تزریق چربی صورت

تزریق چربی صورت

تزریق چربی به صورت یکی از راه‌های زیباسازی و جوانسازی صورت است که برای موفقیت drlaghari.com -injection/
 ۱ نفر را دنبال می کند

زاویه سازی صورت با تزریق چربی ممکن است؟

یکی از کاربردهای بارزی که تزریق چربی به صورت دارد زاویه سازی نواحی چون فک و گونه است. به شخصه دیده‌ام که بسیاری از افرادی که به کلینیک ها مراجعه می‌کنند اطلاعی از امکان زاویه سازی صورت با تزریق چربی ندارند. برای همین موضوع سعی کردم در این مطلب شما را با مزایای زاویه سازی با تزریق چربی آشنا کنم. قبل از اینکه به موضوع بپردازم باید بگویم که بزرگترین مزریت این روش ماندگاری زاویه سازی صورت با تزریق چربی است.

 

زوایه سازی صورت

فیلرها یا چربی‌های طبیعی بدن پر کنندگانی هستند که به پوست تزریق می‌شوند. آنها به بخش فک و چانه حجم می‌دهند و هیالورونیک اسید یا تولید کلاژن را تحریک می‌کنند. زوایه‌سازی صورت می‌تواند ظاهر افتادگی، پوست شل شده و تحلیل استخوان اطراف فک را کاهش دهد. مزایای استفاده ماندگاری زاویه سازی صورت با چربی به شرح زیر می‌باشد.

  • کاهش اثرات حجم ناشی از افزایش سن در قسمت تحتانی صورت

  • کاهش ظاهر صورت مصنوعی
  • خط فک را کانتور کرده و ظاهری واضح تر به آن می‌بخشد

مقایسه زاویه سازی صورت با تزریق چربی نسبت به ژل

 یکی از مهمترین اهداف وجودی جراحی زیبایی، تمایل افراد به داشتن ظاهری جذاب در مقابل افراد دیگر است. یکی دیگر از موارد مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که می‌توانید از نتایج قابل مشاهده جوانسازی صورت یا کانتورینگ بیشتر از مدت زمان خاص لذت ببرید. به همین دلیل است که تزریق ژل دائمی می‌تواند تولید کلاژن را در ناحیه درمان تحریک کند. این بدان معناست که بدن شما ماده‌ای تولید می‌کند که حجم آن ناحیه را بازیابی می‌کند.

چانه نقطه کانونی پایین صورت است که از بسیاری جهات کلید جذابیت کل صورت شما می‌باشد. شکل چانه، ارتفاع، عرض و برآمدگی همگی مهم هستند و اگرچه با استخوان، چربی و ماهیچه زیرین تعیین می‌شوند، اما با تزریق چربی دائمی قابل تنظیم هستند. در هنگام زاویه سازی صورت مجموعه‌ شامل بینی، پیشانی، لب، چانه و زیر چانه با هم ارزیابی می‌شود. هدف ما ایجاد تعادل و هماهنگی متناسب بین تمام ساختارهای پویا صورت است.

در حالی که تنها ۵ درصد از عدم تقارن مربوط به قسمت‌های بالایی صورت است، ۳۶ درصد از مربوط به ناحیه میانی صورت، به ویژه عدم تقارن بینی است. ۷۵ درصد از عدم تقارن های عمومی صورت ناشی از چانه است که با ماندگاری زاویه سازی صورت با چربی تمامی این مشکلات قابل حل شدن هستند.

معرفی کلینیک

به عنوان پیشنهاد آخر قصد دارم بهترین کلینیک زیبایی یعنی دکتر لاغری را به شما معرفی کنم. این کلینیک که یکی از معتبرترین کلینک‌های تزریق چربی در سعادت آباد است، با مدیری دکتر ضرغامی تزریق چربی صورت را برای شما به حرفه‌ای ترین شکل ممکن انجام می‌دهند.

منبع: تزریق چربی بدون درد در دکتر لاغری

تزریق چربی صورت
تزریق چربی صورت تزریق چربی به صورت یکی از راه‌های زیباسازی و جوانسازی صورت است که برای موفقیت drlaghari.com -injection/

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋