tikplast

tikplast

گالن 3 لیتری طرح اوه پلاستیکی پلی اتیلن + درب

کارخانه تیک پلاست یکی از تولید کنندگان عمده انواع ظروف پلاستیکی است و محصولات پلاستیکی بسیار متنوعی را برای صنایع مختلف شوینده ، آرایشی بهداشتی و شیمیایی و مواد غذایی و ... طراحی و تولید می کند .بطری 3 لیتری طرح اوه یکی از ظروفی است که در صنعت شوینده بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این ظرف برای نگه داری مایع ظرفشویی و دستشویی گزینه ای بسیار مناسب و پرطرفدار است .این ظرف از جنس پلاستیک است و نوع پلاستیک به کار برده شده برای تولید آن از پلی اتیلن است. پلی اتیلن پلیمری  است که بر پایه نفت تشکیل شده است و یکی از پر مصرف ترین و کاربردی ترین پلاستیک ها جهان است. کارخانه تیک پلاست از پلی اتیلن 100% نو و درجه 1 برای تولید این ظرف استفاده می کند ، بنابراین به لحاظ مقاومت بسیار قابل اطمینان است و در برابر ضربه و فشار دچار تغییر شکل و حالت نمی شود.

بطری 3 لیتری پلاستیکی دارای دسته ای است که باعث می شود حمل و نقل و جابه جایی این گالن برای مصرف کننده آسان تر باشد. به صورت کلی ساختار و ظاهر این بطری کاملا استاندارد است و به همین دلیل بسیار پرطرفدار می باشد. مشتریان می توانند با درج یک برچسب و لوگو ظاهر بسیار زیباتری برای این گالن به وجود آورند و توجه مصرف کننده را جلب کنند .برای تولید این بطری می توان از رنگ های بسیار مختلفی استفاده کرد ، رنگ این بطری بر اساس  نیاز و دلخواه مشتریان می تواند تغییر کند. رنگدانه هایی که برای تولید این گالن به کار برده می شود فود گرید هستند و به همین دلیل محصول هیچ مشکلی از لحاظ کیفیت پیدا نمی کند وکیفیت آن در مدت طولانی کاملا حفظ می شود. علاوه بر این ماده اولیه به کار برده شده در این گالن 100% نو است ، به همین دلیل این ظرف مقاومت بسیار بالایی دارد و تحت تاثیر ضربه و فشار ناشی از عوامل محیطی مختلف و جابه جایی و ... دچار تغییر شکل نمی شود و به هیچ عنوان نمی ترکد. البته دقت داشته باشید به کار گیری از وزن بالای مواد اولیه در تعیین مقاومت این ظرف ها بسیار تاثیر گذار است و هرچه وزن مواد بیشتر باشد جداره ظرف نیز ضخیم تر خواهد شد.

بطری 3 لیتری طرح اوه مجهز به درب می باشد ، این درب مجهز به پلمپ می باشد و همچنین درون آن از فوم استفاده شده است. درب فوم دار باعث می شود تا گالن به خوبی آب بند شود و مایعی که درون بطری نگه داری می شود به هیچ عنوان نشتی ندهد.این موضوع بسیار مهم است ، زیرا اگر درب بطری آب بند نباشد ، منجر به نشی سیالات مختلف می شود و می تواند بسیار دردسر ساز باشد. کارخانه تیک پلاست به عنوان تولید کننده و فروشنده عمده انواع گالن 3 لیتری طرح اوه ، این محصول را در بهترین کیفیت تولید و با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند.با توجه به اینکه تمامی فرآیند تولید و فروش گالن ها توسط کارخانه به صورت مستقیم انجام می شود ، در نتیجه قیمت محصول به نسبت قیمت فروش وسطه ها بسیار مناسب تر است.

 

 

 

tikplast
tikplast

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋