fatemehyazdi82

fatemehyazdi82

مجله وکیل ایرانی، بصورت تخصصی در زمینه معرفی وکلای خوب که در خارج از ایران فعالیت می کند. هدف ما در وکیل ایرانی، معرفی بهترین و مجرب ترین وکلای دعاوی خانواده، کیفری، ملکی، حقوقی، مهاجرت و … در خارج از ایران می باشد.
 ۱ نفر را دنبال می کند

چه نکاتی را باید با وکیل مهاجرت در بریزبن در میان گذاشت؟

زمانی که متقاضیان با وکیل مهاجرت به بریزبن ملاقات می‌ نمایند یه سری نکات مهم و ضروری است که حتما باید با آن ها در میان بگذارند. در حقیقت این نکات مهم و حیاتی بوده و آگاهی از آن ها می‌ تواند در پروژه‌ مهاجرتی اهمیت بالایی داشته باشد. از جمله این موضوعات می‌ توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • شرح وضعیت خانواده خود

یکی از اولین نکاتی که باید به بهترین وکیل مهاجرت در بریزبن آن را اطلاعات بدهید، وضعیت خانواده و تعداد افرادی است که قرار است به استرالیا با خود ببرید. در کل هزینه‌ های مربوط به افراد خانواده و انجام دادن کارهای ویزا خود یک مسئله جدا محسوب می‌ شود. وکیل مهاجرتی باید وضعیت تک تک اعضای خانواده را بداند و با آگاهی از شرایط آن‌ ها با بهترین امکانات و استراتژی‌ ها به اخذ ویزا برای همه بپردازد.

  • بیان سابقه تحصیلی و مهارت زبان انگلیسی

بالا بودن ریز نمرات و همچنین سطح زبان انگلیسی در مهاجرت به بریزبن می‌ تواند کمک زیادی به متقاضیان کند. بنابراین شما باید سابقه تحصیلی و همچنین میزان مهارت خود از زبان انگلیسی را به بهترین وکیل مهاجرت در بریزبن اطلاع بدهید؛ زیرا در صورت پایین بودن سطح زبان و یا رزومه‌ فعالیتی شما وکیل خبره و توانا می‌ تواند آن‌ ها را ارتقا بدهد.

  • شرح شرایط مالی

از دیگر فاکتور های مهمی که وکیل مهاجرتی می‌ بایست از آن اطلاعات کامل و دقیقی داشته باشد شرایط مالی مهاجر است. همان طور که خود نیز واقف هستید، برای مهاجرت به استرالیا روش‌ های گوناگونی وجود دارد. از جمله این روش‌ ها می‌ توانیم مهاجرت تحصیلی، کاری، سرمایه‌ گذاری و … را لحاظ کنیم. به همین خاطر وکیل با بررسی شرایط مالی شما همواره بهترین روش را انتخاب می‌ کند. پیشنهاد می‌ کنیم با وکیل خود صادق باشید و سرمایه‌ خود را با او در میان بگذارید.

  • اطلاع دادن سابقه و رزومه کاری خود

همان طور که قبلا نیز گفتیم وکیل مهاجرتی تنها در صورتی می‌ تواند پروسه‌ شما را با موفقیت به سرانجام برساند که شما با او صادق باشید. اگر متقاضی صداقت کامل با وکیل خود نداشته باشد، مطمئنا در این راه هر دو با مشکل مواجه خواهند شد.

به همین خاطر پیشنهاد می‌ کنیم در زمان مراجعه به بهترین وکیل مهاجرت در بریزبن حتما از ارائه دادن سابقه و رزومه‌ کاری خود امتناع نکنید. زیرا او از تمامی این اطلاعات برای دریافت ویزا استفاده می‌ نماید و باید از تمامی فعالیت‌ های شما در طول زندگی آگاه باشد تا بتواند رزومه‌ کاریتان را به طور صحیح و در نهایت صداقت به سفارت ارسال کند.

 

منبع :وکیل ایرانی

 

fatemehyazdi82
fatemehyazdi82 مجله وکیل ایرانی، بصورت تخصصی در زمینه معرفی وکلای خوب که در خارج از ایران فعالیت می کند. هدف ما در وکیل ایرانی، معرفی بهترین و مجرب ترین وکلای دعاوی خانواده، کیفری، ملکی، حقوقی، مهاجرت و … در خارج از ایران می باشد.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋