fatemeh

fatemeh

توسط ۷ نفر دنبال می شود
 ۵ نفر را دنبال می کند

خریدار ضایعات آهن کشتی

خریدار ضایعات آهن کشتی

خریدار ضایعات آهن کشتی و خریدار عمده ضایعات آهن کارخانه ها و شرکت هایی هستند که برای یک معامله ی سودده و اقتصادی و فروش مناسب، ضایعات آهن کشتی را خریداری کرده و طی فرایند بازیافت، به ساخت و تولید کشتی جدید یا صنایع و خدمات دیگر می پردازند.

ضایعات به طور کلی بخشی از یک محصول هستند که دیگر قابلیت استفاده ندارند و پس از کنار گذاشته شدن، به صورت قراضه یا ضایعات به فروش می رسند. ضایعات آهن کشتی، آهن اسقاطی و قراضه اما مفید و سوددهی است که اغلب پس از اسقاط، بازیافت شده و به صورت های مختلفی مثل پل سازی، مجسمه سازی، صنایع خانگی و مبلمان فلزی و … به کار گرفته می شود. البته گاهی هم به جای بازیافت، مرمت شده و در صورت امکان تعمیر مجدد مورد استفاده قرار می گیرد.

عده ای گمان می کنند ضایعات، مواد و زائدات دور ریختنی و به درد نخوری هستند که دیگر در زندگی قابلیت استفاده ندارند و نمی شود مجدد از آن ها استفاده کرد. اما این طور نیست. به خصوص راجع به ضایعات آهنی چنین چیزی وجود ندارد. ضایعات فلزی برخلاف ضایعات دیگر دارای ارزش پولی هستند و می توان آن ها را به راحتی خرید و فروش کرد و از بازیافت آن، محصولات جدیدی تولید کرد. بنابراین نمی توان آن ها را در ردیف زباله ها قرار داد و به طور کامل آن ها را کنار گذاشت. چه بسا که این ضایعات پس از رها شدن، به شدت می توانند تأثیرات منفی و مخربی بر روی انسان و محیط داشته باشند.

از جمله خریداران ضایعات آهنی می توان به خریدار ضایعات آهن در قم، خریدار ضایعات آهن در مشهد و خریدار ضایعات آهن در کرج اشاره کرد.

خریدار ضایعات آهن کشتی

ضایعات آهن، مس، چدن، روی، آلومینیوم، استیل و… از مهم ترین ضایعات فلزی ارزشمند به حساب می آیند. شرکت ها ضایعات آهنی خود را به خریدارانی می فروشند که قیمت های به روز پیشنهاد می دهند، شرایط مناسبی برای تخلیه و بارگیری سریع ضایعات دارند و عملیات خرید و فروش را هرچه سریع تر به انجام می رسانند. در نمودارهای اقتصادی هرچه میزان تقاضا بالا باشد، عرضۀ خدمات هم بیشتر می شود، در این مورد هم از آن جا که تقاضای تولید کشتی های نوساز و جدید از سوی ارگان های عمومی و خصوصی، کارخانه ها و… بیشتر شده است، به طبع اسقاط و بازیافت آهن کشتی های قدیمی و کهنه رو به افزایش می رود.

در ایران، به خصوص در جنوب کشور، بیشتر تقاضایی که برای بازیافت و ساخت کشتی جدید مطرح می شود، برای کشتی های مغروق است که به مرور زمان در خلیج فارس و عمان شناور می شوند. طبیعتا چنان چه این کشتی های اسقاطی و رها شده در دریا، بازیافت شده و به تولید برسد، از منظر اقتصادی بسیار مفید بوده و انگیزه ی صادرات و خارج کردن این کالا را در تولید کننده ایجاد می کند. اما به دلیل موانعی که در این زمینه وجود دارد، این کار در حال حاضر امکان پذیر نمی باشد.

برای خرید و فروش ضایعات کشتی خود به بالاترین قیمت به وب سایت ضایعات آسیا مراجعه کنید.

fatemeh
fatemeh

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋