خانواده شاد

خانواده شاد

نوشته های آموزشی و تربیتی برای خانواده و فرزندان

چگونه هنگام خرید آنلاین تخفیف بگیریم؟

چطور موقع خرید آنلاین تخفیف بگیریم؟

تخفیف دادن همیشه یکی از نکات مهم برای انتخاب یک فروشنده از بین ده‌ها فروشگاه مختلف است. خیلی از ما با کد تخفیف به خرید تشویق شده یا حتی به خاطر تخفیف‌های خوب مشتری ثابت یک فروشگاه می‌شیم. در یک کلام، خرید کردن با تخفیف لذت بخشه؛ اما چطور تخفیف بگیریم؟ چرا بعضی افراد نمی‌تونن تخفیف خوب از فروشنده بگیرن؟ در ادامه، فروشگاه‌هایی که بیشترین تخفیف رو میدن و کد تخفیف‌های آن‌ها را بررسی می‌کنیم. با آشنایی با این فروشگاه‌ها و کد تخفیف‌هایی که ارائه می‌کنن، راحت تر می‌تونین تخفیفی را پیدا کنین که هزینه‌های خرید را تا حد امکان پایین بیاره.

کد تخفیف اسنپ فود جدید و معتبر

اسنپ فود از جمله اپلیکیشن‌هایی است که همیشه بیشترین تخفیف را به کاربرانش میده. کد تخفیف سفارش اول و غیر اول اسنپ فود، کد تخفیف نان، میوه، پروتئین و کدهای تخفیف غذای محلی یا فست فود در شهرهای مختلف برای خرید ارزان غذا و خوراکی از اسنپ فود موجود هستن. فقط باید به خاطر داشته باشین که قبل از پرداخت کردن، کد تخفیف اسنپ فود  متناسب با سفارش را وارد کنین. از طرفی، اگر مادر هستین و وقت کافی برای غذا پختن ندارین یا دوست دارین برای جشن، مهمونی و تولد غذا سفارش بدین، خرید از اسنپ فود هم راحت و هم به صرفه تر است.

اگر تا به حال از اسنپ فود خرید نکرده یا با اون آشنایی ندارین باید بگم که اسنپ فود یکی از زیر مجموعه‌های اسنپ هست که در اون می‌تونین غذا سفارش بدین. اسنپ فود در شهرهای مختلف مانند تهران، اصفهان، کرج، شیراز، تبریز، مشهد و ... فعالیت داره و با رستوران و کافه‌های مختلف هر شهر همکاری می‌کنه. مجموعه‌های غذایی هر شهر در اسنپ فود عضو می‌شن. در نتیجه، وقتی شما اپلیکیشن را باز می‌کنین، اسم، عکس، آدرس و منو همه رستوران، فست فودی، کترینگ و کافه‌های اطراف را مشاهده می‌ کنین. حالا با انتخاب هر غذایی می‌تونین هزینه اون رو آنلاین پرداخت کرده و در آدرسی که خودتون انتخاب کردین، تحویل بگیرین. برای تخفیف گرفتن هم باید زمان تأیید نهایی سفارش، کد تخفیف اسنپ فود را توی کادری که مشخص کرده وارد کنین. برای مثال، میشه از کدهای زیر استفاده کرد.

  • کد تخفیف اسنپ فود اولین سفارش: Snapp-Food

مبلغ تخفیف: 60 هزار تومان

شرایط دریافت تخفیف سفارش اول اسنپ فود: حداقل 170 هزار تومان خرید در اولین سفارش

  • کد تخفیف اسنپ فود بدون محدودیت سفارش اول: second

مبلغ تخفیف: 75 هزار تومان

شرایط دریافت تخفیف غیر اول اسنپ فود: حداقل 200 هزار تومان خرید در سفارش دوم به بعد

  • کد تخفیف اسنپ فود 100 هزار تومانی: atariwelcome

مبلغ تخفیف: 100 هزار تومان

شرایط دریافت تخفیف: حداقل خرید 250 هزار تومان از عطاری‌های اسنپ فود

  • کد تخفیف اسنپ فود پروتئین: protein

مبلغ تخفیف: 30 هزار تومان

شرایط دریافت تخفیف پروتئین اسنپ فود: ویژه خرید اول با حداقل مبلغ 90 هزار تومان

کد تخفیف اسنپ برای همه

کذ تخفیف اسنپ تاکسی

اسنپ یکی از اپلیکشن‌هایی است که بیشترین تعداد نصب و استفاده را داره؛ اما در کمال تعجب خیلی از افراد نمی‌دونن که میشه از اسنپ یا همه زیر مجموعه‌های اون مثل اسنپ شاپ، اسنپ اکسپرس، اسنپ مارکت، اسنپ تریپ و اسنپ دکتر تخفیف گرفت. اولین تخفیفی که بیشترین فایده را دارد کد تخفیف اسنپ است. کد تخفیف اسنپ  برای گرفتن تاکسی اینترنتی استفاده میشه. فرقی نداره که برای بار اول قصد دارین اسنپ بگیرین یا قبلاً هم اینکار رو کردین. در هر حال، با این کد تخفیف، کرایه ای که پرداخت می‌کنین کمتر میشه. استفاده از اسنپ به خصوص برای زمان‌هایی که وقت استفاده از حمل و نقل عمومی ندارین یا مواقعی که کودک یا وسایل زیادی مثل کیف وسایل بچه و ... دنبالتان داشته باشین از هر نظر مناسب تر و راحت تره.

البته، برای خدماتی غیر از تاکسی اسنپ مثل باربری و اسباب کشی یا پیک موتوری هم میتونین کد تخفیف بگیرین تا اسباب کشی و ارسال بسته براتون ارزون تر تموم بشه. با این کار، اسنپ وانت برای اسباب کشی و جا به جایی بار یا موتور برای فرستادن بسته، نامه اداری و ... به آدرس‌ شما میاد و خیلی راحت می‌تونین جابه‌جایی رو انجام بدین. برای تخفیف گرفتن از اسنپ هم، مثل اسنپ فود یادتون نره که کد تخفیف رو قبل از وارد شدن به درگاه پرداخت وارد کنین.

  • کد تخفیف اسنپ رایگان: snp100

مبلغ تخفیف: به اندازه کرایه تا سقف 30 هزار تومان

شرایط استفاده از کد تخفیف اسنپ: ویژه سفر اول در شهرهای منتخب

  • کد تخفیف اسنپ وانت اولین سفر: TRKF150

مبلغ تخفیف: 150 هزار تومان

شرایط دریافت تخفیف اسنپ وانت: برای اولین درخواست در تهران، اصفهان، کرج، شیراز، تبریز و مشهد

  • کد تخفیف اسنپ بدون محدودیت سفر اول: DDD-40

مبلغ تخفیف: 40 هزار تومان
شرایط دریافت کد تخفیف: فعالسازی سرویس پرداخت مستقیم اسنپ

کد تخفیف باسلام بزرگترین بازار ایران

کد تخفیف باسلام

به غیر از اسنپ و بخش‌های مختلف این اپلیکیشن، بقیه فروشگاه‌های بزرگ و معتبر مثل باسلام هم به مشتریان کد تخفیف‌های مختلف می‌دن. تفاوت باسلام با بقیه سایت و فروشگاه‌های اینترنتی این است که فروشندگان آن از همه جای ایران در باسلام غرفه دارن. غرفه‌های باسلام درست مثل غرفه‌های بازارهای محلی پر از اجناس خانگی هستن که مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده، کشاورز، دامدار و ... به دست خریدار میرسن. در واقع، با سفارش از این سایت، راحت تر و ارزون تر از همیشه به محصولات خانگی، سالم و ارگانیک دسترسی پیدا می‌کنین.

نکته مهم دیگری که درباره باسلام وجود داره به کد تخفیف باسلام  مربوط می‌شه. تخفیف‌های باسلام به دو شکل ارائه می‌شن. اولین نوع تخفیف مربوط به مواقعی است که فروشنده و غرفه دارهای مختلف برای بهتر دیده شدن و جذب مشتری بیشتر، قیمت اجناس و محصولات خود را کاهش میدن. برای پیدا کردن این تخفیف‌ها کافیه بعد از جست و جوی محصول، آن‌ها را به ترتیب قیمت از ارزان ترین مرتب کنین.

روش دوم هم استفاده از کد تخفیف باسلام است. این کد تخفیف از طرف خود سایت به خریداران داده میشه. فرق این نوع تخفیف در این است که می‌تونین یک کد را برای خرید از همه غرفه‌ها به کار ببرین و محدودیتی برای انتخاب محصول یا فروشنده وجود نداره. این کد تخفیف‌های باسلام برای خریدهای اول و غیر اول یا برای سفارش از دسته بندی‌های مختلف از کیف و کفش و لباس گرفته تا مواد غذایی و خشکبار قابل استفاده هستن.

  • کد تخفیف خرید اول باسلام: cafebazaar

مبلغ تخفیف: 60 هزار تومان

شرایط دریافت کد تخفیف اولین خرید باسلام: حداقل خرید 200 هزار تومان

  • کد تخفیف 50 هزاری خرید اول باسلام: ne222ew

مبلغ تخفیف: 50 هزار تومان

شرایط دریافت تخفیف باسلام: حداقل خرید 200 هزار تومان بدون احتساب هزینه ارسال

  • کد تخفیف باسلام رایگان: prm2033ru

میزان تخفیف: 100% هزینه ارسال

شرایط دریافت کد تخفیف رایگان باسلام: حداقل خرید 170 هزار تومان از اپلیکیشن

یکی از نکاتی که باید برای تخفیف گرفتن از اسنپ فود، اسنپ، باسلام یا هر فروشگاه دیگه در نظر بگیرین اینه که امکان استفاده همزمان از دو تخفیف وجود نداره. مثلاً شما نمی‌تونین کد تخفیف سفارش اول و ارسال رایگان باسلام را با هم به کار ببرین یا اگر از غذاهای تخفیف دار قسمت فود پارتی اسنپ فود غذا انتخاب کردین، دیگه کد تخفیف برای سفارش شما فعال نمیشه. در غیر این صورت هیچ مشکلی وجود نداشته و فقط با دقت به شرایط لازم برای تخفیف گرفتن می‌تونین سفارش‌هاتون از هر سایتی را با تخفیف ثبت کنین.

خانواده شاد
خانواده شاد نوشته های آموزشی و تربیتی برای خانواده و فرزندان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋