fimutv

fimutv

چرا باید سایت فروشگاهی داشته باشم؟

طراحی سایت فروشگاهی در سال های اخیر اهمیت زیادی پیدا کرده است بطوری که تقریبا اکثر مدیران کسب و کار ها میدانند داشتن یک سایت فروشگاهی اهمیت زیادی دارد البته بعضی افراد نیز در حال حاضر نیز در ایجاد سایت فروشگاهی تردید داردند ،این پست به شما کمک میکند تا اهمیت داشتن سایت فروشگاهی را بدانید

چرا باید سایت فروشگاهی داشته باشم؟

1. محصولات شما 24/7 در دسترس هستند

در حالی که داشتن محصول در مغازه می‌تواند به مشتریانتان کمک کند اما با طراحی سایت فروشگاهی شما قابلیت خرید آنلاین را برای آنها بوجود میاورید و در را برای فروش بیشتر باز می‌کند. آنها مجبور نیستند برای تحویل گرفتن محصول خود به مغازه یا دفتر شما بروند یا آن نیاز لحظه آخری را سفارش دهند، آنها می توانند آن را درب منزل تحویل بگیرند!

 

2. با قابلیت مشاهده در موتورهای جستجو به یک مخاطب جدید برسید

علاوه بر برندسازی و روابطی که در دفتر خود ایجاد می کنید، افزودن یک فروشگاه آنلاین باعث افزایش ترافیک وب سایت شما از طریق موتورهای جستجو می شود. وقتی مشتریان بالقوه محصولی را که شما حمل می کنید جستجو می کنند، آن نتایج در جستجوهای آنها نشان داده می شود.

 

3. هزینه خرده فروشی خود را کاهش دهید

با حضور آنلاین، می توانید میزان محبوبیت اقلام را بسنجید و فقط تعداد معینی از محصولات را در دفتر خود حمل می کنید. همچنین می‌توانید انتخاب محصول خود را با هزینه سربار کمی گسترش دهید. شما نیازی به پرسنل اضافی ندارید، تبلیغات و بازاریابی هزینه کمتری دارند و نیازی به خرید املاک و مستغلات ارزشمند در دفتر خود نخواهید داشت.

 

4. ایجاد ارتباط هدفمند در مورد فروش

با داشتن یک مثال واضح از اینکه مشتریان شما چه محصولاتی می خرند، می توانید علایق آنها را از طریق ارتباط و بازاریابی هدف قرار دهید. همچنین می توانید از این اطلاعات برای برنامه ریزی فروش ، پیشنهادات، و تخفیف محصولات و خدمات استفاده کنید. این اطلاعات را کاملاً آنلاین نگه دارید تا این مکالمات در زمان ملاقات مشتری به وقت اداری با ارزش کاهش نیابد.

 

5. بهترین محصولات خود را به نمایش بگذارید

هنگامی که محصولات اثبات شده ای دارید، مانند بهترین غذای سگ در بازار یا عینک های مرغوبی که می دانید مشتریان آن ها را دوست خواهند داشت، اینکه بتوانید آنها را در جلو و مرکز در فروشگاه آنلاین خود برجسته کنید، پیدا کردن آنها را برای مشتریان آسان تر می کند. می‌دانید که سایر مشتریان همان محصول را خریداری کرده‌اند و از آن‌ها راضی بوده‌اند، بنابراین می‌دانید که این محصولات احتمالاً برای سایر مشتریان نیز مفید خواهند بود.


بیشتر بخوانید: طراحی سایت فروشگاهی با بهتر قیمت

fimutv
fimutv

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋