اویار گروپ

اویار گروپ

اگر به دنبال خرید خانه در ترکیه هستید و یا قصد مهاجرت به ترکیه را دارید تیم اویار بهترین مسیر را به شما معرفی می کند. اویار، تا صاحب خانه شدن شما، همراهتان است. evyargroup.com

چگونه با سرمایه‌گذاری در ملک، پاسپورت ترکیه را بگیریم؟

                                                                                    

خیلی از افراد به دنبال کسب پاسپورت ترکیه هستند و نمی‌دانند که چه روشی می‌تواند بهترین گزینه برای آن‌ها باشد.برای این منظور، شما راهکارهای زیادی دارید. اما شاید یکی از بهترین گزینه‌ها، سرمایه‌گذاری ملکی و خرید خانه در ترکیه باشد. خرید ملک در کشوری مانند ترکیه مزایای جالبی برای شما دارد و باید خیلی از تصورات اشتباه و منفی در این مورد را کنار بگذارید. ترکیه با جمعیت ۸۰ میلیون‌نفری خود، دارای نرخ تورم بسیار پایین‌تری نسبت به کشوری مانند ایران است. نرخ بیکاری هم باز هم ایران کمتر است و شما به‌مراتب زندگی بهتری می‌توانید در کشوری مانند ترکیه داشته باشید. ترکیه کشوری درحال‌توسعه است که مقصد بسیاری از خارجی‌ها به‌منظور سرمایه‌گذاری تلقی می‌شود.

وقتی که پاسپورت ترکیه را دریافت کرده و بتوانید به‌عنوان شهروند این کشور باشید، شما خیلی راحت می‌توانید ویزای مستقیم به کشورهای دیگر را دریافت کنید. کشورهایی مانند ژاپن، کره جنوبی، برزیل، آرژانتین و همچنین سنگاپور در کنار کشورهای دیگر، بدون نیاز به ویزا می‌توانند پذیرای شما باشند و این در شرایطی است که یک ایرانی پاسپورتی با چنین ارزشی نمی‌تواند داشته باشد. در منطقه‌ای که ما زندگی می‌کنیم، ترکیه بعد از امارات، باارزش‌ترین پاسپورت ممکن را دارد.

چرا با سرمایه‌گذاری ملکی در ترکیه پاسپورت بگیریم؟

دلایل روشنی برای این منظور وجود دارد. شما می‌توانید با دریافت پاسپورت کشور ترکیه، علاوه بر اینکه در خود این کشور می‌توانید زندگی خوبی داشته باشید، فضا برای مسافرت‌های ساده‌تر به کشورهای بهتر را کسب خواهید کرد. می‌توانید بدون ویزا به خیلی از کشورهای درجه یک سفرکرده و از مزایای شهروندی بهره ببرید. این موضوع می‌تواند برای اقوام و آشنایان شما هم عالی باشد و برای دیدن شما دیگر دردسرهای زیادی نخواهند داشت. سرمایه‌گذاری شرایطی دارد که سفرهای مکرر به کشورهای دیگر را الزامی می‌کند و یقیناً پاسپورت ترکیه می‌تواند یک نقطه قوت برای شما باشد.

                                                                                        

فرهنگ کشور ترکیه نزدیکی زیادی به کشور خودمان دارد و همین سبب می‌شود که زندگی در این کشور ساده‌تر باشد. یادگیری زبان این کشور هم به‌واسطه وجود هم‌وطنان ترک‌زبان در کشور و وجود ارتباط گسترده بین آن‌ها، ساده‌تر از زبان‌های دیگر بوده و شاید تا همین‌الان هم خیلی‌ها به این زبان آشنا هستند. در کشورهای دیگری مانند آلمان، یقیناً بحث زبان می‌تواند چالشی باشد که در سفر به کشور ترکیه این چالش برای شما وجود نخواهد داشت. وجود اشتراکاتی که بین زبان ترکی استانبولی و فارسی در کنار زبان‌های دیگری مانند عربی و انگلیسی وجود دارد، سبب می‌شود که یادگیری این زبان ساده‌تر از گزینه‌های دیگر باشد.

ترکیه دروازه‌ای به‌سوی دنیا

ترکیه مسیری را برای شما باز می‌کند که امکان تجارت مستقیم با کشورهای دیگر از آن می‌گذرد. می‌دانیم که بسیاری از کالاهایی به ایران وارد می‌شود، از سمت ترکیه بوده و مابقی هم از سوی امارات وارد کشور می‌شوند. محصولات بسیار باکیفیت ترکیه‌ای‌ها سالانه وارد کشور ایران شده و شما از این طریق می‌توانید کسب‌وکار پر رونقی را داشته باشید. ترکیه موقعیت بسیار خوبی برای ایجاد کسب‌وکارهای فراوان دارد و همین هم سبب شده است که علاقه زیادی به این کشور برای کارآفرینی هم وجود داشته باشد. باتوجه‌به اینکه سرمایه‌گذاری ملکی در ترکیه توسط شما انجام می‌شود، خیلی از نظر شغل و راه‌اندازی کسب‌وکار در این کشور هم مشکل‌آفرین نخواهد بود.

                                                                                   

اویار گروپ؛ مجموعه‌ای ارزشمند برای سرمایه‌گذاری در ترکیه

تیم اویار در خدمت شما خواهد بود تا بتوانید مقدمات لازم برای سرمایه‌گذاری ملکی در ترکیه را گذرانده و مشاوره‌های لازم را دریافت کنید. اویار اطمینان کامل از روند فعالیت‌ها داشته و به شما کمک می‌کند که بدون واسطه بتوانید این خدمات را دریافت کنید. از مزایای دیگر همکاری با اویار گروپ می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • امکان عقد قراردادهای رسمی برای فعالیت‌های ترکیه
  • مشاوره‌های کارشناسی دقیق
  • صداقت در مراحل مختلف سرمایه‌گذاری ملکی در ترکیه
  • خدمات پس از فروش عالی

شما می‌توانید به وبگاه evyargroup.com مراجعه کرده و تمامی مراحل مربوط به خرید خانه و اقامت در کشور ترکیه را مطالعه کنید و حتی از قیمت لیر ترکیه نیز به‌صورت لحظه‌ای باخبر شوید. مقاله‌های جالبی هم برای آگاهی بیشتر شما ارائه شده است. با تماس از طریق شماره‌تلفن ۹۰۵۵۴۵۷۰۹۰۹۰+ هم می‌توانید مشاوره‌های لازم را دریافت کنید. تمامی سؤالات خود را مطرح کرده و با آگاهی کامل وارد عمل شوید.

منبع:saat24.news

اویار گروپ
اویار گروپ اگر به دنبال خرید خانه در ترکیه هستید و یا قصد مهاجرت به ترکیه را دارید تیم اویار بهترین مسیر را به شما معرفی می کند. اویار، تا صاحب خانه شدن شما، همراهتان است. evyargroup.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋