farzadb100

farzadb100

توسط ۳ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

انجام کفسابی سرامیک با رزین

 

رزین یک مواد مصنوعی است که  برای پر کردن درز سرامیک به کار می رود . استفاده از رزین در کف باعث می شود که مقاومت سرامیک و کفپوش سنگ بیشتر شود. ماده رزین جلوه و روشنایی کف را ایجاد می کند. این ماده قادر به پوشش تمام لای به لای و درز سنگ سرامیک یا کف است. پس از آن که رزین در بین بندهای سنگ  و سرامیک قرار گرفت آماده می شود که توسط دستگاه کفسابی سرامیک ساییده می شود. به این ترتیب، کف سرامیکی براق و یک دست می شود.

 

رزین براق سنگ و سرامیک بر اساس رزین های سیلیکون است و ماده بی رنگ است که براق و ضد آب از سطوح داخلی و بیرونی ساختمان است. این محصول مناسب برای طبیعی، مصنوعی، عتیقه، چوب، آجر سنتی و قطعات بتنی است.

 

جهت استفاده:

در ابتدا، سطح زیر مار باید از چربی، گرد و غبار، ذرات شل یا رنگ های قدیمی آزاد باشد. در چسب و دیوارها، پس از نصب سنگ و آجر، پس از خشک شدن. این محصول با قلم مو و اسپری قابل اجرا است. در فضای باز، در مقابل باد اسپری می شود. رقیق کننده را می توان برای فوری استفاده کرد.

مزایای.

رزین براق anti-UV است و به تابش مقاوم است و رنگ را تغییر نمی دهد. مقاوم به مواد شوینده. مقاوم در برابر سایش. سطوح مقاوم در برابر شوره سر

مصرف

در هر متر مربع، بین 100 تا 250 درجه از سنگ براق در دو لایه، طول می کشد 24 ساعت از فضاها

نکات ایمنی

مانند سایر مواد شیمیایی، ذخیره سازی و دست زدن به رزین براق سنگ، با دقت به دقت از تماس با دهان، چشم ها و غذا جلوگیری کنید و در صورت امکان شستن موقعیت با آب فراوان باشید.

سازگار با محیط زیست و بسیار مهم است

لطفا بعد از اجرای کار اضافی رزین براق سنگ را در آب طبیعت رها نکنیم

farzadb100
farzadb100

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋