file

file

توسط ۵۲ نفر دنبال می شود
 ۲ نفر را دنبال می کند

کتاب صوتی چگونه یک سخنرانی تد ارائه دهیم اثر جرمی دونوان

 

کتاب صوتی چگونه یک سخنرانی تد ارائه دهیم اثر جرمی دونوان کتابی درباره کسب مهارت یک ارائه موفق و جذاب است. انتخاب یک سخنرانی تد اشاره به یکی از پرمخاطب ترین سخنرانی های جهان دارد. تد بنیادی غیر انتفاعی (شرکتی که به دنبال درآمد و سود نیست) است که مخفف کلمات تکنولوژی، سرگرمی و طراحی در زبان انگلیسی (TED) است. این بنیاد از صاحب نظران و سخنرانان تأثیرگذار دعوت می کند و تازه ترین یافته های علمی و دغدغه های روز دنیا را در قالب سخنرانی هایی توسط این دانشمندان مطرح می کند. این سخنرانی ها به طور رایگان از سایت تد قابل دانلود…
خلاصه کتاب
کتاب صوتی چگونه یک سخنرانی تد ارائه دهیم اثر جرمی دونوان کتابی درباره کسب مهارت یک ارائه موفق و جذاب است. انتخاب یک سخنرانی تد اشاره به یکی از پرمخاطب ترین سخنرانی های جهان دارد. تد بنیادی غیر انتفاعی (شرکتی که به دنبال درآمد و سود نیست) است که مخفف کلمات تکنولوژی، سرگرمی و طراحی در زبان انگلیسی (TED) است. این بنیاد از صاحب نظران و سخنرانان تأثیرگذار دعوت می کند و تازه ترین یافته های علمی و دغدغه های روز دنیا را در قالب سخنرانی هایی توسط این دانشمندان مطرح می کند. این سخنرانی ها به طور رایگان از سایت تد قابل دانلود هستند.

جرمی دنوان سال ها به عنوان یک سخنران حرفه ای فعالیت کرده است و با دانش و تجربه خود تعداد زیادی از سخنرانی ها ارائه شده در بنیاد تد را در این کتاب مورد تحلیل و بررسی قرار داده است. چگونه یک سخنرانی تد ارائه دهیم بیش از 100 نکته ارزشمند درباره یک ارائه مؤثر –از آغاز و طرح موضوع تا جمع بندی ایده یتان به عنوان یک پاسخ- را به شما می آموزد.

جرمی دنوان در کتاب چگونه یک سخنرانی تد ارائه دهیم با آوردن مثال هایی از برترین سخنرانی ها شرح می دهد که میان نمایش دادن و گفتن تفاوت بسیاری وجود دارد. او نکته کلیدی را در میان ارائه های برتر تد یافته است و آن را به سادگی در این کتاب به شما خواهد آموخت. جرمی دنوان می گوید روایت داستانی کلید اصلی موقیت در یک ارائه جذاب و گیرا است.

بار بعدی که یک ارائه دارید، از مخاطبانتان بخواهید حداقل دوبار موضوعی را در ذهنشان تصور کنند.

- جرمی دنوان؛ چگونه یک سخنرانی تد ارائه دهیم
file
file

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋