farid saminezhad

farid saminezhad

زیپ پرده‌های متحرک ریلی

پرده زیپا امکان گردش هوای بهتری را نسبت به پرده‌های رول‌آپ فراهم می‌کند و موجب حفظ دمای مطلوب در محیط داخلی و کاهش مصرف انرژی می‌شود. زیپا به شما اجازه می‌دهد ضمن حفظ حریم خصوصی، از افق دید وسیع‌تری به میزان دلخواه بهره‌مند شوید. زیپا یک سیستم زیپ پرده اتوماتیک موتوری است که می‌تواند به صورت افقی و عمودی کار کند. مهم‌ترین ویژگی زیپا این است که در آن از ریلی با مکانیزم خاص استفاده می‌شود که همواره صافی و کشیدگی خود را حفظ می‌کند.

زیپا نسل جدید پرده متحرک اتوماتیک است که با سیستم سقف شیشه‌ای متحرک قابل استفاده بوده و از ورود گرمای شدید از تمامی پنجره‌های افقی و شیبدار جلوگیری می‌کند. زیپا دارای تکنولوژی مخصوص زیپ است. زیپ‌های روی لبه‌های پارچه از مشکلاتی مانند جمع شدن و چروک جلوگیری می‌کند و تجربه استفاده‌ای متفاوت و بی‌نظیر را ارائه می‌دهد. انواع زیپ پرده بالکن به ویلای شخصی یا اماکن تجاری شما جلوه خاصی می‌دهد.

 

قیمت زیپ پرده برقی

قیمت زیپ پرده برقی به موارد گوناگونی بستگی دارد که مهم‌ترین آن ابعاد درخواستی از سمت مشتری است. برای دریافت مشاوره رایگان در مورد قیمت زیپ پرده می‌توانید با آلباتروس تماس بگیرید.

موارد استفاده از زیپا

زیپا در انواع محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پرده‌ها به شکل‌ها و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند و به صورت کلی در مکان‌های زیر مورد استفاده قرار می‌گیرند:

زیپ پرده ریموت دار برای بالکن و پاسیو

زیپ پرده‌های متحرک ریلی بر روی بالکن و پاسیوها نصب می‌شوند تا از نور مستقیم خورشید، باد و نقاط دید غیرمطلوب محافظت کنند. همچنین جلوه زیبایی به این فضاها می‌دهند.

نصب زیپ پرده متحرک برای تراس

در تراس‌ها، زیپا به عنوان یک حفاظ موثر در برابر اشعه مستقیم خورشید، باد و دید از خارج استفاده می‌شود. این پرده‌ها به تناسب اندازه تراس، فضایی دلنشین و خصوصی را  ایجاد می‌کنند.

زیپ پرده متحرک مناسب الاچیق

زیپا در آلاچیق‌ها به عنوان یک پوشش شیک و کاربردی به کار می‌روند. این پرده‌ها محیطی مطمئن و محافظی را برای زمان آرامش ‌و استراحت فراهم می‌کنند.

استفاده از زیپ پرده برقی در رستوران و کافه

در رستوران‌ها و کافه‌ها، زیپ پرده متحرک برقی جهت ایجاد حالت حفاظتی از اشعه خورشید، حفظ حریم شخصی، حشرات و ایجاد زیبایی در دکوراسیون محیط استفاده می‌شود. قیمت زیپ پرده برقی برای اماکن تجاری مناسب است و جلوه بسیار زیبایی به فضاها می‌دهد.

زیپ پرده برای ساختمان‌های اداری و تجاری

در ساختمان‌های اداری و تجاری، پرده متحرک زیپا به عنوان یک راهکار کارآمد برای مدیریت نور، جلوگیری از هدر رفت دما و انرژی و جلوگیری از دید بیرونی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

استفاده زیپ پرده برقی در روف گاردن

در روف گاردن‌ها، زیپ پرده‌های متحرک به عنوان یک وسیله تزیینی و حفاظتی مورد استفاده قرار می‌گیرند، که به کاربران این فضا امکان لذت بردن از طبیعت با آرامش و راحتی را می‌دهند. استفاده از این پرده‌ها به دلیل تنوع در طراحی و ابعاد آنها، برای ایجاد امنیت و زیبایی در محیط‌های مختلف بسیار مناسب است.

farid saminezhad
farid saminezhad

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋