farzadb100

farzadb100

توسط ۳ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

خذمات باربری اثاثیه منزل و شرکت با کادر مجرب

اتوبار و باربری فردیس

اتوبار و باربری فردیس با خدمات شبانه روزی و پشتیبانی و سالها تجربه موفق در زمینه خدمات باربری و حمل وسایل خانگی ، ادارات ، شرکتها ، دولتی و خصوصی ، کارخانه ها ، جهیزیه عروس ، مبلمان و بسته بندی تجهیزات و امور فنی در تهران و شهرستانها آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز می باشند. تیم جوان متخصص و باتجربه ، با بهره گیری از آخرین دانش در زمینه هرگونه خدمات حمل و نقل و بسته بندی ، آماده اند آنچه را که از یک حمل و نقل راحت و بدون نقص انتظار دارید به شما ارائه دهند. ما معتقدیم که بهترین تبلیغ برای ما رضایت مشتریان عزیز است و در این راستا بهترین سرمایه را برای رضایت شما به ارمغان می آوریم.

قبل از اثاث کشی

البته قبل از شروع بارگیری ، در مرحله آماده سازی خانه جدید و بسته بندی تجهیزات هستیم.

به همین دلیل ، نکته ای که بسیار مهم است نحوه بسته بندی شماست.

هنگام بسته بندی باید اطمینان حاصل کنید که کارتن مورد چسباندن شما تا حد ممکن محکم است ، سپس اگر زمستان هستید همه کارتن ها را با پلاستیک - ترجیحاً مدل حبابی - بپوشانید تا به دلیل بارش برف کارتن خیس نشود. . در این صورت موضوع به یک فاجعه تبدیل خواهد شد. همچنین بهتر است قبل از انتقال به خانه جدید محل را کاملا تمیز کنید تا چیدن مبلمان به آخرین مبلمان شما تبدیل شود.

مرحله بارزنی

در این مرحله از باربری عظیمیه ، نیازی به هیچ کاری ندارید. زیرا کارگران باتجربه تیم این کار را به خوبی انجام می دهند ، اما اگر در بسته بندی لوازم منزل از تیم کمکی دریافت نکرده اید و می خواهید بسته بندی را خودتان انجام دهید ؛ بهتر است بدانید هنگام بارگیری ، هرچه اندازه کارتن های موجود در اندازه های مختلف بیشتر باشد ، میزان مرتب بودن مبلمان شما نیز بیشتر خواهد بود.

زیرا هنگام بارگیری ، فضاهای مختلفی بین لوازم جانبی ایجاد می شود که به راحتی می توانید با یک کارتن کوچک از آن فضا بهترین استفاده را ببرید.

آخرین نکته در این بخش ، جمع آوری لوازم و کارتنهای شکننده تا حد امکان از دست و پا است تا ناخواسته مورد اصابت قرار نگیرد.

پس از روکش مبلمان

هنگامی که شرق به مقصد رسید ، ابتدا باید لوازم دستی را بارگیری کرده و در بخشی از خانه قرار دهید ، سپس باید به سراغ بزرگترین و سنگین ترین وسایل مانند یخچال ، میز و ... بروید و آنها را در جای خود قرار دهید شما قبلاً مشخص کرده اید ؛ بعد از همه این کارها ، وسایل کوچک دیگری را که در کارتن ها جمع شده بیرون بیاورید.

اکنون که تمام مراحل را به بهترین نحو ممکن به اتمام رسانده اید ، می توانید ببینید که چگونه یک بارج منظم و مرتب کار شما را هنگام اجرای تجهیزات آسان می کند ، اما فراموش نکنید که این فقط برای روز گفته نشده است زیرا در این کارگران ما مراحل تخلیه و پیاده سازی را نیز انجام دهید.

 

farzadb100
farzadb100

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋