fhnzi797

fhnzi797

راهنمای خرید بهترین مارک دستگاه بستنی ساز قیفی

دستگاه بستنی ساز صنعتی یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین دستگاه ها از تولیدات صنایع برودتی نارنیا سرما می باشد که این انواع دستگاه های بستنی ساز ایرانی وخارجی، بستنی ساز ایستاده و همینطور بستنی ساز رومیزی را در مجموعه خود دارا می باشد که شما مشتریان گرانقدر می توانید برای افزایش کسب و کار خود در کنار مغازه لبنیاتی، قنادی، بستنی و آبمیوه فروشی، کافه و کافی شاپ ها از بستنی ساز صنعی نیز بهره مند شوید.

انواع دستگاه بستنی ساز از نوع ساختار

  • دستگاه بستنی ساز صنعتی
  • دستگاه بستنی ساز خانگی

دستگاه بستنی ساز صنعتی

 

از آنجایی که میدانید بستنی یک خوراکی بسیار محبوب در تمامی سنین بوده و در همه ی فصل ها طرفدار بی شماری دارد، در این مقاله قصد داریم به انواع  دستگاه بستنی ساز  در برندهای مختلف و مشخصات فنی این دستگاه بپردازیم که شما به راحتی بتوانید با در نظر گرفتن نیاز و فضای فروشگاه خود خرید بستنی ساز را انجام دهید، با ما همراه باشید. با داشتن یک دستگاه بستنی ساز در فروشگاه خود شما می توانید با استفاده مواد اولیه تازه بستنی های با کیفیت و خوشمزه در انواع رولی، قیفی، سنتی و ژلاتو در طعم های ترش، شیرین شکلاتی و میوه ای تولید کنید و به فروش برسانید.

دستگاه بستنی سازقیفی  در انواع تک فاز و سه فاز به صورت ایستاده ساخته می شود و لازم به ذکر است در ساختار این دستگاه ازجنس بدنه ی داخلی و خارجی استیل استفاده شده است زیرا علاوه برمقاوم بودن در برابرزنگ زدگی و پوسیدگی در برابر کار با شیر و... از استحکام بالایی نیز برخورد دار می باشد. برای سهولت جابه جایی از پایه های چرخ داربا مقاومت بالا استفاده شده است.

انواع دستگاه بستنی ساز قیفی 

  1. دستگاه بستنی ساز ایستاده 
  2. دستگاه بستنی ساز رومیزی

بستنی ساز ایستاده : دستگاه بستنی ساز ایستاده که اغلب در قنادی ها، مغازه های لبنیاتی ، بستنی فروشی ها ،کافی شاپ های بزرگ، آبمیوه فروشی ها و... مورد استفاده قرار می گیرد . این دستگاه ها انواع مختلفی دارند و قابلیت تولید بستنی سنتی میوه ای اسکوپی و جلاتو را دارند که برای هر کدام بستنی ساز متفاوتی وجود دارد.

بستنی ساز رومیزی : دستگاه بستنی ساز رومیزی نیز یکی از انواع دستگاه بستنی ساز صنعتی قیفی می باشد که مناسب برای کافه ها، منازل، قنادی ها و بستنی فروشی های کوچک می باشد. این بستنی ساز دارای ابعاد کوچکی است و بسیار سبک می باشد و به راحتی قابل جابه جایی است. 

عملکرد دستگاه بستنی‌ساز 

لیست قیمت دستگاه بستنی ساز صنعتی

دستگاه بستنی‌ساز باید به طور هم‌زمان مراحل کره‌گیری و سرمایش ترکیب بستنی را انجام دهد. تا به این ترتیب هوادهی مناسب صورت گیرد و کریستال‌های یخ را در اندازه‌های بسیار کوچک نگه دارد. کره‌گیری در دستگاه به این معناست که اگر میزان کره موجود در این بستنی‌ها بیشتر از محدود ۳-۶ درصد باشد، عمل تفکیکی که داخل دستگاه رخ می‌دهد، این میزان اضافی کره را از بین می‌برد. خوبی این دستگاه‌ها این است که می‌توان بستنی را بلافاصله پس از آماده‌شدن، مصرف کرد. در این دستگاه‌ها ترکیباتی که حاوی موادی با نقطه انجماد بالاتر می‌باشند، اغلب بیشتر سرما داده می‌شوند تا قوام و سفت‌بودن خود را حفظ کنند.

بهترین مارک دستگاه بستنی ساز قیفی کدام است؟

بستنی ساز های انواع خارجی و ایرانی دارند که در میان بستنی ساز های خارجی، بستنی ساز های ایتالیایی در کیفیت حرف اول را می زنند و تنوع بسیاری دارند به این معنا که یک انواع بستنی ساز ها را اعمم از بستنی ساز قیفی، بستنی ساز رومیزی، دستگاه بارسفت کن بستنی و دستگاه جلاتو ساز را تولید می کنند. در ادامه نام برخی از برند های معروف بستنی ساز را آورده ایم. 

دستگاه بستنی ساز شمس 

 

یکی از بهترین شرکت های تولید کننده بستنی ساز شمس می باشد که از کیفیت عالی و فوق العاده ای با قدرت موتور 3 اسب و یک ونیم اسب برخوردار است که قادر به تولید 700 عدد بستنی با در نظر گرفتن مدل دستگاه در ساعت است، یکی از نکات مثبت این دستگاه داشتن لرزش کم و راندمان بالاست ویخچال مارکت انواع آن را به فروش می رساند انواع بستنی ساز شمس شامل موارد ذیل است.

  • امپراطور
  • پرستیژ
  • لاکچری
  • سوپرسناتور
  • مینی سناتور
  • سناتور


دستگاه بستنی ساز نیکنام

 

شرکت نیکنام تولید کننده انواع دستگاه بستنی ساز قیفی در دو مدل تک فاز و سه فاز می باشد، از ویژگی های محصولات شرکت نیکنام می توان به استفاده از متریال بسیار با کیفیت، موتور قدرتمند 2 تا 3 اسب بخار، میزان تولیدی بستنی در بستنی ساز های نیکنام با توجه به مدل های مختلف از 250 عدد تا 800 عدد متغیر است.انواع بستنی ساز نیکنام:

  • دلارام تکفاز هرمتیک
  • دلارام تکفاز اینورتر دار
  • دلارام تکفاز بیتزر
  • دلارام سه فاز 1.5اسب
  • دلارام سه فاز 2اسب
  • دلارام سه فاز پمپی
  • دلارام سه فاز هرمتیک
  •  بستنی سازنیکنام سه فازtm1600


دستگاه بستنی ساز کارپیژل ایتالیایی

 

دستگاه بستنی ساز کارپیژل به دلیل این که از بهترین تکنولوژی ها برای طراحی آن استفاده شده است همین مسئله باعث شده است که عملکرد بالایی را از خود نشان دهد و معمولاً در دو نوع تک رنگ و دو رنگ قابل عرضه هستند.این بستنی ساز رقابت ویژه ای نسبت به سایر دستگاه های مشابه با برندهای مختلف دارد و این مسئله به دلیل استفاده از قطعات مصرفی نشکن و مقاوم است که در آن استفاده شده است. مدل تک فاز آن با دو نوع کمپرسور متفاوت ساخته شده است که خرید را برای مشتریان آسان می کند.

دستگاه بستنی ساز اوشن پاور کره ای 

 

دستگاه بستنی قیفی اوشن پاور یکی دیگر از دستگاه های خارجی پرطرفدار در ایران میباشد که تعداد زیادی از مصرف کنندگان ایرانی با داشتن این دستگاخ درامدزایی بسیاری کرده و کاملا از عملکرد این دستگاه راضی بوده اند

این دستگاه بستنی ساز ایستاده اوشن پاور که ساحت کشور کره جنوبی میباشد تحت استاندارد های کره جنوبی تولید شده و از قطعات مرغوب و موتورقدرتمندی برخوردار میباشد که میتواند به خوبی بستنی قیفی 100گرمی اماده نموده و حتی تا 15 قیف بدون وقفه و پشت سر هم برای شما اماده کند

این ماشین بستنی اوشن پاور به نسبت قیمتی که دارد عملکرد خوبی از خود نشان داده و برای یک بستنی فروشی متوسط و نسبتا شلوغ دستگاه خوب و با کیفیتی میباشد.

همچنین قابلیت شستشوی خودکار این دستگاه بستنی اوشن پاور از ویژگی های مهم و قابل اهمیت این دستگاه میباشد.


دستگاه بستنی ساز البزر سرمایش

 

 

این شرکت تولید کننده بستنی ساز یکی از بهترین بستنی ساز های بازار را تولید و عرضه می کند. بستنی ساز های این شرکت در انواع بار سفت کن بستنی، جلاتو ساز، بستنی ساز قیفی تولید و عرضه می شود.بستنی ساز های این شرکت با بدنه استل قابلیت استفاده در تمامی شرایط آب و هوایی را داراست. بستنی ساز های البرز سرمایش دارای اینورتر و کمپرسور بسیار پر قدرت، عایق بندی این محصول از نوع تزریقی است.تمامی بستنی ساز های البرز سرمایش دارای گارانتی 18 ماهه و 5 سال خدمات پس از فروش می باشند.


دستگاه بستنی ساز کارپیجیانی ایتالیایی

 

دستگاه بستنی ساز کارپیجیانی توسط کشور ایتالیا تولید و به بازار عرضه می شوند. در بدنه ی این بستنی ساز ایتالیایی معمولاً از ورق های استیل استفاده شده است. این دستگاه بستنی ساز در مدل های مختلف بستنی قیفی ساز، بستنی ساز رومیزی و بار سفت کن طراحی و تولید می شوند.

دستگاه بستنی ساز کارپیجیانی لبه رنگی مدل RAINBOW 3 اولین دستگاه بستنی ساز لبه رنگی می باشد، که در کشور ایران تولید شده است، با استفاده از برق سه فاز کار خود را شروع می کنند. 

دستگاه بستنی ساز گوشن چینی

 

بستنی ساز گوشن یکی از بهترین بستنی ساز صنعتی در حال حاضر محسوب می شود. این بستنی ساز با قابلیت تولید بستنی قیفی در مدل های دو رنگ و لبه رنگی زن،  ساخت کشور چین، بسیار کم مصرف  دارای دو مدل تک فاز و سه فاز، جنس بدنه این دستگاه استیل نگیر ضد زنگ می باشد این ویژگی باعث می شود طول عمر دستگاه در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی بالا برود. این دستگاه با موتور قدرتمند و صدای بسیار کم از آلودگی صوتی محیط می کاهد. بستنی ساز گوشن دارای سیستم هشدار دهنده و سیستم محافظ برق می باشد که در هنگام نوسانات برق و همچنین بر طرف کردن مشکلات بستنی ساز این ویژگی بسیار کاربردی به شما کمک می کند تا هر چه سریع تر بستنی ساز خود را عیب یابی کنید. یکی از ویژگی های این محصول این است که قطعات این محصول به راحتی قابل شستشو می باشند. از این بستنی ساز می توانید در کافه ها، قنادی و بستنی فروشی ها استفاده کنید همچنین این بستنی می تواند ظرف 15 دقیقه بستنی را آماده کند. 

دستگاه بستنی ساز ایتالیایی کاتابریکا

 

از دستگاه بستنی ساز کاتابریکا برای تهیه انواع دسرهای میوه ای و خامه ای استفاده کرد. دستگاه بستنی ساز قیفی کاتابریکا در دو مدل تک قیف و سه قیف با جنس بدنه استیل مناسب برای همه ی شرایط آب و هوایی دارای پمپ پرستاتیک برای تنظیم شلی و سفتی بستنی تولیدی دارای سه نوع تزریق هوا برای تولید بستنی در حجم های مختلف و درب دو جداره می باشد.

نکات مهم در خرید و قیمت بهترین دستگاه بستنی ساز

خرید دستگاه بستنی ساز با کیفیت شامل نکات بسیاری اما اولین و مهم نکته در خرید هر محصول انتخاب یک شرکت معتبر عرضه کننده است، دومین نکته شرکت سازنده و کیفیت هر محصولی است، نکته سوم در خرید بستنی ساز گارانتی محصول است هر چه مدت گارانتی و خدمات پس از فروش یک محصول بیشتر باشد باعث صرفه جویی در آینده در برابر هزینه های اضافی است.یکی از دیگر مهم ترین نکات برای خرید هر دستگاه بستنی ساز انتخاب ظرفیت مناسب با توجه به حجم فروش و تولید بستنی هر روزه شما است. شما می توانید با توجه به حجم بستنی تولیدی خود در روز حجم مخزن متفاوتی از دستگاه بستنی ساز را تهیه کنید.لازم به ذکر است تمامی این در قیمت بستنی ساز تاثیر زیادی خواهند داشت.

  • انسجام بستنی تولیدی
  • سرعت تولید و حجم بستنی تولید در هر ساعت
  • نحوه شسشتو دستگاه بستنی ساز

منبع:

https://narniasarma.ir/category/%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%86%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C

fhnzi797
fhnzi797

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋