filmfa

filmfa

توسط ۳ نفر دنبال می شود

دانلود رایگان سریال گردن زنی قسمت دوم 2

تماشای رایگان و کامل قسمت 2 سریال گردن زنی

 

کارگردان: سامان ‌سالور

نویسنده: زامیاد سعدوندیان

تهیه کننده: علی قربانزاده

ژانر: درام – معمایی

بازیگران: مهدی حسینی‌نیا، پژمان بازغی، رویا نونهالی، الهام پاوه‌نژاد، حسن معجونی، مهران غفوریان، سمیرا حسن‌پور، پوریا رحیمی‌سام، محمد ولی‌زادگان، امین شعرباف، پاشا رستمی، ستایش رجایی‌نیا، سعید زارعی، کیسان دیباج، الیکا ناصری، محمد اشکان‌فر، آزاده مهدی‌زاده، هلن نقی‌لو، سهیل قنادان و ترلان پروانه

در آغاز یک عروسی، تراژدی هولناکی رقم می‌خورد. پیوند عاشقانه‌ای که قرار بود آغازگر خوشبختی باشد، به خون آغشته می‌شود و رازهای تاریکی که در پس این جنایت پنهان شده‌اند، یکی پس از دیگری برملا می‌شوند.

سامان سالور کارگردان باسابقه سینمای ایران که فیلم‌هایی مانند “سه کام حبس” را در کارنامه خود دارد، اولین سریال نمایش خانگی خود را می‌سازد. این سریال که “گردن زنی” نام دارد، به قلم زامیاد سعدوندیان نوشته شده است و روایت‌گر داستانی پرفرازونشیب خواهد بود.

داستان سریال از یک نقطه تراژیک و پرکشش آغاز می‌شود که می‌تواند مخاطب را به‌سرعت با خود همراه کند. با این حال، پیچیدگی‌های داستان و افشاگری‌های پی‌درپی ممکن است برای برخی از بینندگان گیج‌کننده و بیش از حد عجیب باشد. از نظر کارگردانی، سالور به خوبی توانست فضایی تیره و پرتنش را به تصویر بکشد که متناسب با تم معمایی سریال است.

در مجموع، “گردن زنی” با وجود ضعف‌های جزئی، اثری ارزشمند در ژانر درام و معمایی است که می‌تواند مخاطبان خاص خود را به خوبی جذب کند و نشان‌دهنده توانمندی‌های سالور در عرصه سریال‌سازی است.

خلاصه داستان:

داستان سرنوشت باران و نیما در شب عروسی‌شان است که با آزادی خلافکار سابقه‌داری به نام شاهرخ تغییر کرده و سبب فاش شدن رازهای خانوادگی بسیار زیادی پیرامون آنها و تک تک افراد خانواده‌هایشان می‌شود …

 

برای دانلود و تماشای رایگان کلیک کنید

 

 

filmfa
filmfa

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋