خانواده شاد

خانواده شاد

نوشته های آموزشی و تربیتی برای خانواده و فرزندان

مشاغل خانگی پردرآمد

شغل‌های پر درآمد خانگی

شغل‌های خانگی

امروزه شغل های خانگی فقط ارائه و فروش محصولات به افراد و مجموعه‌های دوروبر نیست! بلکه با وجود شبکه‌های اجتماعی می‌توانید از خانه به معرفی محصولات و خدمات خودتان بپردازید و کسب درآمد کنید. اما چه شغل های خانگی وجود دارد که می‌تواند درآمد خوبی داشته باشد؟

بسیاری از آقایان و خانم‌ها، مخصوصاً خانم‌های خانه‌دار می‌خواهند از توانایی‌های خود استفاده کنند و درآمد داشته باشند.

شغل های خانگی از کجا شروع شد؟

تاریخچه مشاغل خانگی به زمان‌های ابتدایی انسان باز می‌گردد. می‌توان گفت از زمانی که انسان با مفهوم خانه و زندگی اجتماعی آشنا شده است، واژه شغل خانگی نیز معنا پیدا کرده است. شاید بتوان این را مطرح کرد که انسان در ابتدای تاریخچه کاری خود ابتدا از مشاغل خانگی شروع کرده و سپس در قرون بعدی توانسته شغل خود را در جایی خارج از خانه خود گسترش دهد. افراد در جوامع سنتی بیشتر به کشاورزی و مشاغل خانگی روی می‌آوردند. مشاغل خانگی اولیه بیشتر توسط بانوان ایجاد و اجرا می‌شد، این مشاغل شامل: پارچه بافی، حصیر بافی، گلیم بافی، بافت فرش، پخت شیرینی و کلوچه، سفالگری و بود که بسیاری از مادربزرگ‌ها نیز تا امروز این سنت‌ها را زنده نگه داشته‌اند.
 

شغل های خانگی

شغل خانگی چه مزیتی دارد؟

۱. نیاز به سرمایه کم

 ایجاد شغلی مناسب با درآمد بالا با استفاده از کمترین سرمایه!  شاید بسیاری از ما علاقه داشته باشیم که در کاری فعالیت خود را آغاز کنیم اما نمی‌توانیم از پس هزینه‌های ابتدایی شروع کار بر بیاییم. تهیه فضایی برای کار، وسایل ابتدایی برای انجام آن، خرید مواد اولیه و بسیاری دیگر از هزینه‌هایی که برای تولید یک محصول نیاز است. با استفاده از فضای خانه خود می‌توانید مقدار زیادی از هزینه‌های خود را کاهش دهید. می‌توانید از وسایل موجود در خانه خود برای تولید محصولات استفاده کنید و دیگر هزینه‌های اجاره یا خرید فضای کار را نپردازید. یکی از مزیت‌های مشاغل خانگی ، کاهش هزینه‌های ابتدایی کار و اختصاص کمتر سرمایه مالی است.

۲. رئیس خودت باش!

 در خانه خود می‌توانید ریاست کنید! یکی دیگر از مزیت‌های کسب و کارهای خانگی ، این است که شما استقلال کافی برای انجام کارها دارید و تمام تصمیم گیری‌ها بر عهده شما قرار دارد.

۳.نگران ورشکستگی نباش!

در کسب و کار خانگی ورشکستی وجود ندارد! افرادی که در کسب و کار خانگی فعالیت دارند، قادر هستند در بحران‌های اقتصادی درآمد داشته باشند. تحقیقات نشان داده است که مشاغل خانگی می‌تواند در شرایط بد اقتصادی دوام بیشتری داشته باشد و افراد با شکست کمتری روبرو می‌شوند.

۴.ساعت کاریت شناوره

انعطاف‌پذیری ساعات کاری! بسیاری از افراد با کار کردن در ساعات مشخصی از روز مشکل دارند و نمی‌توانند از پس آن بر بیایند. راه اندازی یکی از مشاغل خانگی می‌تواند برای آن‌ها گزینه بسیار مناسبی باشد. یکی از مزیت‌هایی که کسب و کار خانگی دارد این است که شما می‌توانید در هر ساعاتی از شبانه روز کار خود را انجام دهید.

حالا چه شغل هایی را میتوانیم در خانه داشته باشیم؟

۱. خشک‌کردن میوه

امروزه مصرف میوه‌های خشک شده بسیار رواج پیدا کرده است. اگر سرمایه اولیه حدوداً 15 تا 20 میلیون دارید، می‌توانید با حداقلی‌ها شروع کنید. تجهیزات خشک‌کردن میوه شامل دو دستگاه خشک‌کن و خردکن (اسلایسر) میوه است. اسلایسر، میوه را برش می‌زند و خشک‌کن آن را خشک می‌کند.

۴. بازاریابی تلفنی

بازاریابی تلفنی (Telemarketing) یکی از مهم‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش‌های جذب مشتری است به همین دلیل شرکت‌های مختلفی به بازاریاب تلفنی نیاز دارند.

بازاریابی تلفنی می‌تواند برای شما یک درآمدزایی 1 تا 3 میلیونی را مهیا کند. افراد می‌توانند با مراکزی که نیاز به بازاریابی برای محصولشان دارند قرارداد ببندند و بسته به فعالیت خود از 1 تا 3 میلیون مزد دریافت کنند.

۵. شیرینی‌پزی

شما می توانید از هنر آشپزی خود نیز کسب درآمد کنید و حتی بدون نیاز به مغازه محصولات خود را در خانه خود به فروش برسانید یا این که محصولات خود را به شیرینی فروش ها بدهید.
 

شیرینی پزی در خانه

۶.فروش غذای خانگی

سر ظهر که به خیابان ها سر بزنید، متوجه آدم هایی می شوید که به دنبال غذای خوب می گردند. به دلیل هزینه بالا، هر روز غذاخوردن در رستوران، صرفه اقتصادی ندارد و اینجاست که شما می توانید از این فرصت استفاده کنید و غذاهای خانگی را به فروش برسانید.

غذاهای خورشتی یا غذاهایی مثل لوبیاپلو و عدس پلو که گران نیستند و قیمت تمام شده شان به شما قابلیت سوددهی می دهد. ایستگاه های راننده های تاکسی یا اتوبوس، پاساژها و بازارها مکان‌هایی هستند که می توانند خریدار غذای خانگی شما باشند. به شرط کیفیت می توانید مشتری ثابت هم جذب کنید و کسب درآمد خوبی داشته باشید.

سخن آخر

سعی کنید از مهارت‌های خود استفاده کرده و آنها را ارتقا دهید بدین ترتیب هزینه کمتری برای آموزش و یادگیری بپردازید. علاوه بر آن مهارتهای شما در تولید محصولات و ارائه خدمات بهتر که باعث افزایش رضایت مشتریان و درآمد بیشتر می‌شود به شما کمک می‌کنند. در راه اندازی مشاغل خانگی می‌توانید از بخشی از فضای خانه استفاده کنید و دیگر افراد خانواده را نیز در کسب و کار خود مشارکت دهید. مشاغل خانگی یکی از مهمترین کسب و کارهای تجاری در هر کشوری محسوب می‌شود و شاخص فعالیت آنها در کاهش تورم و افزایش درآمدهای خانواده نقش مهمی ایفا می‌کنند.

خانواده شاد
خانواده شاد نوشته های آموزشی و تربیتی برای خانواده و فرزندان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋