تزریق چربی صورت

تزریق چربی صورت

تزریق چربی به صورت یکی از راه‌های زیباسازی و جوانسازی صورت است که برای موفقیت drlaghari.com -injection/
 ۱ نفر را دنبال می کند

آیا تزریق چربی جای زخم دارد؟

از زمانی که شروع به صحبت کردن درباره تزریق چربی صورت کردم یکی از سوالات متداولی که با آن روبرو شده‌ام این است که آیا جای زخم تزریق چربی باقی می‌ماند؟ در این مطلب کوتاه می‌خواهیم درباره جای زخم تزریق چربی صورت برای شما صحبت کنیم.

 

آیا جای زخم تزریق چربی صورت می‌ماند؟

سوال را بهتر بیان می‌کنیم! آیا تزریق چربی صورت اصلا زخمی ایجاد می‌کند؟!

 انتقال و تزریق چربی برای صورت کشیده که به عنوان پیوند چربی نیز شناخته می‌شود، تکنیکی است که برای افزایش زیبایی و جوانسازی با استفاده از بافت خود بیمار استفاده می‌شود. تزریق چربی معمولا برای جوانسازی نواحی از صورت که پیری زودرس پیدا می‌کنند یا پژمرده به نظر می‌رسند استفاده می‌شود.

در پاسخ به این سوال مهم می توان گفت اسکارهای حاصل از عمل لیپوساکشن بسیار کوچک هستند و به خوبی در چین و چروک های طبیعی بدن پنهان می شوند و با اطمینان می توان گفت هیچ جای زخمی در محل های تزریق چربی به صورت وجود نخواهد داشت زیرا این روش نیازی به برش ندارد و از یک سوزن برای تزریق چربی استفاده می‌شود.

چیزی به عنوان زخم تزریق چربی صورت وجود ندارد!

بله؛ درست خواندید. سوزن کانولا ابزاری برای تزریق و خارج کردن چربی از صورت است که عمدتا برش بزرگی را ایجاد نمی‌کند. بنابراین نگران زخم شدن صورت خود نباشید. خوشبختانه، برخلاف سایر روش های جراحی، انتقال چربی معمولاً جای زخم های قابل تشخیص باقی نمی‌گذارد. چربی با یک میکروکانولای کوچک با نوک نازک دوباره به صورت وارد می‌شود و این امر باعث می‌شود جراح بتواند به راحتی از ایجاد اسکار قابل توجه جلوگیری کند. برش های دسترسی با یک سوزن کوچک ایجاد می شود که بدون جای زخم قابل مشاهده بهبود می یابد.

برای کسب اطلاعات بیشتر: جای زخم تزریق چربی صورت

تزریق چربی صورت
تزریق چربی صورت تزریق چربی به صورت یکی از راه‌های زیباسازی و جوانسازی صورت است که برای موفقیت drlaghari.com -injection/

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋