Rowyal Trading Co. | بازرگانی رویال

Rowyal Trading Co. | بازرگانی رویال

قیمت کانتینر به جبل علی، دبی | تحویل درب انبار شما در امارات 2023

Rowyal Trading Co. | بازرگانی رویال

شرکت بازرگانی رویال، با سال ها فعالیت در زمینه حمل تخصصی کالا از تمام شهرهای ایران (تهران، مشهد، شیراز، ارومیه، اصفهان و ….) به کشور امارات “دبی”، به شما عزیزان خدمات حمل و نقل و امور گمرکی در دوکشور را ارائه می دهد. برای اطلاع از قیمت رقابتی ارسال کالا از تهران به دبی به ما در واتساپ پیام دهید و یا با ما تماس بگیرید.

در روش حمل کالا از ایران به امارات، می توانید از بسته بندی در انبار یا منزلتان در ایران تا تحویل درب انبار یا منزلتان در دبی یا هر نقطه از کشور امارات را به بازرگانی رویال بسپارید. ما صفر تا صد ارسال بار به دبی را به صورت امن، با بالاترین کیفیت و سریع ترین زمان ممکن به شما ارائه خواهیم داد. تجربه ده ساله رویال و تسلط به قوانین حمل و نقل داخلی ایران و امارات به علاوه کلیه امور گمرکی ایران و امارات سرویس مطمئنی را در اختیار مشتریان قرار میدهد.

 

شماره تماس بازرگانی رویال 09171199398

 

حمل Door to Door کالا به کشور امارات دبی

در حمل و نقل Door to Door به دبی، تنها کافیست شما آدرس های تخلیه و بارگیری را به رویال اعلام کنید. این شرکت با بررسی لیست کالای شما در صورت نیاز تاریخ بسته بندی صادراتی محصولات شما را تعیین و سپس اقدام به بارگیری محموله شما میکند. در صورتی که کالایی حساس به تخلیه و بارگیری داشته باشید، این امکان برای ما وجود دارد که بدون هیچگونه تخلیه در طول مسیر درب انبار خود در دبی یا هر شهری از امارات آن را دریافت کنید.

 

یعنی کانتینر از محل دپو به درب انبار شما ارسال می شود و هیچ گونه تخلیه ای در بندرعباس یا گمرک جبل علی صورت نمی گیرد. البته در این صورت خطوط کشتیرانی از شما درخواست واگذاری چکی به ارزش کانتینری که درخواست کرده اید خواهند کرد، اما در صورتی که حمل و نقل خود را به رویال بسپارید، ما چک را از شرکت خودمان صادر و کانتینر را از محل دپو خارج می کنیم. این روش به ویژه برای حمل لوازم منزل، ماشین آلات، سنگ و موادغذایی توصیه می شود.

شاید به خواندن این مطالب علاقه مند باشید:

ترخیص کالا در دبی – بندر جبل علی

برای ترخیص کالا از گمرک دبی فرآیند و استانداردهای مختلفی باید رعایت شود و تمامی مالیات هایی که اعمال می شود باید به مقامات گمرک دبی پرداخت گردد. در طول سالیان متمادی بازرگانی رویال محموله ها اعم از اولیه و ثانویه را برای انواع کالاها از سراسر جهان با دقت کامل ترخیص کرده است. ما به عنوان متخصص ترخیص کالا از گمرک، مطالعه مناسبی از تمام مقررات محلی انجام می دهیم تا بتوانیم به شما در ترخیص محصولتان کمک کنیم.

 

روند ترخیص کالا از گمرک در دبی می تواند چالش برانگیز و زمان بر باشد، بنابراین توصیه می شود از یک کارگزار گمرک با تجربه کمک بگیرید. ما با تیمی مجرب در حمل و نقل کالاهای مختلف در ترخیص کالا از گمرک دبی، متعهد به جلب رضایت مشتریان هستیم. ما خواسته‌ها، چالش‌ها و موانع کسب‌وکار شما را شناسایی می‌کنیم و به شما کمک می‌کنیم مدارک ترخیص کالا از گمرک را مطابق با آن تنظیم کنید تا تشریفات اداری انجام شود و تجارت شما بدون دغدغه جریان یابد.

 

با وجود آن ممکن است در نتیجه بررسی های امنیتی و سایر عوامل تاخیر وجود داشته باشد. اگر از سرویس ترخیص کالا از گمرک توسط رویال، در دبی استفاده می کنید، با دردسر چنین اختلالاتی در تجارت خود دست و پنجه نرم نخواهید کرد. ما در مورد هر گونه شرایطی که ممکن است وضع شود راه حل مناسب را پیدا میکنیم تا محموله شما در اسرع وقت مجاز به عبور باشد.

 

شماره تماس بازرگانی رویال 09171199398

 

 

Rowyal Trading Co. | بازرگانی رویال
Rowyal Trading Co. | بازرگانی رویال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋