Esmaeil Ahmadi

Esmaeil Ahmadi

توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۲ نفر را دنبال می کند

چرا به پشتیبان گیری خودکار از وب سایت نیاز دارید؟

نگهداری از اطلاعات یک سایت مهم ترین وظیفه ک صاحجب کسب و کار است.  در این نقطه از زمان که همه چیز با اینترنت انجام می شود، و هر فرد یا شرکت برای خودش یک سایت دارد و از طریق آن با دیگران تعامل برقرار نموده و اطلاعات آن ها را در خود ذخیره می کند.

اطلاعاتی که با حذف آن‌ها، ممکن است یک سایت و یا یک کسب کار آنلاین نابود شود و یا کاربرانش را از دست بدهد. بنابراین بکاپ گیری از سایت وردپرس شما می تواند از این کابوس وحشتناک تا حد بسیار زیادی جلوگیری نموده و به بالا بردن امنیت سایت شما کمک نماید.

 

چرا به بکاپ نیاز می شود؟

چرا به بکاپ نیاز می شود؟ دلیال گرفتن پشتیبان از سایت چیست؟

حفاظت از اطلاعات:

  • حفاظت در برابر خطاهای انسانی: ممکن است به طور تصادفی محتوای سایت خود را حذف کنید یا افزونه ای نصب کنید که با سایت شما سازگار نیست و باعث خرابی آن شود. با داشتن بکاپ می توانید به راحتی سایت خود را به حالت قبل از بروز مشکل بازگردانید.
  • حفاظت در برابر حملات سایبری: هکرها ممکن است سعی کنند به سایت شما نفوذ کنند و اطلاعات شما را سرقت کنند یا به آن آسیب برسانند. با داشتن بکاپ می توانید حتی در صورت هک شدن سایت خود، آن را به حالت قبل از حمله بازگردانید.
  • حفاظت در برابر مشکلات فنی: ممکن است سرور هاست شما دچار مشکل شود یا به طور کامل از کار بیفتد. با داشتن بکاپ می توانید سایت خود را در هاست دیگری راه اندازی کنید.

صرفه جویی در زمان و هزینه:

  • بازگردانی سریع سایت: در صورت بروز مشکل، می توانید با استفاده از بکاپ سایت خود را به سرعت بازگردانید و از صرف زمان و هزینه برای رفع مشکل جلوگیری کنید.
  • کاهش نیاز به پشتیبانی فنی: در صورت بروز مشکل، می توانید با استفاده از بکاپ خود مشکل را حل کنید و نیازی به تماس با پشتیبانی فنی هاست خود نداشته باشید.

آرامش خاطر:

  • با داشتن بکاپ می توانید با خیال راحت به مدیریت سایت خود بپردازید و نگران بروز مشکل نباشید.

روش های بکاپ گیری از سایت وردپرس

برای این که از سایتتان یک نسخه پشتیبان داشته باشید باید از آن بکاپ بگیرید و برای این کار نیز روش های مختلفی وجود دارد برای مثال:

بکاپ از طریق هاست: این روش از طریق پشتیبانان هاستتان قابل انجام است، که میتوانید مشخص کنید یک روزه بک گرفته شود یا هفتگی یا حتی ماهانه ولی بهترین گزینه هفتگی است، البته این مورد بستگی به تیم هاستتان نیز دارد.

بکاپ با استفاده از افزونه: مورد بعدی برای گرفتن بکاپ استفاده از یک افزونه است؛ افزونه های زیادی وجود دارد که می توانید با نصب و فعال سازی آنان میتوانید به صورت دستی و خودتان از سایتتان یک نسخه پشتیبان تهیه کنید.

افزونه های زیادی برای این منظور وجود دارد که میتوانید به صورت رایگان و پولی هر یک را تهیه کنید، که بنده افزونه داپلیکیتور نسخه پرو راست چین را پیشنهاد میکنم.

در نتیجه

امید واریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد، در این مقاله سعی کردیم بیان کنیم چرا باید از سایتمان بکاپ بگیریم؛ و روش های گرفتن بکاپ چیست، از این که تا اینجا همراه ما بودید ممنونیم

موفق باشید.

Esmaeil Ahmadi
Esmaeil Ahmadi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋