fateme zaeim

fateme zaeim

هزینه تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

هزینه تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه یکی از سوالات رایجی می باشد که بسیاری از افراد به دنبال پاسخ مناسب برای آن هستند. این هزینه ها و تعرفه ها همه ساله با تغییر مواجه بوده و قیمت ها توسط اتحادیه لوله بازکنی ارائه میشود. با توجه به اینکه در بسیاری از مواقع تیم های لوله بازکنی نرخ های متفاوتی را برای این قبیل خدمات ارائه می دهند، در ادامه نگاه جامعی به این مساله خواهیم داشت تا ابهامات برطرف شوند.

نشتی یابی لوله آب با دستگاه

تشخیص ترکیدگی لوله آب با توجه به توکار بودن لوله ها در ساختمان های مسکونی و تجاری و غیره، با چالش های بسیار زیادی مواجه است. چون تخریب دیوار یا سقف و کف ساختمان برای تشخیص محل ترکیدگی لوله ها می تواند خسارت های بسیار زیادی را به همراه داشته و منجر به خسارت نیز شود. به همین دلیل در سالهای اخیر به کمک دستگاه های مخصوص این روند انجام میشود. نشتی یابی با دستگاه به کمک دستگاه هایی انجام میشود که با امواج صوتی می توانند اطلاعات ارزشمندی را در اختیارتان قرار دهند. با استفاده از این تجهیزات دیگر نیازی به تخریب های مداوم بخش های مختلف ساختمان نیست و در کمترین زمان می توان به طور دقیق محل ترکیدگی لوله را شناسایی نمود.

تعرفه تشخیص ترکیدگی لوله آب با دستگاه بر اساس شرایط محیط

یکی از موارد بسیار مهم و تاثیرگذار در تعیین محل دقیق نشتی آب لوله ها، شریط محیط می باشد. به عنوان مثال در آپارتمان های چند طبقه روند کار کمی سخت و زمان بر بوده و ممکن است نشتی از داخل یکی از واحدها باشد یا در راهرو و نقاط مشترک ساختمان رخ داده باشد. در ساختمان های کوچک که مسیرهای عبور لوله های آب کم هستند این روند در زمان کوتاهتری انجام خواهد شد. این کاملا طبیعی است که هر چه مسیر عبور لوله ها بیشتر و طولانی تر باشد، قیمت نشتی یابی لوله های آب نیز بیشتر خواهد بود.

دستمزد تعمیرکار نشتی یاب لوله با دستگاه

در تعیین قیمت تشخیص ترکیدگی لوله آب فاکتورهای متعددی نقش دارند که از جمله آنها می توان به دستمزد تعمیرکار اشاره کرد. مانند سایر کسب و کارها، افرادی که دارای تجربه بالاتری هستند و مهارت زیادی در شناسایی محل ترکیدگی لوله ها هستند، دستمزد بالاتری نیز دریافت می کنند. پرداخت هزینه کمی بیشتر برای استفاده از تجربه این افراد باعث میشود روند تشخیص محل دقیق ترکیدگی لوله ها در زمان کوتاهتری صورت بگیرد. علاوه براین، این افراد دقیق ترین نقطه را برای تخریب دیوار و رسیدن به محل نشت مشخص می کنند و به همین دلیل نیاز به تخریب های پی در پی نخواهد بود.

هزینه تشخیص نشتی لوله آب با دستگاه بیشتر است یا بدون دستگاه؟

یکی از سوالات بسیار مهمی که اغلب افراد از تیم های خدمات لوله بازکنی میپرسند این است که قیمت نشتی یابی لوله با دستگاه بیشتر است یا بدون لوله؟ در حالت کلی به دلیل استفاده از تجهیزات بروز، هزینه نشتی یابی با لوله بیشتر از سایر روش ها می باشد. اما به این مساله نیز باید توجه داشته باشید که در روش های بدون دستگاه چندین بخش از ساختمان ممکن است تخریب شود و هزینه های ترمیم آنها بسیار زیاد خواهد بود. این در حالیست که با نشتی یابی لوله آب با دستگاه می توان محل دقیق را شناسایی و بدون تخریب های هزینه بر ترکیدگی لوله را ترمیم کرد.

روش کار دستگاه نشتی یاب لوله آب چیست؟

مهم ترین ویژگی که می توان برای دستگاه های تشخیص نم و رطوبت ساختمان و محل نشتی لوله ها ارائه داد، استفاده از امواج صوتی می باشد. در دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله یک گیرنده و فرستنده امواج تعبیه شده است که درون یک محفظه‌ کپسول شکل قرار دارد. این کپسول روی لوله‌‌ها، دیوارها یا مکانی که قرار است نشتی آن تشخیص داده شود، حرکت داده می‌شود. فرستده امواج خود را به طرف هدف می‌فرستد و امواج بازگشتی از آن را دریافت می‌کند. پس از آن، دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله با استفاده از مدل‌های کامپیوتری، وجود ترک و نشتی درون لوله‌ ها یا دیوار را تشخیص می‌دهد.

تعرفه تشخیص ترکیدگی لوله آب با دستگاه امسال

با توجه به اینکه فاکتورهای متعددی در تعیین قیمت محل دقیق ترکیدگی لوله های آب نقش دارند، لذا قیمت ثابتی را نمی توان برای آن ارائه داد. اما می توان گفت به طور متوسط این خدمات حدود 400 هزار تومان هزینه دارند و کمترین مقدار آن 200 هزار تومان است.

fateme zaeim
fateme zaeim

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋