fardinamiri5580

fardinamiri5580

توسط ۱۶ نفر دنبال می شود
 ۳۴ نفر را دنبال می کند

تابلو برق های طرح ریتال، از تابلو های غول پیکر صنعتی

اگر کمد های دیواردی داشته باشید، می توانید طراحی این تابلو برق ها را بهتر تصور کنید. این نوع تابلو ها برای ساختمان کوچک، منازل کمتر از 10 واحر، کارگاه ها و مراکز معمولی مناسب نمی باشند. چراکه هزینه نصب آنها بالا می باشد و شما در این مراکز نیازی به نصب این نوع پنل برد ها ندارید. در نتیجه با نکاهی به قیمت تابلو برق می توانید تصمیم بهتری برای خرید پنل برد بگیرید.

 

تابلوهای طرح ریتال از نظر کاربری معمولا شبیه تابلوهای طرح سیواکن هستند اما معمولا در مکان هایی با فضای کمتر استفاده می شود. فیدرهای خروجی می توانند شیرهای کوچک یا سوئیچ های داخلی باشند. در صورت استفاده از فیوز کوچک با توجه به جریان سطح مقطع سیم و در صورت وجود فیوز ایمنی در صورت وجود جریان بیشتر از 250 آمپر از باس استفاده می شود.

مانند سیواکان، سه کلید وجود دارد، کلید مرکزی گوشه و کلید اصلی کلیدهای ورودی. در صورت قطع برق، دستگاه اتصال کلید دوم را متصل می کند و مصرف کنندگان از طریق این کلید حرکت می کنند. داخل سلول های خروجی است و این سلول ها در طرفین قرار دارند و اگر تعداد خروجی ها زیاد شود باید سلول های دو طرف را اضافه کنیم. در این حالت دو ورودی با هم و ورودی دیگری که از جای دیگری جدا شده اند وارد یک ورودی جداگانه می شوند. این قسمت و نحوه علامت گذاری سه به یک ورودی را توضیح می دهیم.

 

میله های پنل ریتال در پشت این تابلو قرار دارند و شیرها یا میله های تعبیه شده با سیم، کابل یا میله به ناودان های اصلی متصل می شوند. تابلوهای ساختمانی ریتال نسبت به تابلوهای ساختمانی سیواکن زمان کمتری برای مونتاژ نیاز دارند. بسته به نیاز مشتری یا صاحب کسب و کار، درب های خروجی را می توان با شیشه یا شیشه پوشاند تا کلیدهای خروج دیده شود.

در جداول طراحی ریتال تمامی غلتک ها و نوار ها از پشت میز عبور می کنند، فیدرهای ورودی یا کابل های ورودی معمولاً از طریق کلید فرعی به کلیدهای اصلی متصل می شوند و خروجی کلید نیز به کلیدهای اصلی متصل می شود. شکست های مصرف کننده کابل ها نیز توسط کابل یا ریل به این قطب های اصلی متصل می شوند. بر اساس تجربه تا 250 آمپر از کابل و سپس ریل استفاده می شود. درختچه های اصلی هستند.

fardinamiri5580
fardinamiri5580

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋