file

file

توسط ۵۲ نفر دنبال می شود
 ۲ نفر را دنبال می کند

کتاب صوتی هنر متقاعد کردن دیگران اثر جفری گیتومر

 

کتاب صوتی «هنر متقاعد کردن دیگران» توسط «جفری گیتومر» نوشته شده است. نویسنده سعی کرده تا در کتاب مذکور روش‌های موثر و کارآمد در جهت برقراری ارتباط با دیگران و اصول سخنرانی را به مخاطبان خود آموزش دهد. نویسنده معتقد است که هر فردی از یک قدرت نهفته در خود بهره‌مند است که با مطالعه این کتاب به این قدرت نهفته پی خواهد برد و از آن در جهت برقراری ارتباط و متقاعد کردن دیگران بهره خواهد برد. این کتاب در دسته کتاب‌های روانشناسی قرار می‌گیرد.
خلاصه‌ای از کتاب صوتی هنر متقاعد کردن دیگران:
کتاب صوتی هنر متقاعد کردن دیگران، نحوه صحبت…
خلاصه کتاب
کتاب صوتی «هنر متقاعد کردن دیگران» توسط «جفری گیتومر» نوشته شده است. نویسنده سعی کرده تا در کتاب مذکور روش‌های موثر و کارآمد در جهت برقراری ارتباط با دیگران و اصول سخنرانی را به مخاطبان خود آموزش دهد. نویسنده معتقد است که هر فردی از یک قدرت نهفته در خود بهره‌مند است که با مطالعه این کتاب به این قدرت نهفته پی خواهد برد و از آن در جهت برقراری ارتباط و متقاعد کردن دیگران بهره خواهد برد. این کتاب در دسته کتاب‌های روانشناسی قرار می‌گیرد.

خلاصه‌ای از کتاب صوتی هنر متقاعد کردن دیگران:
کتاب صوتی هنر متقاعد کردن دیگران، نحوه صحبت کردن در جمع، پایداری تا آخرین لحظه برای رسیدن به هدف و خواسته‌ها، نحوه بهره‌مندی از شیوایی و رسایی بیان و همچنین بهره‌مندی از عنصر شوخ‌طبعی در صحبت کردن را به شما آموزش می‌دهد. از طرفی این کتاب به شما یاد می‌دهد که چگونه در هر شرایطی به جای ساز مخالف زدن، خود را با دیگران وفق داده و هم‌سوی آن‌ها شوید
کتاب صوتی متقاعد کردن دیگر از شهرت جهانی برخوردار است و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. به جرئت می‌توان ادعا نمود که پس از شنیدن کتاب صوتی هنر متقاعد کردن دیگران در هر زمینه که می‌خواهی برنده خواهی شد و به نتیجه دلخواهت دست پیدا خواهی کرد.
اگر هنوز به دنبال راهکاری برای برقراری ارتباط با دیگران و حفظ مشتریان خود دارید، مطالعه کتاب هنر متقاعد کردن دیگران اثر جفری گیتومر را از دست ندهید.

قسمتی از کتاب متقاعد کردن دیگران:
کتاب صوتی متقاعد کردن دیگران شامل چندین بخش به شرح زیر است:
آماده شدن برای رسیدن به خواسته‌ات

اصول و مبانی رسیدن به خواسته‌ها
اصول و مبانی اقناع و قدرت فردی
ملزومات رسیدن به خواسته‌ات
آداب سخن گفتن در جمع و ارائه سخنرانی قدرتمند
نمایش متقاعدکننده
اقناع مشتری و فرایند فروش
نوشتن راهی برای رسیدن به خواسته‌ات
استقامت و پافشاری
شیوایی سخن
قبل از اینکه بتوانی به خواسته‌ات برسی باید آماده رسیدن به خواسته‌ات بشوی. در مدتی که داری سعی می‌کنی به خواسته‌ات برسی، دیگران رفتار و گفتار تو را مشاهده می‌کنند. ممکن است در تلاش برای رسیدن به خواسته‌ات دیگران به تو برچسب مصمم بودن، سرسخت بودن، سمج بودن و از این جورها بزنند، ولی آنچه دیگران واقعاً از تو می‌بینند، آن شیوه و آن منشی است که در تلاش برای رسیدن به خواسته‌ات در پیش می‌گیری.
طی فرایند تلاش برای رسیدن به خواسته‌ات دیگران پیامت را دریافت می‌کنند و دیدگاهی پیرامون آن شکل می‌دهند، آن‌ها ممکن است حتی پیش از آنکه پیامت را بشنوند یا بخوانند بر اساس کارهایت، بر اساس کلماتت و حتی بر اساس قیافه یا طرز لباس پوشیدنت تصمیمشان را بگیرند.
تو تصویر دقیقی از آنچه می‌خواهی در ذهنت داری و برنامه‌ریزی دقیقی کرده‌ای، خیلی دلت می‌خواهد به خواسته‌ات برسی، اما در کمتر از یک دقیقه آن فرد یا افراد در ذهنشان روی تو را زمین می‌اندازند یا بدتر روی‌شان را کلا از تو برمی‌گردانند. همین‌طور که تلاش می‌کنی دیگران را متقاعد کنی، همین طور که تلاش می‌کنی به خواسته‌ات برسی آن‌ها تو را زیر نظر دارند و مشاهده‌ات می‌کنند. آن‌ها ترکیبی از کسی که فکر می‌کنند هستی و تلاشت برای متقاعد کردنشان را مشاهده می‌کنند و با در نظر گرفتن این ترکیب در نهایت به یک جمع‌بندی در مورد تو می‌رسند و این برداشت واقعیت تو خواهد بود.
در این کتاب به سوی تغییر دادن شیوه‌های فکر کردن و تعاملت با دیگران سوق داده می‌شوی، تغییر دادن هر چیزی از نوع لباسی که می‌پوشی گرفته تا حرفی که می‌زنی تا نحوه گفتن آن، تا چیزی که بدنت هنگان گفتن آن می‌گوید. از تو خواسته می‌شود چیزهایی را انجام دهی، بگویی، امتحان کنی، به آن‌ها فکر کنی و دست به عمل بزنی.
چرا شیوه‌های بیشتری برای اینکه دیگران را واداری مسئله موردنظرت را از نگاه تو ببینند یاد نگیری. برای یاد گرفتن راه‌های متقاعد کردن دیگران، هیچ راهی بهتر از این نیست که ببینی خودت چطور قانع می‌شوی و در نتیجه آن دست به اقدامی می‌زنی و تازه از انجامش لذت هم می‌بری.
درباره جفری گیتومر:
جفری گیتومر؛ نویسنده، سخنران و مربی کسب‌وکار آمریکایی در 11 فوریه سال 1946 چشم به جهان گشود. وی از جمله افراد موفقی است که کتاب‌های بسیاری با موضوعات فروش موفق، وفاداری مشتری و توسعه کسب‌وکار به چاپ رسانده و همچنین اغلب سخنرانی‌های وی نیز پیرامون همین موضوعات است. جفری گیتومر سال اول تحصیلات دانشگاهی خود را دانشگاه تمپل گذراند و پس از آن برای ادامه تحصیلات به موسسه گوته در برلین رفت.
گیتومر در طول 15 سال اخیر در بیش از 100 سخنرانی بین‌المللی شرکت کرده است. درس گروهی‌ها و جلسات سخنرانی او در آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، اروپا، آسیا و استرالیا برگزار شده است. همچنین قابل ذکر است که جفری گیتومر برای علاقه‌مندان به یادگیری در خصوص فروش و توسعه کسب‌وکار، آموزش آنلاین در نظر گرفته است که علاقه‌مندان می‌توانند از آن‌ها بهره‌مند گردند.
از جمله دیگر آثار این نویسنده و سخنران موفق می‌توان به کتاب سیاه: هنر آشنا شدن با آدم‌های جدید و بانفوذ و برقراری رابطه‌های تازه، کتاب قرمز: رموز فروش موفق، خال‌کوبی مغز، اعتماد: چگونه اعتماد را کسب کرده و آن را شکوفا و نگهداری کنید، فروش نهایی، هنر دریافت هر آنچه شما می‌خواهید، اسرار فروش، کتاب طلایی سین‌جیم‌های فروش : 99.5 جواب کاربردی به سوال‌هایی که هر فروشنده‌ای با آن مواجه می‌شود_ جواب‌هایی که هم گره‌گشا هستند و هم قطعی کننده فروش، کتاب نارنجی: هنر پایان دادن مذاکره به شیوه مطلوب و متعجب کردن مشتری، گنجینه فروش: آخرین مرجع فروش شامل 10.5 فرمان موفقیت در فروش، کیمیای فروش با جاذبه‌های مالی و عاطفی و... اشاره نمود.
file
file

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋