نکات آموزشی کار با ایتا
برای کار با ایتا شما باید نکات اولیه را به خوبی آموخته باشید. به ترتیب این نکات را به شما خواهیم گفت؟
نکته 1: نحوه باز کردن یک حساب در ایتا
کافیست شما وارد سایت eitaa.com شده و از این صفحه نسخه مورد نظر دستگاه خود را دانلود و نصب کنید. بعد از اجرای برنامه شماره همراه خود را وارد کرده و بعد از دریافت یک کد ورود، با وارد کردن کد می توانید حساب کاربری ایتای خود را راه اندازی کنید.
ورود به ایتا
صفحه ورود به حساب در ایتا
نکته مهم: اگر از قبل، با شماره همراه خود یک حساب کاربری در ایتا باز کرده و از آن حساب خارج نشده اید، ابتدا کد ورود برای حساب قبلی در ایتا ارسال می شود. اگر دسترسی به حساب ندارید می توانید گزینه ارسال کد با پیامک را فعال کنید.
نکته 2: سربرگ ها در ایتا
در ایتا سربرگ های متنوعی وجود دارد که آن ها را به شما آموزش می دهیم. بعد از ورود به ایتا می توانید این سربرگ ها را ببینید:
سربرگ ها در برنامه ایتا
سربرگ ها در ایتا
سربرگ همه: حاوی تمامی پیام ها
شخصی: پیام های دایرکت که از طریق شماره تماس یا id ارسال می شوند.
کانال: شامل تمامی کانال هایی می شود که به آن ها پیوسته اید و وارد آن ها شده اید.
گروه: تمامی گروه هایی که وارد آن ها شده اید و عضو آن ها هستید.
مدیر: کانال هایی که شما مدیر آن ها هستید.
نخوانده: پیام های دریافتی شما در شخصی، کانال و گروه ها که آن ها را نخوانده اید.
منتخب: اشخاص، کانال ها و گروه هایی که گزینه علاقه مندی آن ها را فعال کرده اید.
رسانه محور: کانال هایی که رسانه محور هستند.
نکته: در نسخه تحت وب ایتا، سربرگ های منتخب و رسانه محور نمایش داده نمی شوند.
نکته 3: چگونه یک گروه یا کانال ایجاد کنیم؟
در ادامه ی آموزش های ایتا، به سراغ ایجاد گروه و کانال می رویم. برای ایجاد گروه یا کانال به روش می توانیم عمل کنیم:
از قسمت سه تا خط در بالا سمت چپ برنامه، وارد منو سمت چپ بشید و گزینه های گروه جدید یا کانال جدید را انتخاب کنید.
گزینه مداد را که بروی صفحه، (پایین سمت چپ) وجود دارد، ضربه بزنید و مانند تصویر زیر گروه و کانال مدنظر خود را ایجاد کنید.
در صورتی که اخیراً با پیامرسان ایتا آشنا شدهاید و قصد کسب درآمد از طریق آن را دارید، ساخت کانال در ایتا به شما کمک بسیاری خواهد کرد. اهمیت داشتن یک کانال کاری در ایتا برای هیچ کس پوشیده نیست. در گذشته، ما در یک مقاله درباره تنظیمات گروه در ایتا و قابلیتهای آن صحبت کرده بودیم. در اینجا نیز قصد داریم تا شما را در مورد ساخت کانال در ایتا بیشتر آشنا کنیم.
نکته 4: چگونه شخص، گروه یا کانالی را به سربرگ منتخب اضافه کنیم؟
کافیست که گروه یا کانال را لمس کرده تا تیک سبز فعال شود، در ادامه سه نقطه ی بالا سمت راست را می زنیم و گزینه افزودن به علاقه مندی را فعال می کنیم. (ستاره)
تصویری آموزش ایتا علاقه مندی
نحوه اضافه کردن یک کانال یا گروه به سربرگ منتخب
نکته 5: آموزش سنجاق کردن در صفحه اصلی، کانال و گروه
برای سنجاق کردن یکی از اشخاص، کانال یا گروه ها می توانیم مانند نکته ی قبل عمل کرده اما بجای گزینه ی افزودن به علاقه مندی، گزینه ی سنجاق کردن را انتخاب می کنیم.
برای سنجاق کردن یک پیام در گروه یا کانال، می توانیم بروی پیام مورد نظر ضربه بزنیم و از گزینه های انتخابی، گزینه سنجاق کردن را انتخاب کنیم. به این شکل پیام در عنوان کانال یا گروه، زیر نام قرار می گیرد.
تصویر آموزش سنجاق کردن در ایتا
آموزش تصویری سنجاق کردن پیام در ایتا
نکته 6: تنظیمات شخصی سازی اشخاص، کانال و گروه ها
اگر یکی از id های اشخاص، گروه یا کانال را انتخاب کنیم، گزینه هایی را اختیار ما قرار می دهند که به راحتی می توانیم آن ها را شخصی سازی کرده تا راحت تر بتوانیم با ایتا کار کنیم.
پاسخ ها