fateme.nasiri

fateme.nasiri

توسط ۱ نفر دنبال می شود

بهترین مارک پیانو برای مبتدی ها

اگر می خواهید نواختن پیانو را آغاز کنید اما برای انتخاب یک گزینه خوب جهت شروع، به چالش برخورده اید، این مقاله برای شماست. پیانوهای بسیار زیادی در انواع و مدل های گوناگون وجود دارند که ممکن است چشم هر بیننده ای را به خود مجذوب کنند، اما به لحاظ ویژگی ها و کارایی با یکدیگر تفاوت هایی دارند. اینجا می خواهیم بهترین مارک پیانو برای مبتدیان را معرفی کنیم.

 

پیانو آکوستیک یا پیانو دیجیتال؟

دو مدل اصلی پیانو آکوستیک و پیانو دیجیتال وجود دارد. پیانوهای آکوستیک همان نمونه های کلاسیک و قدیمی هستند که بدون برق کار می کنند و صدایی جذاب و عمری طولانی دارند. پیانوهای دیجیتال، عمری کوتاه تر داشته و همانگونه که ذکر شد؛ برقی هستند. نباید انتظار داشت که چنین پیانویی به پای پیانو آکوستیک برسد اما به عنوان یک فرد مبتدی، بهتر است که از پیانو دیجیتال برای شروع کار خود استفاده کنید. 

پیانوهای دیجیتال ارزان، سبک و قابل حمل هستند. ضمن اینکه فضای زیادی را اشغال نمی کنند. پس برای شروع، بهتر است از پیانو دیجیتال استفاده کنید، چون لزومی ندارد وقتی که اول راه هستید، مبلغ زیادی را صرف خرید پیانو آکوستیک گران قیمت کنید که نواختن آن تبحر می خواهد. در ادامه چند مارک عالی پیانو دیجیتال را برای مبتدیان معرفی می کنیم.

بهترین مارک پیانو برای مبتدیان چیست؟

در ادامه می پردازیم به بهترین پیانویی که یک مبتدی می تواند داشته باشد تا کارش را شروع کند.

پیانو کاسیو مدل CDP-S150

 

Casio CDP-S150، یک پیانو دیجیتال عالی برای هر کسی است که به دنبال گزینه ای سبک، جمع و جور و حاوی 88 کلاویه برای خانه خود است. این پیانو شبیه به پیانوی آکوستیک بوده و صداهای ارائه شده بسیار خوب هستند. همه ما به ویژه صداهای پیانوی گرند را که یکی از بهترین های آکوستیک است، دوست داریم و صدای این پیانو شبیه آن می باشد. اندازه کوچک و وزن سبک باعث می شود که مدل CDP-S150 در صورت لزوم به راحتی در جای خود قرار گیرد.

پیانو رولند مدل FP-10

 

منبع عکس: https://www.musicradar.com/news/best-digital-pianos-for-beginners

اگر قبلاً زمانی را صرف نواختن پیانو آکوستیک کرده باشید، با نواختن پیانو رولند مدل FP-10، متوجه می شوید، نواختن این پیانو، به تجربه نواختن پیانو آکوستیک نزدیک‌ تر است. یک آزمایش توسط دو نفر انجام شد و آن ها حس نواختن این پیانو را نسبت به مدل قبلی معرفی شده، دوست داشتنی تر توصیف کردند.

پیانو Alesis Recital Pro

 

Alesis Recital Pro در بین پیانوهای دیجیتالی که متخصصان آزمایش کردند، راحت ‌ترین حالت استفاده از یک پیانو را ارائه می دهد که برای مبتدیان بسیار مهم است. این پیانو علیرغم اینکه دارای ارزان ‌ترین قیمت نسبت به سایر نمونه های معرفی شده است، در عین حال نمایشگر دارد، دکمه‌های کنترل ساده هستند و حالتی را برای یادگیرنده و معلم ارائه می‌دهد تا با هم پیانو نوازی را تمرین کنند. خرید این پیانو نسبت به قیمت انتخابی، عالی است.

پیانو یاماها مدل  P-45

 

یاماها P-45، ساده ترین و در عین حال محبوب ترین مدل در سری پیانوهای دیجیتال قابل حمل یاماها است. همچنین این تنها پیانوی دیجیتال تولید برند یاماها است که قیمتی 500 دلاری دارد، بقیه محصولات قیمتی بالاتر دارند.

اگرچه P-45 جدیدترین نسل پیانوهای دیجیتال نیست، اما از آن زمان تاکنون جذابیت خود را از دست نداده است. در واقع، این پیانو یکی از پرفروش ترین پیانوهای دیجیتال یاماها در جهان است. یاماها یک برند شناخته شده با شهرت عالی است که چندین دهه است، آلات موسیقی دیجیتال با کیفیت بالا می سازد. این محصول مقرون به صرفه ای بوده و می توان گفت که یکی از پیشتازان در این بازار است.

نتیجه گیری

ما در این مقاله 4 مدل پیانو برای مبتدیان را معرفی کردیم که هر کدام ویژگی هایی مثبت بسیاری دارند که آنها را به انتخابی عالی برای شروع کردن پیانو تبدیل می کند. شما می توانید برای شروع از پیانویی با قیمت پایین تر استفاده کنید و وقتی که در کار خود حرفه ای و پیشرفته تر شدید، نواختن پیانوی آکوستیک گران قیمت و حرفه ای را آغاز کنید.

fateme.nasiri
fateme.nasiri

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋