fateme.nasiri

fateme.nasiri

توسط ۱ نفر دنبال می شود

راهنمای جامع برای خرید شوینده ماشین ظرفشویی

 

 

مواد شوینده مورد استفاده در ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی یکی از لوازم خانگی کاربردی و پر استفاده می باشد که شستشوی ظروف را بسیار آسان کرده و ضمن صرفه جویی در مصرف آب، به بهتر تمیز شدن ظرف های شما کمک می کند. مواد شوینده مورد استفاده در ماشین ظرفشویی از تنوع قابل توجهی برخوردارند که هر یک کاربرد و زمان استفاده خاص خودشان را دارند. در این مقاله با ما همراه باشید تا با انواع مواد مورد استفاده در ماشین ظرفشویی را همراه با کابردها و میزان استفاده از آن ها آشنا شده و بتوانید بهتر از گذشته از ماشین ظرفشویی خود استفاده نمایید. همچنین چند نمونه از تولیدات شرکت پاکسان (https://www.paxanco.com/ ) را به عنوان برترین مواد شوینده ایرانی برای ماشین ظرفشویی خدمت شما معرفی کرده ایم.

قرص ماشین ظرفشویی

 

 

قرص ماشین ظرفشویی یکی از مهم ترین مواد شوینده مورد استفاده در ماشین ظرفشویی می باشد که باید نسبت به تهیه آن اقدام نمایید. قرص های ماشین ظرفشویی استاندارد با تمام برندهای ماشین ظرفشویی سازگار بوده و می توانید با خیال راحت از آن ها استفاده نمایید. نکته مهم درباره قرص های ماشین ظرفشویی این است که در کنار استفاده از آن ها باید از جلا دهنده و نمک تصفیه ماشین ظرفشویی نیز استفاده نمایید؛ چرا که هر کدام از این مواد کاربردهای متفاوتی دارند که در ادامه به طور کامل توضیح خواهیم داد.

بهترین قرص ماشین ظرفشویی

بهترین قرص ماشین ظرفشویی قرص هایی هستند که توسط برندهای مطرح و با استاندارد بالا تولید شده اند. دو نمونه از برندهای شناخته شده و باکیفیت تولیدکننده قرص ماشین ظرفشویی، فنیش  (finish)و فیری  (fairy)می باشند. لازم به ذکر است جهت تشخیص قرص ماشین ظرفشویی مناسب، می توانید با تجربه کردن برندهای مختلف به بهترین قرص ماشین ظرفشویی با توجه به معیارهای خود برسید.

 مایع ماشین ظرفشویی

 

 

مایع یا ژل ماشین ظرفشویی دقیقا کاربردی همانند قرص ماشین ظرفشویی دارد؛ با این تفاوت که ماده شوینده آن، به صورت مایع و ژله ای می باشد. مزایای مایع ماشین ظرفشویی در مقایسه با قرص ماشین ظرفشویی این است که اگر از ماشین ظرفشویی رو میزی استفاده می کنید یا تعداد ظرف هایی که می خواهید بشویید کمتر از ظرفیت ماشین ظرفشویی است، می توانید به راحتی به میزان دلخواه از آن استفاده نمایید. قرص های ماشین ظرفشویی برای ظرفیت کامل طراحی شده اند و معمولا امکان نصف کردن آن ها وجود ندارد.

پودر ماشین ظرفشویی

یکی دیگر از انواع مواد شوینده ماشین ظرفشویی، پودر ماشین ظرفشویی می باشد. پودر ماشین ظرفشویی نیز مانند مایع ماشین ظرفشویی به شما امکان استفاده به اندازه دلخواه را می دهد و نسبت به انواع دیگر شوینده های ماشین ظرفشویی از قیمت به صرفه تری برخوردار است. پودرهای ماشین ظرفشویی در قالب برندهای مختلفی تولید می شوند. امروزه با پیشرفت فراوان متخصصان ایرانی و افزایش اهمیت استفاده از تولید ملی، پودرهای ماشین ظرفشویی ایرانی نیز از کیفیت خوبی برخوردار بوده و می توان از آن ها به عنوان یکی از بهترین نمونه های موجود در بازار یاد کرد. پیشنهاد ما به شما استفاده از پودر ماشین ظرفشویی ارتقا یافته پوش و پودر ماشین ظرفشویی 3 در 1 پوش می باشد.

جرمگیر ماشین ظرفشویی

 

 

جرمگیر ماشین ظرفشویی از آن دسته موادی است که پس از هر 60 بار استفاده از ماشین ظرفشویی لازم به استفاده از آن می باشد. جرمگیر ماشین ظرفشویی به رفع چربی و رسوبات داخل دستگاه می پردازد و عمر ماشین ظرفشویی شما را افزایش می دهد.

جلا دهنده ماشین ظرفشویی

جلا دهنده ماده کمکی در زمان خشک کردن ظرف ها در ماشین ظرفشویی می باشد. این ماده همراه با بخار ماشین ظرفشویی باعث براق شدن ظرف ها می شود و مانع ماندن لک آب بر روی ظرف ها می شود. ماده جلا دهنده ماشین ظرفشویی، در میان مواد مورد استفاده در ماشین ظرفشویی از اهمیت کمتری برخوردار است زیرا بعضی از قرص ها دارای ویژگی جلا دهندگی هستند و برخی از ماشین ظرفشویی ها به علت دارای بودن خشک کن قوی، باعث ایجاد لک بر روی ظروف نمی شوند. مایع مکمل آبکشی پوش یکی از انواع جلادهنده های باکیفیت در بازار می باشد که می تواند درخشندگی فوق العاده ای به ظرف های شما ببخشد.

نمک ماشین ظرفشویی

 

 

بر خلاف تصور عموم مردم، استفاده از نمک ماشین ظرفشویی از اهمیت بالایی برخوردار است. کاربرد نمک ماشین ظرفشویی این است که باعث کاهش میزان سختی آب می شده و در نتیجه از خش افتادن و کدر شدن ظرف ها بر اثر فشار آب جلوگیری می کند. نکته مهم این است که محفظه نمک ماشین ظرفشویی خود را باید تا حد امکان پر نگه دارید تا ظرف های شما بدون خش باقی بمانند. یک نمونه از نمک ماشین ظرفشویی با کیفیت ایرانی، نمک ماشین ظرفشویی پوش می باشد.

بوگیر ماشین ظرفشویی

ممکن است شما هم تجربه کرده باشید که پس از اتمام شستشوی ظرف ها در ماشین ظرفشویی ، ظروف بوی بدی می دهند. راه حل این موضوع استفاده از بوگیر ماشین ظرفشویی می باشد. بوگیر ماشین ظرفشویی از بوی نامطبوع جلوگیری می کند و استفاده از آن اختیاری می باشد.

سخن آخر

 

 

آشنایی با مواد مختلف مورد استفاده در ماشین ظرف شویی می تواند به شما در حل مشکلاتی که در ظرف های شما پس از شستشو پیش می آید، کمک کند. همچنین با آشنایی با انواع مدل شوینده های ظروف در ماشین ظرفشویی مانند قرص، مایع و پودر، می توانید شوینده مورد نظر خود را با توجه به نیاز خود انتخاب نمایید.

 

fateme.nasiri
fateme.nasiri

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋