farnaz.gilaniha

farnaz.gilaniha

وکیل ارز دیجیتال متخصص در تهران

مقدمه

احتمالا همه ما این روزا چیزهایی راجع به ارز دیجیتال به خصوص بیت کوین و سودآوری بالای آن شنیده ایم. مشکلات اقتصادی، فکر آینده فرزندان و هزاران دغدغه دیگر هم موجب شده است که خرید این ارزها و سرمایه گزاری‌ در آن‌ها، همچون عسلی شیرین به نظر برسند. در حالیکه، ورود به دنیای رمز ارزها بدون آگاهی، ریسک بالایی دارد و حتی می‌تواند سرمایه‌ای که سال‌ها با تلاش و زحمت به دست آورده اید را از بین ببرد.

آیا در صورت کلاهبرداری، می‌توان پول را پس گرفت؟ راه آن چیست؟ وکیل ارز دیجیتال چگونه در این راه کمک می‌کند؟ وکیل ارز دیجیتال متخصص چه ویژگی‌هایی دارد؟ وکیل ارز دیجیتال زبده ازکجا پیدا کنیم؟ راه‌های کلاهبرداری از طریق ارز دیجیتال کدام‌اند؟ قوانین ارز دیجیتال در ایران چیست؟

در این مقاله به تمام این سوالات پاسخ داده می‌شود.

 

 

 

نحوه شکایت از کلاهبرداران ارز دیجیتال چگونه است؟

اگر به هر طریقی طعمه کلاهبرداران شدید، در اولین قدم به دفتر خدمات قضایی مراجعه کنید و دادخواستی تنظیم کنید. ضمن اینکه تمام مدارک موجود اعم از لیست تراکنش‌ها و پرینت کیف پول خود را ضمیمه کنید. در این مرحله در سایت ثنا، حساب کاربری برای شما ایجاد می‌شود که شما را از روند پیشروی پرونده مطلع می‌کند.

شکایت به دو صورت انجام می‌شود:

  • دادخواست حقوقی
  • دادخواست کیفری (شکواییه)

دادخواست حقوقی نیز دو صورت دارد:

  • دادخواست حقوقی الزام به انجام تعهد: شخصی که از او شکایت شده باید تعهد خود را انجام دهد. مثل دادخواست مطالبه بیت کوین در ازای مبلغ پرداختی
  • دادخواست حقوقی استرداد وجه: شخص خوانده می‌بایست وجه دریافتی را پس دهد.

دادخواست کیفری زمانی مطرح می‌شود که قصد شخص از ابتدا کلاهبرداری بوده است. در جنین شرایطی دادسرا کیفرخواست را صادر می‌کند و به دادگاه ارسال می‌کند. طبیعتا طی کردن این مراحل زمان بر و پیچیده است. اعطای وکالت به وکیل ارز دیجیتال متخصص، شما را از حضور در این فضاها بی‌نیاز می‌کند و سریعا پرونده‌تان را پیش می‌برد.

 

 

 

وکیل ارز دیجیتال چه کمکی به ما می‌کند؟

وکیل ارز دیجیتال در موارد زیر کمک کننده است:

  • تنظیم دادخواست و شکواییه علیه کلاهبرداران ارز دیجیتال و صرافی‌های متقلب
  • اثبات کلاهبرداری توسط وکیل ارز دیجیتال
  • دفاع از موکل و همراهی او تا احقاق حق و انتهای پرونده
  • انجام صفر تا صد پرونده کلاهبرداری ارز دیجیتال

همه این‌ها در صورتی است که از یک وکیل ارز دیجیتال متخصص کمک بگیرید.

 

چرا وکیل ارز دیجیتال باید متخصص باشد؟

توضیح درست مسئله برای دادگاه از واجبات است. از آنجایی که کارشناس متخصص ارز دیجیتال در دادگاه‌های ما اندک است. اطلاعات مردم نیز از نحوه عملکرد رمز ارزها عموما ناکافی است. از طرفی بیشتر افراد زمان و توانایی حضور در دادگاه و طی کردن پروسه‌های زمان‌بر حقوقی را ندارند.. اثبات کلاهبرداری ارز دیجیتال در دادگاه سخت است و از عهده هر وکیلی برنمی‌آید و تنها وکیل ارز دیجیتال متخصص به این مسائل اشراف کامل دارد. از این‌رو حضور وکیل دعاوی ارز دیجیتال و مشورت با او از اهمیت بالایی برخوردار است.

وکیل ارز دیجیتال متخصص چه ویژگی هایی دارد؟

یک وکیل ارز دیجیتال ماهر، به دنیای رمز ارزها اشراف دارد. از قوانین حال حاضر ایران حول حوزه معاملات رمز ارزها و کلاهبردی از طریق آن‌ها آگاه است. وکیل دعاوی ارز دیجیتال مجرب، به خوبی از موکل خود دفاع می‌کند و تجربه پیروزی در چندین پرونده کلاهبرداری از طریق ارز دیجیتال را دارد. در حال حاضر وکیل ارز دیجیتال متخصص که علاوه بر حقوق و قوانین کلی، به مسائل حوزه کریپتو‌کارنسی واقف باشد، اندک است. گروه وکلای دیوان سالار، بهترین وکیل ارز دیجیتال متخصص را دارد که به صفر تا صد پرونده شما آشناست و به شما در تمام مراحل پس گرفتن پولتان و اثبات کلاهبرداری در دادگاه کمک می‌کند.

نقش وکیل ارز دیجیتال در کلاهبرداری ارز دیجیتال

متاسفانه این روزها عده‌ای از جدید بودن ارزهای دیجیتال در ایران، اطلاعات ناکافی مردم و عدم وجود قانونی رسمی برای رمز ارزها سوء استفاده کرده و اقدام به کلاهبرداری می‌کنند. در زیر تعدادی از شگردهایشان را بررسی می‌کنیم و به اهمیت نقش وکیل دعاوی ارز دیجیتال پی می‌بریم.

ادامه مطلب را در لینک زیر بخوانید.

منبع:  وکیل-ارز-دیجیتال/https://divansalar.org/blog

 

farnaz.gilaniha
farnaz.gilaniha

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋