Esmaeil Ahmadi

Esmaeil Ahmadi

توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۲ نفر را دنبال می کند

مدیریت آسان فروشگاه وردپرسی با اپلیکیشن ووکامرس

در دنیای امروز، داشتن یک فروشگاه آنلاین برای هر کسب و کاری ضروری است. ووکامرس به عنوان محبوب ترین پلتفرم تجارت الکترونیک مبتنی بر وردپرس، به شما امکان می دهد به راحتی یک فروشگاه آنلاین ایجاد و مدیریت کنید. با این حال، مدیریت یک فروشگاه وردپرسی می تواند زمان بر و طاقت فرسا باشد، به خصوص اگر فروشگاه بزرگی داشته باشید یا محصولات زیادی را برای فروش عرضه کنید.

در اینجا جایی است که اپلیکیشن ووکامرس وارد عمل می شوند. برنامه های ووکامرس به شما امکان می دهند فروشگاه خود را از طریق تلفن هوشمند یا تبلت خود مدیریت کنید، که به شما این امکان را می دهد در هر کجا که هستید به اطلاعات و ابزارهای خود دسترسی داشته باشید.

 

مزیت استفاده از ووکامرس:

مدیریت آسان سفارشات: می توانید سفارشات را مشاهده کنید، وضعیت آنها را به روز کنید و حتی آنها را مستقیماً از برنامه ارسال کنید.

افزودن و مدیریت محصولات: می توانید محصولات جدید را اضافه کنید، توضیحات و تصاویر را ویرایش کنید و قیمت ها را به روز کنید.

پیگیری موجودی: می توانید سطح موجودی خود را پیگیری کنید و زمانی که سطوح پایینی را دارید، هشدار دریافت کنید.

تجزیه و تحلیل فروش خود را مشاهده کنید: می توانید ببینید چه محصولاتی پرفروش ترین هستند و از کجا ترافیک شما می آید.

با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید: می توانید به نظرات پاسخ دهید و از طریق برنامه با مشتریان خود چت کنید.

هنگامی که برنامه ای را انتخاب کردید، می توانید آن را از فروشگاه App Store یا Google Play دانلود و نصب کنید. پس از نصب برنامه، باید آن را به فروشگاه ووکامرس خود متصل کنید. برای انجام این کار، باید کلیدهای API خود را از داشبورد ووکامرس خود پیدا کنید و آنها را در برنامه وارد کنید.

پس از اتصال برنامه به فروشگاه خود، می توانید شروع به استفاده از آن برای مدیریت فروشگاه خود کنید. اکثر برنامه ها دارای رابط کاربری کاربرپسند هستند که یادگیری آن آسان است. اگر در استفاده از برنامه مشکل دارید، معمولاً می توانید از طریق برنامه یا وب سایت توسعه دهنده پشتیبانی دریافت کنید.

برنامه های ووکامرس می توانند ابزاری ارزشمند برای هر صاحب فروشگاه ووکامرس باشند. با استفاده از یک برنامه، می توانید فروشگاه خود را به راحتی و کارآمدتر مدیریت کنید و زمان خود را برای تمرکز بر روی سایر جنبه های کسب و کار خود آزاد کنید.

با نصب اپلیکیشن اندروید ووکامرس، به راحتی، در هر کجا که هستید، فروشگاه تان را در گوشی خود مدیریت کنید.

از قابلیت های جذاب این اپلیکیشن این است که به محض سفارش جدید یا فروش موفق یک نوتیفیکیشن برای شما ارسال خواهد شد. همچنین می توانید قیمت محصولاتتان را با استفاده از این اپ تغییر داده و یا بروزرسانی کنید. 

Esmaeil Ahmadi
Esmaeil Ahmadi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋