سی ام آذر ماه هر سال شب یلداست که یک مناسبت باستانی بوده و سابقهای بسیار طولانی داره. شب یلدا در واقع آخرین روز از فصل پاییز و آغازگر فصل زمستان و برف و باران هست. افراد این شب رو در کنار اعضای خانواده و دوستان خود جشن میگیرند. اما ممکنه همه ما نتونیم در این شب کنار عزیزانمون باشیم. ارسال پیامک شب یلدا یک روش ساده برای یادآوری این مسئله به اعضای خانواده و دوستان هست که به یادشون هستیم.
در این مقاله از نی نی سایت قصد داریم دلیل ارسال پیامک تبریک، انواع متن تبریک شب یلدا و اهمیت کمپینهای تبلیغاتی با پیامک تبریک شب یلدا رو بررسی کنیم. پس اگه مایلید شب یلدا رو با ارسال پیامک به دوستان و اعضای خانواده تبریک بگید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.
شب یلدا یک فرصت بینظیر برای دور هم جمع شدن، تقویت ارتباطات، بهبود روابط و تجدید دیدار محسوب میشه. با این حال گاهی اوقات مشغلههای زندگی یا فاصله جغرافیایی زیاد، باعث میشه نتونیم در این شب مهم کنار عزیزانمون حضور داشتهباشیم.
در این مواقع میشه با ارسال متن تبریک شب یلدا، احساس، علاقه، توجه و حضور رو به طرف مقابل منتقل کرد. البته توصیه میشه قبل از انتخاب و ارسال متن تبریک شب یلدا، حتما نکات زیر رو مد نظر داشتهباشید:
· شناخت مخاطب: پیامکهای تبریک شب یلدا با در نظر گرفتن مخاطب اونها در دستهبندیهای مختلفی قرار میگیرند که در ادامه اونها رو بررسی میکنیم. حتما قبل از ارسال پیامک، مخاطب رو بشناسید. به عنوان مثال ارسال متن تبریک خندهدار یا خیلی دوستانه و صمیمی به رئیس شرکتی که در اون کار میکنید، زیاد توصیه نمیشه.
· استفاده از کلمات مهم و کلیدی: متن تبریک شب یلدا باید حاوی عبارات و کلمات مرتبط با این مناسبت مثل (یلدا مبارک)، (شب یلدا مبارک) باشه. این عبارات رو بهتره در انتهای متن تبریک بنویسید.
متن تبریک شب یلدا بسته به نوع مخاطب و میزان صمیمیت و نزدیکی بین شما، در دستهبندیهای زیر قرار میگیره:
· رسمی و محترمانه: این نوع متن تبریک شب یلدا لحن جدی و رسمی داره و معمولا برای همکاران ارسال میشه.
· عاشقانه: این نوع متن تبریک شب یلدا صمیمی و احساسی بوده و نشاندهنده احساس و علاقهای هست که به همسرتون دارید.
· طنز و خندهدار: این نوع پیامک تبریک شب یلدا که لحن صمیمی و دوستانه داره رو میتونید برای اعضای خانواده یا دوستان نزدیکتون ارسال کنید.
حتما با پیامکهای تبلیغاتی که شرکتها در مناسبتهای مختلف مثل شب یلدا برای شما ارسال میکنند مواجه شدید. به دلیل اهمیت زیاد شب یلدا برای ایرانیان، کسب و کارهای زیادی از این مناسبت برای فروش بیشتر خدمات و محصولات خود استفاده کرده و درآمد خیلی خوبی هم به دست میارن.
برگزاری کمپین تبلیغاتی شب یلدا یک اقدام کلیدی و مهم هست که مزایای زیادی داره و کسب و کارهای اینترنتی، اینستاگرامی و حضوری میتونن این استراتژی رو به کار ببرند. پس اگه یک کسب و کار دارید و دوست ندارید هیچ فرصتی رو برای کسب سود از دست بدید، این نوع کمپین تبلیغاتی رو جدی بگیرید. برگزاری کمپین تبلیغاتی به روشهای مختلفی انجام میشه که در ادامه دو مورد رایج اون رو بررسی میکنیم:
برندسازی: در این روش با ارسال پیامک اطلاعرسانی همراه با تبریک شب یلدا، برند یا محصولات زمستانه فروشگاهتون رو به مشتریان معرفی کنید.
جذب مشتریان علاقهمند به محصولات، فروش محصولات انبار شده و معرفی محصولات جدید، از جمله مزایای اجرای کمپین تبلیغاتی پیامک شب یلدا هستند. البته بهتره نکات زیر رو برای اجرای این کمپین مد نظر قرار بدید:
· داشتن کمی خلاقیت و ابتکار، برند شما رو از رقبای دیگه متمایز میکنه. مثلا به جای تخفیف گذاشتن، میتونید برای مشتریان هدیه (اشانتیون) در نظر بگیرید.
· برای تمام محصولات تخفیف کلی در نظر نگیرید. هر دسته از محصولات رو با درصد تخفیف مشخص و متفاوتی بفروشید.
پاسخ ها