fatemeh

fatemeh

توسط ۶ نفر دنبال می شود
 ۵ نفر را دنبال می کند

بهترین وکیل طلاق در یزد کیست؟

به صورت کلی اینگونه می توان شرح داد که طلاق دارای پروسه طولانی و پیچیده ای می باشد و علت اصلی آن هم این است که حساسیت قانون نسبت به این مسئله بسیار زیاد است. در بعضی از موارد قانون به طرفین این مجوز را می دهد که در صورت داشتن توافق در بندهای ازدواج این پروسه طلاق را سریع تر اجرا کنند.

ممکن است در محیط پیرامون خود با یک سری مفاهیم تحت عنوان طلاق های توافقی برخورد کرده باشید، بدین معنی است که قانون نسبت به توافق زوجین ارزش قائل است. این گونه از توافقات می تواند مسیر ساده تر وسریع تری را در اختیار هر یک از طرفین قرار بدهد تا آنها بتوانند خیلی سریع تر به طلاق برسند.

یک وکیل طلاق خوب موظف است که دو انتظار اساسی را برآورده کند. ابتدا می بایست در مسیر حقوقی طلاق تلاش کند که بر طبق اصول و قوانین شرعی و اخلاقی و بر اساس تمام آنچه که در تعهدات ازدواج مطرح شده، حق موکل خود را باز پس گیرد و این اجازه را ندهد که حق و حقوق او پایمال گردد.

همچنین یک وکیل طلاق خوب باید این توانایی را داشته باشد که بتواند بر طبق کلیه بندها، توافقاتی بین طرفین ایجاد کند. تا زمانی که این دسته از توافقات بیشتر باشد و بندهای زیادتری را شامل گردد، همانقدر احتمال سریع تر به موفقیت رسیدن پرونده نیز بیشتر می شود.

منبع مقاله : بهترین وکیل طلاق در یزد

 

fatemeh
fatemeh

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋