fateme zaeim

fateme zaeim

تمیز کردن یخچال استیل با چند ترفند ساده

تمیز کردن یخچال استیل به یکی از چالش های همیشگی در زندگی تبدیل شده و اغلب خانم ها را با مشکل مواجه کرده است. این یخچال ها باعث میشوند فضایی فوق العاده مدرن و شیک و لوکس در آشپزخانه ایجاد شود، اما به جا ماندن لک دست و انگشت کودکان و غیره روی بدنه آن جلوه خوبی ندارد. در ادامه طرز تمیز کردن یخچال استیل را در کمترین زمان و بدون آسیب وارد شدن به آنها ارائه خواهیم داد.

تمیز کردن یخچال استیل با دستمال میکروفیبر

یکی از بهترین و آسان ترین روش ها، استفاده از دستمال های مخصوص می باشد. دستمال میکروفیبر از نمونه های عالی برای از بین بردن لک روی بدنه یخچال می باشد که بدون مواد شوینده می تواند یخچال را برق بیندازد. توجه داشته باشید که دستمالی را برای تمیز کردن بدنه یخچال انتخاب کنید که منجر به خراشیدگی نشود، در غیر این صورت جلوه یخچال به طور کامل از بین خواهد رفت.

تمیز کردن یخچال استیل با مواد شوینده

در شرایطی که روی سطح بدنه یخچال لک روغن و چربی و غیره وجود دارد و با دستمال به تنهایی امکان تمیز کردن آنها وجود ندارد، بهترین کار استفاده از مواد تمیز کننده است. یکی از بهترین مواد تمیز کننده، آب می باشد. دستمال را با آب مرطوب یا روی بدنه یخچال اسپری کنید. سپس تمام سطح دستگاه را با دستمال نرم و لطیف تمیز کنید.

علاوه بر آب، برای تمیز کردن یخچال استیل می توانید از روغن زیتون نیز استفاده کنید. روغن زیتون را به مقدار کم به تمام سطح بدنه یخچال استیل بکشید و سپس آن را با دستمال تمیز کنید. علاوه بر از بین رفتن لک و کثیفی ها، با این روش می توانید درخشندگی بسیار زیبایی را برای یخچال ایجاد کنید.

تمیز کردن یخچال استیل با سرکه سفید

از دیگر ترکیب های بسیار عالی برای تمیز و براق شدن بدنه یخچال استیل می توان به مخلوط سرکه و آب اشاره کرد. سرکه و آب را با ترکیب 3 به یک با هم مخلوط و سپس روی بدنه یخچال اسپری کنید. در نهایت تمام بدنه یخچال را با دستمال نرم و لطیف تمیز و خشک کنید. سرکه نه تنها لک را از بین می برد بلکه ضد عفونی کننده بوده و هر گونه میکروارگانیسم روی بدنه یخچال با آن از بین خواهد رفت.

استفاده از پاک کننده های صنعتی

در نهایت می توانید از پاک کننده های صنعتی نیز برای برق انداختن بدنه یخچال استیل و تمیز کردن آن استفاده کنید. دقت داشته باشید که نوع مواد شوینده و پاک کننده باید ضعیف باشد تا به استیل روی بدنه آسیب وارد نکند.

در حالت کلی بهترین راه حل برای تمیز کردن بدنه یخچال استیل، استفاده از دستمال میکروفیبر و همچنین روغن زیتون می باشد. چون این مواد به استیل بدنه یخچال آسیب وارد نمی کنند و باعث میشود تا بدنه دستگاه همیشه درخشان باشد.

منبع: نمایندگی تعمیرات دوو شرق تهران

fateme zaeim
fateme zaeim

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋