سئو سایت شیراز محلی میتواند برای برندهای سازمانی چالشبرانگیز باشد، زیرا به این معناست که بدانید چگونه سئو سایت شیراز ملی، نمایه کسبوکار Google را انجام دهید و سپس یاد بگیرید که چگونه گوگل با جستوجوهای اولویتدار شما در بازارهای مختلف برخورد میکند.
این بدان معناست که تعداد بی نهایت چالش در سئوی محلی برای بازاریابان جستجوی سازمانی وجود دارد. بنابراین رایج ترین چالش ها در سئو سایت شیراز محلی سازمانی چیست؟ بیایید دریابیم.
1. دانستن اینکه چه زمانی باید سئو سایت در شیراز محلی امین سئو را در مقابل سئوی ملی اولویت بندی کنید
یکی از بزرگترین چالشهایی که شرکتها با آن روبرو هستند این است که بدانند چه زمانی باید روی یک استراتژی سئو سایت شیراز «محلی» به جای استراتژی سئو «ملی» تمرکز کنند و بالعکس.
این قابل درک است زیرا همیشه بلافاصله مشخص نمی شود که اولویت های شما توسط یکی یا دیگری بهتر انجام شود. تشخیص اینکه آیا کلمات کلیدی اصلی هدف شما دارای هدف محلی هستند می تواند چالش برانگیز باشد.
اما، برای موفقیت در استراتژی کلی شما بسیار حیاتی است، زیرا تأثیر قابل توجهی بر این دارد که چگونه ابتکارات شما به اهداف تجاری شما خدمت می کند.
درک اینکه گوگل چه عباراتی را محلی می داند می تواند به شما کمک کند استراتژی کلمه کلیدی خود را توسعه دهید و نحوه رویکرد و حمایت از سرمایه گذاری سئو سایت شیراز خود را تعیین کنید.
به دلیل طراحی ضعیف سایت یا استراتژی کلمات کلیدی، می توانید ترافیک زیادی را از دست بدهید.
درک هدف جستجوی محلی
بنابراین، دقیقاً منظور ما از هدف جستجوی محلی چیست؟ امین سئو
با درک هدف جستجو، میدانید که چه نوع ویژگیهایی در نتایج جستجو ظاهر میشوند و چه محتوایی را باید در اولویت قرار دهید.
برای این بحث، چهار نوع اصلی هدف جستجو وجود دارد که باید روی آنها تمرکز کرد:
جست و جوی سوالات با هدف ملی در امین سئو
جستجوی عبارات با نیمه ملی.
پرس و جوها را با هدف محلی جستجو کنید.
پرس و جوهای جستجو با هدف بیش از حد محلی.
شما می توانید با توجه به ویژگی هایی که در SERP ها نشان داده شده است، متوجه شوید که پرس و جوهای جستجوی هدف شما در چه نوع هدفی قرار می گیرند:
پرس و جوهایی با هدف جستجوی ملی
SERPها هیچ صفحه ایالت/شهر خاص و بسته نقشه ندارند (مثال).
SERP ها فاقد صفحات خاص ایالت/شهر و بدون بسته نقشه هستند. عکس صفحه از جستجو برای [مقاله روزنامه]، گوگل، سپتامبر 2022 این واقعیت که هیچ نتیجه «محلی» در این SERP وجود ندارد احتمالاً به این معنی است که Google قصد محلی برای این جستجوها را ندارد.
لحظه ای که بخش بزرگی از جستجوگران شروع به انجام مجدد این پرس و جو با اطلاعات مکان مانند «مقاله روزنامه Pleasanton» می کنند، SERP ها احتمالاً به نتایجی تغییر می کنند که دارای برخی نتایج محلی هستند، که ما را به…
پرس و جوهایی با هدف جستجوی نیمه ملی
SERP ها هیچ صفحه ای برای ایالت/شهر خاص ندارند، بلکه دارای یک بسته نقشه هستند (مثال).
SERPها هیچ صفحه خاصی برای ایالت/شهر ندارند، بلکه دارای یک بسته نقشه هستند. نماگرفت از جستجوی [bank]، Google، سپتامبر 2022، پرسشهای نیمه ملی مانند [bank] ممکن است شامل یک بسته نقشه باشد، زیرا تعداد کلیکهای محلی و ملی برابر است. این ممکن است به این دلیل باشد که برخی از کاربران به دنبال شعبه بانکی نزدیک خود هستند، اما برخی دیگر به دنبال صفحه اصلی بانک هستند.
جستارهایی با هدف جستجوی محلی
SERPها دارای صفحات جزئی تا کامل ایالت/شهر و بسته نقشه (مثال) هستند.
SERPها دارای صفحات جزئی تا کامل مخصوص ایالت/شهر و یک بسته نقشه هستند. عکس صفحه از جستجوی [plumber]، Google، سپتامبر 2022 برای عبارتی مانند [plumber]، Google یک بسته نقشه از لوله کش های اطراف و بقیه موارد را نشان می دهد. نتایج صفحه یک با صفحات مکان پر شده است. گوگل پیش بینی می کند که کاربر قصد دارد یک لوله کش در نزدیکی محل خود پیدا کند.
پرس و جوهایی با هدف جستجوی بیش از حد محلی
کلمات کلیدی بیش از حد محلی جایی هستند که مکان جستجوگر مهم ترین است و به طور قابل توجهی بر نتایج SERP تأثیر می گذارد (مثال).
پاسخ ها