fatemeh tatlari

fatemeh tatlari

لایت فارکس

لایت فارکس چیست؟

Lit forex یک بستر تجارت مالی آنلاین در جهان و یک بروکر معتبر برای ورود به دنیای فارکس شناخته می­شود. بروکر لایت فارکس در ایران شهرت بالایی دارد چون بسیاری از تریدرهای ایرانی با این بروکر پا به دنیای فارکس و سرمایه گذاری در آن گذاشته اند.

انواع حساب در لایت فارکس

در این بروکر علاوه بر حساب سنت (Cent) دو حساب دیگر به نام های، کلاسیک (Classic) و ای سی ان (ECN) وجود دارد که سرمایه گذاران باید مطابق اهداف و کارکردشان آن­ها را انتخاب کنند.

حساب کلاسیک (Classic)

از ویژگی های این حساب میتوان به حداقل مبلغ افتتاح حساب 50$، حداکثر لوریج  1:500، سودسالانه 2.5%، اسپردشناور و شروع اسپرد از صفر پیپ اشاره کرد. همچنین کمیسیون این حساب از 0.5$ دلار درهرلات شروع میشود. حداقل معاملات از 0.01لات ، ماکزیموم معاملات 100لات ،استاپ اوت 20% است.

و امکان معامله برروی همه ء ارزدیجیتال را دارد و همچنین باید به قابلیت حساب اسلامی در بروکرلایت فارکس یعنی حساب بدون بهره نیز اشاره کرد.

 

حساب ای سی ان (ECN)

از ویژگی های این حساب میتوان به حداقل مبلغ افتتاح حساب 50$، حداکثر لوریج 1:500، سودسالانه 2.5%، اسپردشناور و شروع اسپرد از 1.8پیپ اشاره کرد. حداقل معاملات از 0.01لات، ماکزیموم معاملات 100لات ،استاپ اوت 20%است.

و امکان معامله برروی تمام نمادها و ارزدیجیتال مانند بیت کوین ، اتریوم و لایت کوین اشاره کرد و همچنین این حساب هم قابلیت حساب اسلامی را دارد.

حساب cent چیست؟

 بروکر لایت فارکس حساب هایی برای افراد تازه کار معرفی کرد که بتوانند با حداقل 1 دلار سرمایه حساب افتتاح کنند و شروع به معامله و تمرین کنند. که این یک گام انقلابی بود زیرا ازآن به بعد توسط کارگزاران دیگر تکرار شد که خود این باعث ورود میلیون ها معامله گر جدید به بازار جهانی فارکس شد و آن را به پر مشایع ترین بازارهای مالی تبدیل کرد. این نوع حساب ها امروزه به اسم میکرو و نانو شناخته می­شود. که ما در ادامه به انواع حساب در لایت فارکس می­پردازیم.

 

fatemeh tatlari
fatemeh tatlari

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋