fardinamiri5580

fardinamiri5580

توسط ۱۶ نفر دنبال می شود
 ۳۴ نفر را دنبال می کند

دو راه مطمئن برای اقامت ترکیه، اما کدام یک بهتر است؟ ملک یا شرکت؟

سرمایه گذاری در املاک ترکیه و یا ثبت شرکت در آنجا، می تواند مقدمات اخذ اقامت و تابعیت ترکیه باشد. اما برخی در بین این دو جهت انتخاب بهترین مسیر، دچار مشکل می شوند. در این مقاله می خواهیم شما را در انتخاب یکی از روش های فوق یاری دهیم. در ابتدا از روش و مزایای هر روش خواهیم گفت و سپس بهترین روش را برای شما روشن می کنیم.

اغلب می پرسند؛ آیا اقامت با خرید ملک بهترین راه اقامت ترکیه است؟ برای اقامت لازم نیست وارد بازار املاک و مستغلات شوید. بسیاری از خارجی ها در ترکیه زندگی می کنند و به عنوان مستاجر آپارتمان یا ویلا اجاره می دهند. برخی از خریداران مسکن، از خانه تعطیلات خود برای تعطیلات  استفاده می کنند، در نتیجه هر خرید ملکی برای اقامت نیست و هر اخذ اقامتی نیاز به خرید ملک ندارد.

به همین ترتیب، داشتن خانه به طور خودکار حق اقامت را ندارد زیرا فرآیند خرید ملک و سیستم اقامت دو چیز متفاوت هستند، هرکدام مجموعه قوانین و مقررات خاص خود را دارند. علاوه بر این، هر کسی که بخواهد ملکی بیش از 250،000 دلار بخرد و آن را حداقل به مدت سه سال نگه دارد، می تواند درخواست تابعیت ترکیه را بدهد.

 

مزایای اقامت با خرید ملک در ترکیه

 

قیمت مناسب

بسیاری از خارجی ها به دلیل مناسب بودن قیمت ملک به ترکیه هجوم آورده اند. تقریباً 15 سال پیش، دولت همچنین برای ایجاد جوان سازی و احیای بازار راکد با مسکن با کیفیت پایین، تحولات جدید را تشویق کرد. نتیجه این امر، املاک زیادی برای فروش از جمله ویلاهای لوکس، پنت هاوس های دارای منظره دریا، خانه های شهری با نقشه باز، آپارتمان های مبله و موارد دیگر است. اولین قدم پس از تصمیم گیری در مورد بودجه، انتخاب مکان و نوع خرید ملک است.

 

وجود تنوع در پروژه های مسکونی

شاید شما بخواهید یک آپارتمان کنار ساحل، یک خانه روستایی ییلاقی سنتی، یک دوبلکس رو به روی یک مارینا یا یک عمارت نوسازی شده در یک مکان آرام داشته باشید. نمونه کارهایی را که شامل عکس ها، مکان ها و ویژگی های خانه است مرور کنید و از فرم درخواست برای دریافت جزئیات بیشتر از طریق ایمیل یا ترتیب بازدید استفاده کنید

 

سهولت بیشتر و عدم نیاز به تخصص آنچنانی

خرید ملک با وجود بودجه کافی قطعا بسیار ساده تر از ثبت و راه اندازی شرکت می باشد. راه اندازی شرکت نیاز به تخصص کافی در حوزه فعالیت می باشد، در حالی که خرید ملک به این صورت نیست.

 

درخواست اجازه اقامت

درخواست مجوز اقامت را هر زمان خواستید شروع کنید. هر چه زودتر بهتر. در سالهای گذشته، زمان پردازش به صبر نیاز داشت. خوشبختانه، این روزها برنامه ساده تر و سریعتر است، اما درخواست ویزا برای اولین بار بیشتر طول می کشد. اگرچه می توانید روند کار را در کشور خود شروع کنید، اما برای شرکت در یک قرار ملاقات دفتر    مهاجرتباید در ترکیه باشید. اکثر ملیت های خارجی می توانند درخواست دهند و شرایط ویزا متفاوت است. به نظر شما اخذ اقامت باخرید ملک در ترکیه، بهترین کار است؟

 

مزایای اقامت و تابعیت ترکیه با سرمایه گذاری در ثبت شرکت

در روش ثبت شرکت، بیشتر افراد یک شرکت یا یک وکیل را برای تهیه درخواست برای آنها استخدام می کنند. مدارک پشتیبانی شامل فرم درخواست، دو عکس گذرنامه بیومتریک، گذرنامه، اعلام وضعیت مدنی یا گواهی ازدواج، اوراق طلاق، یا گواهی فوت همسرتان، یک شناسنامه و اثبات پرداخت به وزارت دارایی.

آیا امکان تاسیس شرکت در ترکیه بدون اجازه اقامت وجود دارد؟ چرا این شرکت در ترکیه ثبت شده است؟ سرمایه گذاری در ترکیه و اقامت با ثبت شرکت چه مزایایی دارد؟ چه مدارکی برای ثبت شرکت در ترکیه لازم است؟

سرمایه گذاری همیشه مشاغل پرمخاطره و مهمی بوده است، اما اگر نوبت به ثبت شرکت در کشور دیگری می رسد، قطعاً ارزش دارد که همه مسائل و هزینه ها را به دقت بررسی کرده و سپس تصمیم گیری کنید.

تسهیل مراحل ثبت شرکت توسط دولت برای جذب سرمایه خارجی به ترکیه

شکی نیست که افزایش رقابت بین المللی در جهان نقش مهمی در تصمیم گیری در مورد تأسیس شرکت ها و سرمایه گذاری های خارجی دارد. در این راستا، ترکیه برای تشویق به ایجاد شرکت ها، سرمایه گذاری و پیگیری جهانی سازی و برنامه های قانونی در زمینه تشکیل شرکت ها در ترکیه بسیار مناسب است.

شرایط اقتصادی مناسب جهت ثبت شرکت

قبل از تشکیل یک شرکت در یک زمینه یا منطقه، باید شرایط اقتصادی آن را به خوبی بررسی کنیم، اقتصاد ترکیه ترکیبی از صنایع محلی و صنعتی است که هر روز بر اندازه آنها افزوده می شود و جالب است بدانید که آمریکایی ترکیه را جزء کشور های پیشرفته اعلام کرده است و ترکیه از بین 20 کشور شناخته شده به عنوان بهترین در صنعت، کشاورزی، صنایع مختلف، ارتباطات، ساخت و ساز، گردشگری، خدمات مالی و بانکی می باشد که از مهمترین زمینه های فعالیت اقتصادی و ثبت شرکت در ترکیه در سالهای اخیر است.

ترکیه کشوری است که طی سالهای گذشته رشد اقتصادی چشمگیری داشته است و می توان با اطمینان به ثبات سیاسی و اقتصادی، در ترکیه سرمایه گذاری کرد، اما با برخی تفاوتهای جزئی، شما همچنین برای ثبت شرکت در ترکیه نیازی به اقامت در ترکیه ندارید و پس از پنج سال تمدید، اقامت دائم دریافت خواهید کرد. اخذ اقامت با ثبت شرکت در ترکیه بهترین گزینه جهت اقامت و تابعیت است؟

 

کدام یک بهتر است؟ اقامت با ثبت شرکت یا خرید املاک؟

باور کنید این کاملا به شما بستگی دارد، اگر بودجه کافی را دارید و می خواهید دوران بازنشستگی را در ترکیه با آرامش بگذرانید، اقامت با خرید ملک بهترین مسیر است.

اگر در یکی از فعالیت های مجاز شرکتی تخصص کافی را داشته و می خواهید با راه اندازی کسب و کار و پیشرفت آینده ی خود را بسازید، ثبت شرکت بهترین پیشنهاد است.

به هر حال با توجه به مطالب فوق و شرایط و هدف خود، بهترین مسیر برای شما کاملا مشخص است. برگرفته از فراتجارت.

fardinamiri5580
fardinamiri5580

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋