fatemeh

fatemeh

توسط ۶ نفر دنبال می شود
 ۵ نفر را دنبال می کند

ویژگی بهترین وکیل مالیاتی در تهران چیست؟

وکیل هایی که در حوزه ی مالیاتی مشغول هستند، با قوانین و مقررات مالیاتی و اصول حسابداری آشنا هستند و با فن بیان بسیار قوی خود می توانند در جلسات دفاعیه پرونده های مالیاتی از موکل خود دفاع کنند. این وکلا تسلط 100% به قوانین مالیاتی، تمام ماده ها و تبصره ها، بخشنامه ها و آیین نامه های مالیاتی دارند.

وکیل های مالیاتی تمام اظهارنامه های مالیاتی و محاسبات را طبق استاندارد های حسابداری، حسابرسی، قانون مالیاتی و … به مسئولین مالیاتی اثبات می نمایید و از جرائم سنگین مالیاتی جلوگیری می کنند و تا لحظه گرفتن برگه قطعی در کنار موکل خود حضور خواهند داشت.

کلای مالیاتی باید در رشته های حسابداری تحصیل داشته باشند اما بعضی از وکلا علاوه بر رشته های حسابداری در رشته های حسابرسی و مدیریت، مدیریت مالی و … تحصیل کرده اند. بسیاری از شرکت ها و موسسات هستند که در حوزه های مشاوره های مالیاتی و مالی به عنوان وکیل مالیاتی مشغول به کارند، اما نکته خیلی مهم در انتخاب وکیل، ویژگی های یک وکیل خوب و کار آمد است. یک وکیل مالیاتی خوب باید ویژگی هایی داشته باشد که بتوان تفاوت را با دیگر وکلا کاملا تشخیص داد.

برخی از خدمات یک وکیل مالیاتی در تهران به شرح زیر است:

  • وکیل مالیاتی مهارت ارتباطی و آگاهی تجاری دارند و به طور واضح می توانند قوانین مالیاتی و همچنین توصیه های خود را به مشتری منتقل کنند.
  •  کسانی هستند که اظهار نامه های مالیاتی را تهیه و تنظیم می کنند.
  • کمک به مدیریت مالیات پرداختی افراد و شرکت ها.

منبع مقاله: بهترین وکیل مالیاتی در تهران

 

fatemeh
fatemeh

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋