file

file

توسط ۵۲ نفر دنبال می شود
 ۲ نفر را دنبال می کند

فایل صوتی بسوی کامیابی

در کتاب صوتی راز موفقیت نوشته آنتونی رابینز، به شما راه حل‌هایی پیشنهاد می‌شود تا بتوانید آنچه را که دوست دارید، بدست آورید، ضمن اینکه آنچه را که دارید حفظ کنید. این کتاب راهنمایی عملی برای موفقیت‌های فردی در طول زندگی است.

همه ما رویاها و آرزوهایی داریم... همه ما در اعماق روح خود می‌خواهیم باور کنیم که دارای موهبت خاصی هستیم، می‌توانیم تغییر و تفاوتی ایجاد کنیم، می‌توانیم به طریق خاصی در دیگران نفوذ کنیم و می‌توانیم جهان فعلی را به صورت دنیای بهتری درآوریم.

آرزوی شما چیست؟ شاید رویایی است که آن را فراموش کرده‌اید و یا درشرف زوال و نابودی است. اگر آرزوی شما عملی می‌شد، وضع امروزی شما چگونه بود؟ اکنون چند لحظه وقت صرف کنید و در رویا و آرزوی خود فرو بروید و ببینید خواسته واقعی شما در زندگی چیست؟

ببینید یک تصمیم، که به موقع و با ایمان کامل به آن عمل می‌شود چه نیرویی دارد. استقامت و پایبندی گاندی به تصمیمی که گرفته بود آن رویا را به واقعیتی غیر قابل انکار مبدل کرد. یک تصمیم می‌تواند دریچه‌های بسیاری به روی ما باز کند و شادمانی یا غم، سعادت یا بی‌نوایی و... را به ارمغان آورد. انسان اگر در زندگی هر چه بیشتر تصمیم بگیرد قدرت تصمیم‌گیری در او بیشتر می‌شود.

file
file

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋