fateme.nasiri

fateme.nasiri

توسط ۱ نفر دنبال می شود

کلینیک روانشناسی خوب در تهران

 

به نظر شما یک مرکز مشاوره خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ بدون شک اولین ویژگی برای یک مرکز مشاوره خوب این است که دارای کادری مجرب حرفه‌ای باشد که شما بتوانید با خیال راحت به آن مرکز و خدماتی که توسط آن‌ها ارائه می‌شود، اطمینان کنید. اگر ساکن شهر تهران هستید، در این مطلب تصمیم داریم که یک کلینیک روانشناسی خوب در تهران را به شما معرفی کنیم. البته نه تنها در تهران، بلکه شما می‌توانید در سراسر ایران از خدمات این مرکز مشاوره به صورت آنلاین بهره‌مند شوید.

بهترین مرکز مشاوره در تهران

این روزها نیاز افراد به مراکز مشاوره نسبت به گذشته بسیار بیشتر شده است. در واقع شرایط جامعه طوری است که دریافت مشاوره و تراپی این روزها به یکی از واجبات برای هر فردی تبدیل شده است. این نکته را هم خاطرنشان کنیم که درگذشته افراد نسبت به مراکز مشاوره و جلسات تراپی گارد بسیار زیادی داشتند؛ اما خوشبختانه امروزه بسیاری از افراد برای حفظ سلامت روان خود و اطرافیانشان به مراکز مشاوره مراجعه می‌کنند.

اما سوالی که در اینجا به وجود می‌آید این است که در بین تمامی مراکز مشاوره و خدمات تراپی که امروزه در اینستاگرام و سایر تبلیغات می‌بینیم باید به کدام یک اعتماد کنیم؟ جای هیچ نگرانی نیست ما اینجاییم که به شما کمک کنیم. در ادامه تصمیم داریم که یک کلینیک روانشناسی خوب در تهران را به شما معرفی کنیم.

چرا باید به روان‌شناس مراجعه کنیم؟

پیش از اینکه به سراغ معرفی یک کلینیک روانشناسی خوب در تهران برویم، شاید بهتر باشد که به این سؤال پاسخ دهیم.

در زندگی تمام افراد به ندرت پیش می‌آید که با چالش خاصی روبرو نشوند. بدون شک همه ما ممکن است در شرایط طاقت فرسایی قرار بگیریم که تصور کنیم دیگر ادامه دادن این شرایط برایمان غیرممکن و کاری بسیار دشوار است.

خواه این شرایط طاقت‌فرسا مرگ یکی از عزیزانمان باشد و یا استرس و اضطرابی که به خاطر شرایط خاصی در زندگی ما به وجود آمده است. مهم این است که شما بدانید برای عبور کردن از این مشکلات به کمک نیاز دارید و در اینجاست که باید به روانشناس مراجعه کنید.

متأسفانه بسیاری از افراد آن‌چنان که به سلامت جسمی و زیبایی خود اهمیت می‌دهند، به سلامت روان خود اهمیت نمی‌دهند؛ غافل از اینکه اگر روان شما از سلامت کافی برخوردار نباشد، در هیچ یک از جنبه‌های زندگی نمی‌توانید انسان شاد و موفقی باشید. بنابراین بهتر است که جلسات مشاوره و تراپی را همانند سایر موارد عادی‌سازی کنید و هرچه سریع‌تر از آن‌ها استفاده کنید.

این را فراموش نکنید که روان‌شناسان به‌گونه‌ای آموزش‌دیده‌اند که شنوندگان خوبی باشند. آن‌ها با استفاده از تکنیک‌ها و راه‌حل‌هایی که دارند به سادگی می‌توانند گره‌های ذهنی شما را شناسایی و برای آن‌ها راه حل‌های درست و منطقی ارائه دهند.

روانشناس به ما چه کمکی می‌کند؟

یک روانشناس با کمک به شما در حفظ ذهنی آرام و آگاه برای مدیریت هرگونه استرس و اضطراب، فوبیا و سایر اختلالات این چنینی که با آن در حال دست‌وپنجه نرم کردن هستید، به شما کمک می‌کند.

روان‌شناس می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین بهره را از زندگی خود ببرید و شما و زندگیتان را از مشکلات سلامت روان دور نگه دارد.

اولین قدم برای اینکه بتوانید از جلسات تراپی بیشترین بهره را ببرید این است که با مشاور خود رابطه خوب و موفقی داشته باشید. سعی کنید نسبت به جلسات تراپی و صحبت‌های روانشناس هیچ گاردی نداشته باشید. مرکزی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم تا به امروز توانسته بیش از ۴۰ هزار مشاوره موفق داشته باشد!

کلینیک روانشناسی دکتر نازنین نورشاهی

 

دکتر نازنین نور شاهی دکتری روانشناسی عمومی و کارشناسی‌ارشد روانشناسی بالینی متخصص روان درمانی فردی، مشاور والدین و روان درمانگر نوجوانان در کنار کادری مجرب و حرفه‌ای از روان‌شناسان و روانپزشکان با سال‌ها سابقه موفق و درخشان مدیریت بهترین مرکز مشاوره در تهران هستند.

در کلینیک دکتر نازنین نورشاهی شما می‌توانید مجموعه‌ای از خدمات کامل که به سلامت روان مربوط می‌شود را مشاهده کنید و نه تنها برای خود، بلکه برای اطرافیانتان هم از آن‌ها استفاده کنید. در ادامه به خدمات کلینیک روان‌شناس دکتر نازنین نورشاهی اشاره می‌کنیم:

●    مشاوره کودک و نوجوان
●    مشاوره ازدواج
●    مشاوره فردی
●    خدمات روانپزشکی
●    استعدادیابی کودک و نوجوان
●    ارزیابی روانی و شناخت کودک
●    تست هوش
●    تربیت جنسی
●    کاردرمانی
●    گفتار درمانی
●    مشاوره تحصیلی
●    مشاوره خانواده
●    مهارت‌های زندگی
●    گروه درمانی
●    فرزندپروری
●    تشخیص و درمان اختلالات
●    مشاوره شغلی
●    برگزاری کارگاه‌های روان‌شناسی

چرا مرکز مشاوره دکتر نازنین نورشاهی؟

تمامی کادر درمان کلینیک روانشناسی دکتر نازنین نورشاهی، جزو افراد متخصص در حوزه کاری خود بوده و تا به امروز با افراد، خانواده‌ها، زوج‌ها و گروه‌ها جلسات تراپی و درمان زیادی را برگزار کرده‌اند.

تمامی کادر این کلینیک از تکنیک‌های مختلفی برای حفظ و بازیابی سلامت روان و ترویج سبک زندگی سالم استفاده می‌کنند. متخصصین این مرکز به راحتی می‌توانند رفتارها، عواطف و افکار مراجعین را شناسایی و درک کنند و در نهایت، روش‌های مقابله سالم و حل مسئله را به آن‌ها آموزش دهند.

لازم به ذکر است بسیاری از افراد نیازی به جلسات مشاوره طولانی‌مدت ندارند؛ زیرا با جلسات مشاوره کوتاه‌مدت هم می‌توان بسیاری از مشکلات و گره‌های ذهنی افراد را برطرف کرد.

سخن پایانی

در آخر باید بگوییم که متاسفانه همچنان مراجعه به روانشناس یا روانپزشک و کمک گرفتن از آن‌ها برای بسیاری از افراد تابوی بزرگی است. امیدواریم که این دیدگاه با کمک شما و سایر افراد در جامعه روز به روز کم‌رنگ‌تر شده و افراد به حفظ سلامت روانی خود همانند سایر بیماری‌های جسمی توجه کنند. اگر به سلامت روان خود اهمیت می‌دهید و می‌خواهید سبک زندگی سالم‌تری داشته باشید می‌توانید با مرکز کلینیک روانشناسی دکتر نازنین نورشاهی در ارتباط باشید.

fateme.nasiri
fateme.nasiri

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋