fatemehyazdi82

fatemehyazdi82

مجله وکیل ایرانی، بصورت تخصصی در زمینه معرفی وکلای خوب که در خارج از ایران فعالیت می کند. هدف ما در وکیل ایرانی، معرفی بهترین و مجرب ترین وکلای دعاوی خانواده، کیفری، ملکی، حقوقی، مهاجرت و … در خارج از ایران می باشد.
 ۱ نفر را دنبال می کند

نقش وکیل مهاجرتی در دریافت ویزای کار آلمان

ویزای کار آلمان معمولا به دو شکل ویزای جستجوی کار آلمان و بلو کارت صادر می‌ گردد. وکیل در این زمینه می‌ تواند نقش تاثیر گذاری داشته باشد. متقاضیان برای دریافت نمودن ویزای کار در وهله‌ اول باید یک رزومه در ارتباط با مشاغل اعلام شده از سوی کشور آلمان داشته باشد. آن‌ ها به مدرک زبان آلمانی B1 یا زبان انگلیسی نیز نیاز دارند. پس از گرفتن پذیرش از سوی یکی از شرکت‌ های آلمان این ویزا برای افراد صادر می‌ گردد.

در نظر داشته باشید شرکتی که با شما قرارداد کمتر از 4 سال را بسته باشد، اعتبار ویزا نیز به همان اندازه کاهش پیدا می‌ کند. البته تمام افرادی که تحت تکلف فرد متقاضی هستند می‌ توانند از طریق این ویزا به آلمان بروند و امکان کار کردن نیز برای همه‌ اعضای خانواده وجود دارد. اما هیچ یک از اعضا نمی‌ توانند در این کشور به تحصیلات بپردازند. برای دریافت ویزا یک سری مدارک لازم است که شامل گواهی پایان دوره 3 سال دبیرستان، گواهی پایان دوره‌ پیش دانشگاهی و دوره‌ کارشناسی ارشد می‌ باشد.

در این حوزه وکیل تمامی اسناد و مدارک را جمع کرده و با توجه به این که به تمام قوانین کشور آلمان در حوزه‌ مهاجرت آگاه است می‌ تواند برای دریافت ویزای این کشور سریع‌ ترین مطمئن‌ ترین راهکارها را به متقاضیان پیشنهاد دهد. بهترین وکیل مهاجرت به آلمان همان کسی است که با استراتژی‌ های قوی خود راهکارهای سریعی پیشنهاد می نماید.

منبع این مقاله را در سایت وکیل ایرانی

با عنوان بهترین وکیل مهاجرت به المان مطالعه نمایید.

 

fatemehyazdi82
fatemehyazdi82 مجله وکیل ایرانی، بصورت تخصصی در زمینه معرفی وکلای خوب که در خارج از ایران فعالیت می کند. هدف ما در وکیل ایرانی، معرفی بهترین و مجرب ترین وکلای دعاوی خانواده، کیفری، ملکی، حقوقی، مهاجرت و … در خارج از ایران می باشد.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋