fatemehyazdi82

fatemehyazdi82

مجله وکیل ایرانی، بصورت تخصصی در زمینه معرفی وکلای خوب که در خارج از ایران فعالیت می کند. هدف ما در وکیل ایرانی، معرفی بهترین و مجرب ترین وکلای دعاوی خانواده، کیفری، ملکی، حقوقی، مهاجرت و … در خارج از ایران می باشد.
 ۱ نفر را دنبال می کند

برای ثبت طلاق ایرانیان مقیم استرالیا به کجا باید مراجعه کنیم؟

دیوان عدالت خانواده: اگر شما به دنبال ثبت طلاق در استرالیا هستید، می‌توانید به دیوان عدالت خانواده مراجعه کنید. این دیوان مسئول رسیدگی به مسائل خانوادگی، از جمله طلاق، تقسیم دارایی‌ها و نگهداری از فرزندان است. برای ثبت طلاق، شما باید درخواست خود را به دیوان عدالت خانواده ارائه دهید و روند قانونی طلاق را طی کنید.

وکیل: یک راه دیگر برای ثبت طلاق مراجعه به وکیل طلاق ایرانیان مقیم استرالیا است. وکیل حقوقی می‌تواند به شما در مورد روند قانونی طلاق، تهیه مدارک لازم، نگارش شکایت و نمایندگی در دادگاه کمک کند. با مشاوره وکیل، می‌توانید از تخصص و دانش حقوقی آنها بهره‌برداری کنید و به درستی روند ثبت طلاق را طی کنید.

سفارت ایران: در صورتی که شما ایرانی مقیم استرالیا هستید و می‌خواهید طلاق خود را در سفارت ایران ثبت کنید، می‌توانید به سفارت یا کنسولگری ایران در استرالیا مراجعه کنید. در این مراجع، ممکن است نیاز به تهیه مدارک خاصی مانند شناسنامه، ازدواجنامه، ترجمه مدارک و سایر مدارک مربوط به طلاق داشته باشید. با مراجعه به سفارت ایران، می‌توانید طلاق خود را در سیستم قضایی ایران ثبت کنید.

 

 سلام به دوستان عزیزم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین وکیل طلاق ایرانیان مقیم استرالیا با وب سایت وکیل ایرانی همراه باشید 

fatemehyazdi82
fatemehyazdi82 مجله وکیل ایرانی، بصورت تخصصی در زمینه معرفی وکلای خوب که در خارج از ایران فعالیت می کند. هدف ما در وکیل ایرانی، معرفی بهترین و مجرب ترین وکلای دعاوی خانواده، کیفری، ملکی، حقوقی، مهاجرت و … در خارج از ایران می باشد.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋