fateme zaeim

fateme zaeim

بهترین مدل کوسن برای راحتی کدامست؟

استفاده از کوسن برای مبل راحتی دو علت دارد، اول اینکه به عنوان اکسسوری بر روی مبل ها جلوه داشته و به زیبایی فضای اتاق کمک کند. دومین دلیل استفاده از کوسن این است که مبل در زمان استراحت، تماشای تلویزیون یا معاشرت با خانواده جای مناسبی برای نشستن شود. برای انتخاب این کوسن باید به فاکتورهایی از قبیل جنس، رنگ، اندازه و شکل توجه کنید تا نتیجه ی خوبی را دریافت کنید.

پارچه کوسن مبل راحتی

یکی از مهم ترین موارد در انتخاب کوسن، پارچه آن می باشد. در ادامه بهترین جنس ها را مورد بررسی قرار می دهیم:

کوسن نخی برای مبل راحتی

پارچه های نخی برای کوسن بسیار مناسب می باشند. این پارچه ها و الیاف طبیعی از قیمت بسیار مناسبی برخوردار بوده، طرح و رنگ های بسیار متنوعی دارند و از مقاومت بالایی برخوردار هستند. علاوه بر این الیاف طبیعی از نرمی و لطافت خوبی برخوردار بوده و در زمان استفاده حس خوبی را منتقل می کنند.

کوسن خزدار

کوسن خزدار مبل های راحتی را به جای بهتر و راحت تری برای استراحت تبدیل می کنند. خزها در برابر لک شدن مقاومت داشته و جای لک روی آنها باقی نمی ماند. دارای رنگ های متنوعی بوده و از نظر بلندی الیاف و جنس نیز دارای تنوع بسیار می باشند.

مدل کوسن برای مبل راحتی

کوسن برای مبل راحتی باید به گونه ای باشند که راحتی بیشتری را به شخص بدهند و باید از الیافی پر شوند که به اندازه ی کافی حجیم و قابل انعطاف باشند.

کوسن مستطیلی

کوسن های مستطیلی طول مبل ها را بیشتر نشان می دهند. برای زمان استراحت و لم دادن بسیار مناسب می باشند. اندازه استاندارد این کوسن ها 35*55 می باشد.

کوسن مربع

این کوسن ها مناسب برای در دست گرفتن می باشند. در دو سایز استاندارد 40*40 و 60*60 بوده و با توجه به ابعاد مبل یکی از این دو سایز را باید انتخاب کرد.

کوسن گرد

یکی از پرطرفدارترین کوسن ها شکل گرد می باشد. این مدل کوسن به دو صورت چین دار و ساده دوخته می شود. کوسن گرد به خاطر انحنا و شکل ظاهری که دارد آرامش بیشتری را به همراه دارد. قطر استاندارد در این مدل کوسن 35 سانتیمتر می باشد.

کوسن استوانه ای

این کوسن به دلیل شکل نوستالژی که دارد بسیار محبوب می باشد. از این کوسن بیشتر برای تزیین مبل می توان استفاده کرد زیرا برای در دست گرفتن یا تکیه دادن مناسب نمی باشد. اندازه ی استاندارد این کوسن قطر 20 و 30 سانت و طول 40 تا 60 سانتی متر می باشد.

کوسن جدید برای مبل راحتی

اگر به دنبال کوسن جدید برای مبل هستید، کوسن های فانتزی را انتخاب کنید. کوسن های فانتزی به منزل فضایی لطیف و دخترانه داده و از نظر زیبایی نیز بسیار عالی می باشند.

کوسن های طرح دار

کوسن های طرح دار مناسب منازلی با سبک سنتی و کلاسیک می باشند. با استفاده از این کوسن ها هیجان و رنگ را به منزلتان تزریق کرده و لذت ببرید.

رنگ کوسن برای مبل راحتی

برای انتخاب رنگ کوسن باید به چند فاکتور توجه کنید:

. کوسن ها باید با رنگ مبل همخوانی داشته باشند.

. فضای سرد و کسالت بار را از بین برده و یا متعادل کنند و به فضا گرما و زیبایی تزریق کنند.

. اگر می خواهید دکوراسیون بقیه قسمت های منزل بیشتر در معرض دید واقع شوند، کوسن ها را همرنگ یا با تفاوت بسیار کم از رنگ مبل انتخاب کنید.

. با استفاده از رنگ های متضاد مبل ها را به قسمت کانونی منزلتان تبدیل کنید.

fateme zaeim
fateme zaeim

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋