sara

sara

توسط ۱ نفر دنبال می شود

چرا به همراه بیمار نیاز است

به دلیل اینکه سرویس دهی در برخی بیمارستان‌ها خوب نیست و کمبود بهیار و کمک بهیار در بیمارستان‌ها را شاهد هستیم، همراهان بیمار در بیمارستان‌ها به کادرهای پرستاری در بیمارستان ها کمک می‌کنند.

با اعزام مراقب به عنوان همراه بیمار در بیمارستان به بیمار کمک می شود که  راحت تر محیط بیمارستان و شرایط بوجود آمده برای خودش را بپذیرد و با برقراری ارتباط شخص مراقب با مریض و صحبت کردن و روحیه دادن و حتی خواندن کتاب برای ایشان و کمک کردن در کارهای شخصی بیمار، بیمار درد را کمتر احساس کرده و در آرامش بیشتری با بیماری خود کنار می آید و همچنین با پیگیری وضع بیمار و اطلاع به خانواده بیمار ، خانواده و بستگان  بیمار نیز آرامش بیشتری داشته باشند.

درمورد بسیاری از بیماری ها نیاز به جابجایی و ارائه خدمات مراقبتی تخصصی توسط مراقب بیمار وجود دارد. گاها اطرافیان بیمار به دلیل ناآگاهی و سهل انگاری در امر مراقبت عواقب جبران ناپذیری را برای بیمار به بار می آورند. به همین دلیل در چنین شرایطی وجود یک مراقب آموزش دیده که بر اصول مراقبتی واقف بوده و تمام زمان خود رابه مراقبت از بیمار اختصاص می دهد بسیار کمک کننده خواهد بود.

دلیل دیگر مشغله کاری اطرافیان است : در حال حاضر مشغله های کاری زمان کافی برای کم به اعضای خانواده را به افراد نمی دهد. در صورتی که یکی از عزیزانمان باید به مدت طولانی در بیمارستان تحت نظر قرار گیرد اطرافیان نمی توانند در تمام طول مدت بستری او را همراهی کنند از این رو نیاز به استفاده از خدمات همراه بیمار خواهند داشت.

 

مهارت های کلیدی همراه بیمار  :

  • مراقب بیمار برای مراقبت بهتر از بیمار، باید بیماری و عوامل شدید شدن یا کم شدن اثر آن را بشناسد تا بتواند در شرایط مختلف اقدامات پیشگیرانه مفید انجام دهد.
  • همراه بیمار  در بیمارستان باید بداند که برای مراقبت بهتر از بیمار چگونه بر بیماری نظارت کند و بداند که در زمان هایی که سطح بیماری جایی که باید باشد، نیست، چه کاری باید انجام دهید.
  • همراه بیمار در بیمارستان بیمار باید بتواند در مراقبت از بیمار، داروها را مدیریت کنید و تمامی داروها را مطابق نسخه های پزشکان در زمان خود به بیمار ارائه نماید.
  • همراه بیمار باید قادر باشد تاثیر رفتارها را بر بیماری بررسی کنید. برای مراقبت از بیمار باید تغذیه و نحوه ی زندگی و برنامه روزمره اصولی تنظیم کند.

https://takzangesalamat.com/%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A8%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86/

sara
sara

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋