fhnzi797

fhnzi797

قیمت بهترین مارک دستگاه اسپرسو ساز صنعتی

دراین مقاله قصد داریم به مبحث انواع دستگاه اسپرسوساز صنعتی و خانگی موجود در مجموعه نارنیا سرما بپردازیم، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

برای افتتاح یک کافی شاپ به تجهیزاتی نیاز است که علاوه بر اینکه قیمت مناسبی داشته باشند کیفیت بیار خوب و قدرت موتور بالایی نیز داشته باشند، دستگاه اسپرسو ساز یکی از تجهیزات مهم و کاربردی برای شروع کار و تهیه ی یک نوشیدنی گرم برای مشتریان است، با کمک این دستگاه شما می تواتنید کاپوچینو، اسپرسو، لاته و... تهیه کنید، از این محصول مقرون به صرفه و باکیفیت می شود در  کافه و کافی شاپ، هتل ها، رستوران ها، شرکت ها و منازل استفاده کرد.این اسپرسوساز یا قهوه ساز در تعدد نازل های متفاوتی از یک تا شش نازل تولید می شود، شما متاقاضیان عزیز باتوجه به نیاز خود می توانید  ارزان ترین دستگاه اشپرسو ساز خانگی از صنایع برودتی نارنیا سرما با ارزان تری قیمت موجود در بازار خریداری کنید، این قهوه ساز صنعتی در دو مدل تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تولید می شود، برند های  نوا و بیزرا از بهترین تولید کنندگان دستگاه اسپرسو ساز هستند که به دلیل داشتن سابقه ی طولانی در بین عموم بسیار محبوب هستند.

دستگاه اسپرسو ساز صنعتی

اسپرسو ساز قیمت مناسب

دستگاه اسپرسو ساز همان دستگاه قهوه ساز تمام اتوماتیک است، در واقع یک دستگاه قهوه ساز تمام اتوماتیک می‌تواند قهوه اسپرسو را نیز آماده کند. 
به دلیل اینکه قهوه اسپرسو یکی از محبوب ترین قهوه هاست، بسیاری از افراد به دنبال قهوه سازی هستند که اسپرسو ساز نیز باشد. دستگاه اسپرسو ساز در دو نوع اسپرسو ساز دستی یا خانگی و اسپرسو ساز صنعتی موجود است.

انواع دستگاه اسپرسو ساز

اسپرسو

دستگاه های قهوه ساز در مدل های مختلف اعم از دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک طراحی و تولید می‌ شوند. اسپرسو ساز خانگی در ابعاد کوچک‌ تری ساخته می شوند، ولی از لحاظ کارکرد مانند اسپرسو سازهای صنعتی می باشند.

  • اسپرسو ساز خانگی 

در اسپرسو ساز خانگی اهرمی قرار داده شده است، که می تواند به صورت مکانیکی و با استفاده از نیروی دست، فشار مورد نیاز برای عبور آب جوش را از میان دانه‌ های قهوه را فراهم می‌کند. اسپرسو سازهای دستی در مقاسه با نوع برقی این دستگاه ارزان‌ تر و دارای ابعاد کوچک تری هستند. توان موتور قهوه سازهای خانگی در مقایسه با دیگر اسپرسو ساز کم تر می باشد، و معمولاً برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار می گیرند.

تفاوت دیگر این اسپرسو سازها در سایز پرتافیلترشان می باشد. پرتافیلتر اسپرسو سازهای خانگی 51 می باشد. جنس بدنه ی این قهوه ساز هم می تواند از نوع استیل و یا پلاستیک می باشد، چون در مصارف خانگی هیچ گونه مشکلی را به وجود نخواهد آورد. 

این اسپرسو ساز ها، هممانند دیگر اسپرسو سازها دارای نازل بخار هستند، و با استفاده از این نازل می توان قهوه های کاپوچینو و لته را آماده کرد.

  • اسپرسو ساز نیمه اتوماتیک

از اسپرسو ساز نیمه اتوماتیک در اکثر خانه‌ ها و کافه‌ ها مورد استفاده قرار می گیرند، و منظور از نیمه اتوماتیک دستگاه این است، که در مرحله آخر و بعد از آماده شدن قهوه، کارهایی از قبیل ترکیب کردن قهوه اسپرسو با شیر، فوم یا مواردی از این قبیل به صورت دستی انجام می‌شود. 

  • اسپرسو ساز تمام اتوماتیک

در اسپرسو ساز تمام اتوماتیک تمام مراحل تهیه ی قهوه را به‌ صورت خودکار و اتوماتیک انجام می‌ شود، و برای انجام این کار کافیست تنها یک دکمه را فشار دهید. کار کردن با این دستگاه بسیار راحت می باشد، به طوری که اگر می خواهید یک کاپوچینو میل کنید، کافیست قهوه، آب و شیر را در جای مخصوص خود بریزید، و از روی دستگاه گزینه کاپوچینو را انتخاب کرده، و چند دقیقه منتظر می‌ مانید، تا آماده شود.

  • اسپرسو ساز نیمه صنعتی 

اسپرسو ساز نیمه صنعتی در مقایسه با اسپرسو سازهای خانگی دارای توان موتور بیشتر و در مقایسه با اسپرسو سازهای صنعتی قدرت موتور آن ها کم تر می باشد. این دستگاه قهوه ساز در مغازه ها، کافی شاپ های کوچک، ادارات، دفاتر کار، هایپر مارکت ها و... مورد استفاده قرار می گیرند.

این دستگاه قابلیت آماده کردن 20-10 فنجان اسپرسو را در روز دارند. هم چنین سایز پرتافیلتر در اسپرسو سازهای نیمه صنعتی متفاوت می باشد.

این دستگاه ها دارای پرتافیلترهایی با سایزهای 58، 53، 51 می باشند. دستگاه های نیمه صنعتی اسپرسو ساز هم دارای نازل بخار هستند. البته بعضی از این اسپرسو سازها دارای نازل آب جوش جداگانه هم می باشند.

  • اسپرسو ساز صنعتی

از اسپرسو ساز صنعتی در کافی شاپ های بزرگ، هتل ها، باشگاه های ورزشی و... مورد استفاده قرار می گیرند، و قابلیت آماده سازی بیشتر از 20 فنجان قهوه اسپرسو را نیز دارند.

اسپرسو سازهای صنعتی دارای 1 تا 7 هدگروپ می باشند. پس هر چقدر تعداد تعداد هدگروپ ها، بیشتر باشد، می توانید تعداد بیشتری اسپرسو آماده کنید. قدرت و توان موتور این دستگاه بسیار بالا می باشد، به همین خاطر برای کار کردن با این دستگاه احتیاج به مهارت خاصی دارند.

اسپرسو ساز چه مارکی خوبه؟

اسپرسو ساز جدید

  • اسپرسو ساز دلونگی

  • اسپرسو ساز بیزرا

  • اسپرسو ساز نوا

اسپرسو ساز صنعتی چگونه کار می کند؟

نحوه ی کار دستگاه اسپرسو ساز صنعتی به این صورت می باشد، که زمانی که آب به نقطه ی جوش خود نزدیک می شود، با فشار زیاد از بین پودرهای قهوه عبور می‌کند، و در این صورت قهوه اسپرسو درست می‌شود. معمولاً اکثر دستگاه‌ های اسپرسوساز با منبع کار می‌کنند. بعضی از آن ها دارای مخزن کوچکی هستند، و در برخی دیگر نیز به لوله‌ کشی متصل می‌شوند. دستگاه هایی که دارای مخزن هستند، معمولاً برای مصارف پایین استفاده می‌شوند. همچنین اسپرسو ساز صنعتی معمولاً دارای یک پمپ میباشد، تا بتواند به خوبی عصاره قهوه را بگیرد. از دیگر اجزای این دستگاه می توان به بویلر و هد گروپ اشاره کرد.

قطعاتی که در ساخت این دستگاه به کار رفته اند عبارتنداز:

  1. پمپ آب
  2. بویلر(جوشاننده)
  3. هدگروپ (محفظه ای که آب بافشارواردآن می شود)
  4. پرتافیلتر

پمپ آب: دریک اسپرسوسازوجودیک پمپ آب الزامی است زیرااسپرسو نتیجه گذشتن آبی است نزدیک به نقطه جوش ازپودرقهوه فشرده شده.

بویلر:در واقع همان دیگ بخار است که موظف است دمای آب را افزایش دهدومانع از بخار اضافی آب شود.

هدگروپ ها به دودسته متصل و نیمه متصل تقسیم می شوند.تفاوت این دو در جلوگیری از هدررفت دمای آب است که دراین زمینه هدگروپ متصل پیشتازاست اما هزینه و قیمت تعمیرآن نسبت به هدگروپ نیمه متصل بیشتر است.

پرتافیلتر:به قسمتی از دستگاه اسپرسوسازگفته می شود که که درآن پودرقهوه ریخته می شود که معمولااز دسته های چوبی یاپلاستیکی درآن به کارگرفته می شود.

تفاوت اسپرسوساز با قهوه ساز

برای ساخت اسپرسو باید آبی ک نزدیک به نقطه جوش است بافشارزیادازداخل پودرقهوه گذر کند اما در دستگاه قهوه ساز آب داغ روی پودرقهوه ریخته می شود واینگونه قهوه دم می گردد.

دومین تفاوت شکل ظاهری و قیمت این دو محصول است قهوه ساز قیمت کمتری نسبت به اسپرسوسازداردپس برای مشتریان قهوه ساز وسیله ای به صرفه تراست.

قیمت بهترین مارک دستگاه اسپرسو ساز صنعتی

تجهیزات کافی شاپی و اسپرسو ساز ها به دلیل انواع مختلفی که دارند قیمت های متفاوتی دارد و با یکدیگر تفاوت دارند، تمامی محصولات مجموعه خانه سرما دارای گارانتی و از خدمات پس از فروش هستد شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان صنایع برودتی نارنیا سرما تماس حاصل فرمائید. 

منبع:

https://narniasarma.ir/category/%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D9%88-%D8%B3%D8%A7%D8%B2

fhnzi797
fhnzi797

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋