنبه‌های مهم زیبایی چشم محسوب می‌شوند با ثبتنام در دوره آموزش کاشت مژه و یادگیری اصولی آن، می‌توانید بهترین خدمات را در این زمینه ارائه دهید. در دوره آموزش اکستنشن مژه در آموزشگاه آرایشگری تیکا آکادمی، به تمامی جنبه‌ها و مهارت‌های مورد نیاز برای انجام کاشت مژه به همه متدها و جدیدترین سبک‌ها مسلط خواهید گشت.

 

دوره کوتاهی مو

هنر کوتاهی مو نیز از دیگر دوره‌های مهم در حوزه آرایشگری است. مباحث کوتاهی مو به صورت صفر تا صد توسط مربیان حرفه ای تیکا آکادمی تدریس می‌شود. دوره آموزش کوتاهی مو شامل سرفصل‌های جامع مربوط به کوتاهی می‌باشد که برخی از آن شامل مباحث تئوری شناخت آناتومی سر، آموزش تکنیک کار با قیچی، شناخت آناتومی سر، آموزش تقسیم بندی مو برای کوتاهی، آموزش دیاگرام خوانی کوتاهی مو و … می‌باشد.


5. هزینه آموزش آرایشگری چقدره؟

در جواب این سوال کلی باید ابتدا از خودتان بپرسید که تمایل دارید در کدام لاین یا رشته آموزش آرایشگری ثبتنام کنید.
نکته بعدی این است که هر دوره آرایشگری بسته به نوع ارائه شدن مانند حضوری یا آنلاین بودن، ورکشاپ‌های خصوصی یا دوره‌های آموزشی گروهی قیمت و شهریه متفاوتی دارد.

همچنین آموزشگاه برگزارکننده نیز با توجه به شرایط و نوع برگزاری دوره که فشرده یا اقتصادی یا خصوصی باشد شهریه متفاوتی را در نظر خواهد گرفت.


 

 

تیکا آکادمی؛ برگزار کننده دوره‌های آموزش آرایشگری با مجوز رسمی

راهنمای جامع: 5 سوال مشترک هنرجویان دوره آرایشگری

شرکت در دوره‌های آموزش آرایشگری با دریافت مدرک رسمی، یک گام مهم به سوی درآمدزایی است. با ثبتنام در دوره‌های آموزشگاه آرایشگری زنانه تیکا آکادمی، می‌توانید به عنوان یک آرایشگر حرفه‌ای در دنیای زیبایی شناخته شوید و خدماتی با کیفیت به مشتریان ارائه دهید. شرکت در این دوره‌ها به شما این امکان را می‌دهند که در بازار کار رقابتی و پرچالش آرایشگری، برتری داشته و بهترین خدمات را ارائه دهید. توسعه مهارت‌ها، ارائه دوره‌های آموزشی با کیفیت و به‌روز بودن با متدهای زیبایی، این امکان را فراهم می‌کند تا بانوان به عنوان رهبرانی قدرتمند در دنیای زیبایی و آرایش شناخته شوند.

خانم الهام صالحی، مدیریت مجموعه آکادمی آرایشگری زنانه تیکا با سال‌ها تجربه درخشان و دانش فراوان به‌عنوان بیوتی کوچینگ و مشاور و کوچ سالن های زیبایی در عرصه صنعت آرایشگری و زیبایی شناخته می‌شود. وی با رویکردی نوآورانه، به صاحبین و مدیران سالن‌های زیبایی کمک می‌کند تا به بهترین شکل ممکن خدمات خود را ارائه دهند و تجربه آرایش و زیبایی را برای مشتریان به یک تجربه منحصر به‌فرد تبدیل کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌های آموزش آرایشگری تخصصی با مدرک رسمی فنی حرفه ای و ثبتنام فوری به سایت آموزشگاه آرایشگری زنانه تیکا آکادمی به نشانی  https://tikaacademy.com مراجعه و یا با شماره‌ مستقیم ۰۹۹۰۲۴۸۴۰۰۵ جهت مشاوره در تماس باشید.

فیروز آسایش
فیروز آسایش دلنوشته ها و روزمرگی های یک دانشجوی کنجکاو

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋