تزریق چربی صورت

تزریق چربی صورت

تزریق چربی به صورت یکی از راه‌های زیباسازی و جوانسازی صورت است که برای موفقیت drlaghari.com -injection/
 ۱ نفر را دنبال می کند

صورتتان خیلی لاغری است؟ تزریق چربی کنید!

از زمانی که در این فضا شروع به راهنمایی برای عمل‌های زیبایی داشته ام با افراد زیادی مواجه شده‌ام که خدمات اشتباهی را برای رغع لاغری صورت استفاده می‌کنند. ژل نزنید! چرا که برای صورت‌های لاغر عوارض بسیار زیادی دارد. برای این مورد از عزیزان روش تزریق چربی به صورت لاغر را پیشنهاد می‌کنم و در ادامه نیز کمی در ارتباط با آن برای شما صحبت خواهیم کرد.

 

تزریق چربی به صورت لاغر چگونه انجام میشود؟

همانطور که می‌دانید استفاده از روش تزریق چربی دارای سه مرحله می‌باشد که مرحله اول انتخاب یک منبع سلول‌های بنیادی درجهت محل برداشت چربی می‎باشد از این رو در این سه مرحله به ترتیب بعد از برداشت چربی، چربی برداشته شده رو در یک دستگاه سانتریفیوژ تصفیه می کنند و سپس با استفاده از سرنگ‌های خیلی نازک و ظریف در طی چند مرحله به پوست صورت تزریق می کنند، همچنین برای جلوگیری از پر شدن بیش از حد مطابق با نظر پزشک انجام می‌شود بنابراین انتخاب یک پزشک با تجربه و ماهر در انجام عمل تزریق چربی برای صورت لاغر بسیار مهم و تاثیر گذار می‌باشد.

کلینیک دکتر لاغری

برای انجام تزریق چربی به صورت لاغر نیز می‌توانید از خدمات کلینیک دکتر لاغری، زیر نظر کلینیک ماه زر استفاده کنید. جهت دریافت نوبت و یا مشاوره این کلینیک نیز با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۲۵۵۵ در تماس باشید.

منبع: تزریق چربی از شکم به صورت

تزریق چربی صورت
تزریق چربی صورت تزریق چربی به صورت یکی از راه‌های زیباسازی و جوانسازی صورت است که برای موفقیت drlaghari.com -injection/

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋