faracity2

faracity2

خرید باتری ماشین

باتری خودرو

راهنمای اندازه باتری خودرو

باتری ماشین نصب شده

اندازه باتری خودرو و انتخاب باتری مناسب برای مدل و مدل وسیله نقلیه شما مهم است اگر باتری اشتباهی را انتخاب کنید، پس صرف نظر از مشخصات خودروی شما، یا اینکه چقدر خوب نگهداری می شود، به سادگی آنطور که باید یا می تواند عمل نمی کند.

 

باتری ماشین جرقه‌ای را ایجاد می کند که نیرو می‌دهد و سوخت را مشتعل می‌کند  در نهایت حرکت خودروی شما را شروع می‌کند. همچنین به برق رسانی به چراغ‌ها، نشانگرها، سیستم ناوبری، دوربین‌های داشبورد، برف ‌پاک‌ کن‌های شیشه جلو و شیشه‌های برقی، همراه با بسیاری دیگر از ویژگی‌های الکتریکی روی برد کمک می‌کند.

 

عمر باتری‌های خودرو به طور متوسط بین سه تا پنج سال است، به شرطی که اندازه باتری خودرو برای وسیله نقلیه شما مناسب باشد. قرار دادن اندازه اشتباه می تواند به معنای عدم اطمینان و خرابی های مکرر باشد.

 

آیا همه باتری ها یکسان هستند؟

هنگام انتخاب باتری جدید باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید. علاوه بر اندازه باتری باید به موارد زیر نیز توجه کنید:

 

محل ترمینال ها

نوع ترمینال (شامل پایه های استاندارد، ژاپنی، پایانه جانبی یا پیچ مربعی شکل)

تعداد سلول ها

ولتاژ

آمپراژ میل لنگ سرد (CCA)

امتیاز آمپر/ساعت

برند

قیمت

ایرانی یا کره ای

 

انتخاب باتری با اندازه اشتباه می تواند خطرناک باشد و به وسیله نقلیه شما آسیب برساند. بنابراین، اگر مطمئن نیستید یا به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، مهم است که از یک متخصص مشاوره بگیرید.

 

فقط به این دلیل که باتری به راحتی در سینی نگهدارنده باتری وسایل نقلیه قرار می گیرد به این معنی نیست که باتری مناسب است.

 

اندازه باتری ماشین به چه معناست؟

اندازه‌های گروه باتری اعداد و حروفی هستند که برای نمایش «اندازه گروهی» که باتری به آن تعلق دارد به باتری اختصاص داده شده است. این کد نامگذاری شامل ساخت، مدل و نوع موتور وسیله نقلیه ای است که باتری می تواند روی آن نصب شود. باتری‌های خودرو باید به‌خوبی در سینی نگهدارنده خود قرار گیرند تا از پرتاب شدن آن‌ها در حین حرکت خودرو جلوگیری شود.

اندازه باتری ماشین برای ماشین من چقدر است؟

مانند بسیاری از چیزها، همیشه ارزش خرید را دارد تا مطمئن شوید بهترین محصول را با بهترین قیمت دریافت می کنید. انتخاب باتری مناسب برای خودروی شما به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که ماشین شما همانطور که باید عمل می کند و همچنین خطر خرابی های پرهزینه را به حداقل می رساند. ما دائماً قیمت باتری‌های خود را مطابقت می‌دهیم، اما هر از گاهی ممکن است باتری مشابهی با قیمت پایین‌تر پیدا کنید. اگر چنین است، لطفاً به ما اطلاع دهید زیرا ما تمام تلاش خود را برای شکست دادن آن قیمت انجام خواهیم داد.

انواع باتری های خودرو همچون باتری دنا، باتری اسپورتیج، باتری کوییک و ..... در مهد باتری موجود است. همچنین برای خرید عمده باتری ماشین می توانید از خدمات ما استفاده کنید.

 

هر باتری که دارید، مطمئن شوید که از مناسب برای خودروی شماست. با اطمینان باطری ماشین مناسب خود را انتخاب کنید، یا اگر ترجیح می دهید با یکی از مشاوران ما در مورد باتری مناسب وسیله نقلیه خود صحبت کنید، ما اینجا هستیم تا کمک کنیم.

faracity2
faracity2

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋