خانواده شاد

خانواده شاد

نوشته های آموزشی و تربیتی برای خانواده و فرزندان

برای روز مادر چی بخریم؟

برای روز مادر کادو چی بخریم؟

هدیه روز مادر

وقتی صحبت از روز مادر می‌شه اولین چیزی که به ذهن می‌رسه اینه که: خب برای مامانم چی بخرم خوشحال شه؟

مثلا یک مامانی ممکنه با لوازم آشپزخونه خوشحال بشه

یک مامان دیگه با طلا و جواهرات

یک مامان دیگه با یک شاخه گل هم ممکنه کلی خوشحال شه

و یک مامان دیگه مثل اکثر مامانا موقعی که ازشون می‌پرسیم کادو برات چی بخرم؟ می‌گن هیچی اخلاقتو خوب کن!

که البته اخلاق و رفتار خوب داشتن در مقابل مادر وظیفمونه و نباید اونا این احترام و اخلاق خوب رو از ما درخواست کنن.

حالا اگه قصد خرید هدیه‌ای برای مامان عزیزتون دارید به یک نکته خیلی مهم دقت کنید:

مامانا ریز بین‌ترین آدمی هستن که می‌تونید تو زندگیتون ببینید، پس صرفا از روی رفع تکلیف براشون هدیه نخرید که متوجه می‌شن.

برای روز مادر چه کادویی بخرم؟

کیف دستی کوچیک: مامانا همیشه به کیف دستی کوچیکی که بتونن پول‌های خریدشون رو در اون قرار بدن نیاز دارن. برای روز مادر می‌تونید یک کیف دستی کوچیک تزئین شده برای مادرتون بخرید..

پتوی کنار مبل: مامانای عزیز گاهی از شدت کارهای خونه خسته می‌شن و ممکنه روی مبل خوابشون ببره. اگر مامان شما هم این عادت رو داره، پتوی کنار مبل، براش بهترین گزینه‌ست..

کتاب: اگر مادری دارید که اهل مطالعه‌ست و به خوندن کتاب علاقه داره ولی سردرگمید که هدیه روز مادر چی بخرم ، خرید کتاب مورد علاقه‌اش می‌تونه بهترین هدیه باشه..

ماگ سفارشی: خرید یک ماگ سفارشی با طرحی که مادرتون دوست داره یا تصویر خودش، می‌تونه یک هدیه مناسب و جذاب باشه..

قاب عکس: سفارش یک قاب عکس با تصویر از مادرتون با پدرتون یا یک عکس خانوادگی، همیشه یک هدیه جذاب و به یاد موندنی به حساب میاد..

دستبند دست ساز: شما می‌تونید یکی از مدل‌هایی که مادرتون دوست داره رو به یک طراح دستبند ساز بدید تا دستبند رو مطابق سلیقه مادرتون طراحی کنه و به یک هدیه جذاب تبدیل کنه..

ظروف سفالی میناکاری شده: یکی دیگه از هدایای جذاب برای مامانا، ظروف سفالی میناکاری شده‌ست. این ظروف هم ارزش مادی دارن و هم ارزش معنوی چون خیلی روشون کار شده و می‌تونه یک هدیه دوست داشتنی باشه..

عطر و ادکلن: عطر و ادکلن‌ها برای هر مناسبتی یک هدیه بی دردسر و راحت هستن. البته به شرط اینکه بدونید مادرتون از چه نوع رایحه‌ای خوشش میاد، گرم، سرد، شیرین، تند... یک عطر با بوی ملایم و موندگار می‌تونه هدیه خیلی خوبی باشه. از طرفی عطرها به لحاظ قیمتی کلی تنوع دارن.

محصولات آرایشی و مراقبت از پوست : محصولات آرایشی بهداشتی برای خانم‌ها در هر سنی و در هر مناسبتی همیشه جذاب و کارامد هستن. اگر مادر عزیزتون پا به سن گذاشته کرم دور چشم یا ماسک‌های جوانسازی و کرم‌های شفاف کننده پوست یا حتی یک رژ لب خوش رنگ خیلی براشون جذابه.

رزرو وقت ماساژ: انجام دادن کارای خونه اگرچه به ظاهر ساده به نظر میاد؛ اما در حقیقت اصلا اینطور نیست. این یک شغل تمام وقته که همه اعضای بدن رو درگیرمی‌کنه. طبیعیه که مادر شما در پایان هر روز با فشار زیاد روی عضلات و خستگی جسمی مواجه بشه. به همین دلیل رزرو یک تام ماساژ می‌تونه ایده جذابی باشه. ماساژ نقش مفیدی در ریلکس شدن، رفع خستگی، رفع گرفتگی عضلات و بهبود جریان خون داره.

بلیط تئاتر، سینما یا کنسرت: مامانا همیشه کمتر از بقیه به تفریح کردن خودشون اهمیت میدن؛ پس تهیه بلیط کنسرت یا فیلم یا تئاتری که فکر می‌کنید خوشش میاد حسابی می‌تونه حالش رو خوب کنه.

تدارک یک سفر کوتاه: اگر برای هزینه هدیه روز مادر محدودیتی ندارید، یک سفر چند روزه می‌تونه شگفت انگیزترین هدیه ممکن باشه. برای مادرتون شرایط یک سفر مناسب رو فراهم کنید تا بتونه چند روزی رو فارغ از هر دغدغه‌ای استراحت کنه.

عکس یادگاری و گل: در نهایت، به هدیه ای می‌رسیم که هم قیمت مناسبی داره، هم دلچسبه و هم برای سال‌ها به عنوان یادگاری باقی می‌مونه. عکس‌ها خاطراتی هستن که می‌تونید همیشه در مقابل چشمتون نگه دارید. به عنوان هدیه روز مادر می‌تونید یک عکس دسته جمعی یا یک پرتره از مادرتون را قاب بگیرید و به او تقدیم کنید.

سخن پایانی

برای اینکه به مادرتون در روز مادر هدیه بدید، نیازی نیست همیشه کلی هزینه کنید، اگر شرایطش رو دارید خوبه اما اگر نه در حد یک تبریک و یک به آغوش کشیدن مادرتون هم می‌تونید بهش نشون بدید که چقدر دوسش دارید.

مگه زمانی که بچه بودیم چیزی جز یه نقاشی ساده هدیه می‌دادیم و مادرمون کلی خوشحال می‌شد؟

 

 

خانواده شاد
خانواده شاد نوشته های آموزشی و تربیتی برای خانواده و فرزندان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋