تزریق چربی صورت

تزریق چربی صورت

تزریق چربی به صورت یکی از راه‌های زیباسازی و جوانسازی صورت است که برای موفقیت drlaghari.com -injection/
 ۱ نفر را دنبال می کند

مرحله به مرحله با تزریق چربی صورت

از زمانیکه شروع به مطلب گذاری کرده‌ام بارها به این پرسش پاسخ داده‌ام که تزریق چربی چگونه انجام می‌شود. بنابراین بر آن شدم تا در این مقاله مرحله به مرحله یک تزریق چربی صورت را برای شما بیان کنمو با ادامه این مطلب همراه باشید.

 

گام به گام تزریق چربی صورت

مراحل تزریق چربی کاملاً ساده است. زیرا این عمل سرپایی و بدون خطر است؛ به عبارت دیگر ابتدا چربی از نقاط مختلف بدن که تجمع بیشتری دارند تخلیه کرده و بعد از استخراج آن و استیل در خالص‌سازی کردن چربی آن را از سرنگ‌های خاص به محل مورد نظر تزریق می‌کند. بدین ترتیب مراحل تزریق چربی به ۳ قسمت تقسیم می‌شود که عبارت‌اند از:

  • استخراج چربی

قبل از شروع کار جراح باید محل استخراج چربی را به‌خوبی شناسایی کرده و داروی بی‌حسی موضعی به آن منطقه بزند و بعد از برش کوچک با استفاده از دستگاه ساکشن چربی مورد نظر خارج کند.

  • خالص‌سازی و انتقال

دومین مرحله تزریق چربی آن است که چربی استخراج‌شده در دستگاه سانتریفیوز قرار گرفته و ناخالصی‌های آن از بین برود. بعد از آن چربی آماده سازی شده را در سرنگ‌های کوچک قرار داده تا برای مرحله جایگذاری آماده شود.

  • مرحله جایگذاری

آخرین مرحله تزریق چربی است که به وسیله سرنگ متخصص چربی را به بخش‌های موردنظر وارد می‌کند. در این مرحله تکنیک‌های جراحی کاملاً مهم است و پزشک باید تورم خاصی برای پخش کردن و تزریق در اجزای مختلف مدنظر داشته باشد.

تمامی مراحی که در بالا توضیح داده شد را در کلینیک دکتر لاغری، با مدیریت دکتر ضرغامی به صورت میدانی مشاهده کرده‌ام. برای دریافت مشاوره از این کلینیک نیز می‌توانید با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۲۵۵۵ در تماس باشید.

منبع: تزریق چربی صورت

تزریق چربی صورت
تزریق چربی صورت تزریق چربی به صورت یکی از راه‌های زیباسازی و جوانسازی صورت است که برای موفقیت drlaghari.com -injection/

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋