Esmaeil Ahmadi

Esmaeil Ahmadi

توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۲ نفر را دنبال می کند

برای آموزش وردپرس چقدر زمان لازم است؟

آموزش وردپرس برای مبتدیان: اولین سایت خود را در 10 مرحله ایجاد کنید


ایجاد اولین سایت وردپرسی شما ساده است و در 10 مرحله انجام می شود. این مقاله نحوه انجام آن را به شما نشان می‌دهد.

وردپرس محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوا در دنیا است. درصد بالایی از وب سایت‌ها (%43) از این CMS برای طراحی سایت استفاده می‌کنند. اگر شما قصد دارید، آموزش وردپرس را ببینید فرصت آن به صورت کاملا رایگان فراهم شده است. میتوانید با مراجعه به صفحه رسمی آموزش وردپرس راست چین وردپرس را به صورت کاملا رایگان آموزش ببینید.

شما با دیدن این دوره می‌توانید مسیر طراحی سایت از نصب وردپرس،خرید هاست و دامنه، آموزش کار با وردپرس و در نهایت امنیت و  مقدمات سئو سایت را در بیشتر از 500 دقیقه یاد بگیرید.

 

وقتی نوبت به ایجاد اولین سایت وردپرسی خود می رسد، ممکن است احساس ترس کنید - به خصوص اگر هیچ سرنخی از کجا شروع کنید یا چه کاری انجام دهید.

اولین باری که وارد داشبورد وردپرس می‌شوید، نمی‌توانید از اینکه چقدر ساده به نظر می‌رسد شگفت زده شوید. نوار کناری مدیریت در سمت چپ. یک رابط تمیز برای کار در مرکز. اعلان‌ها در بالا.

WordPress dashboard screen.

اما زمانی که شروع به کندوکاو عمیق‌تر در وردپرس می‌کنید، ممکن است وقتی در لایه‌های عملکردی سیستم مدیریت محتوا عمیق‌تر می‌شوید، احساس ناراحتی کنید.

WordPress Pages screen

بنابراین، بیایید در اینجا درباره مراحل عملی صحبت کنیم.

برای اینکه در وردپرس شروع به کار کنید و به وب سایتی برسید که آماده تحت تاثیر قرار دادن بازدیدکنندگان مستقیم از دروازه است، چه کاری باید انجام دهید؟ و چگونه می توانید این کار را حتی بدون تجربه قبلی در وردپرس به کارآمدترین شکل ممکن انجام دهید؟ آموزش وردپرس زیر شما را در تمام مراحل لازم برای راه اندازی اولین سایت وردپرس خود راهنمایی می کند.

آموزش وردپرس برای مبتدیان: گام به گام

حتی قبل از اینکه وارد وردپرس شوید، باید کمی کار کنید تا خانه ای برای آن پیدا کنید. بنابراین، بیایید با مراحلی که باید در خارج از وردپرس انجام دهید، شروع می‌کنیم و بعد از اینکه همه شما را راه‌اندازی کردیم، به داخل پلتفرم بروید.

مرحله ۱: یک دامنه انتخاب کنید


این یک دامنه وب است:

Screenshot of website with website address bar highlighted.

هنگامی که بازدیدکنندگان از سایت وردپرس شما بازدید می کنند، به عنوان URL در نوار آدرس بازدیدکنندگان شما عمل می کند. مطمئن شوید که این است:

نسبتا کوتاه
به خاطر سپردن و تایپ کردن آسان است.

با نام تجاری شما مطابقت دارد یا مستقیماً با آن مرتبط است
اگر قبلاً دامنه ای برای وب سایت خود خریداری نکرده باشید، بهتر است این کار را هنگام خرید برنامه میزبانی وب خود انجام دهید (مخصوصاً زیرا برخی از برنامه ها شامل یک دامنه رایگان هستند).

تا زمانی که هیچ کس قبلاً نامی را ادعا نکرده باشد، دامنه سطح بالا (TLD) را نیز انتخاب خواهید کرد. TLD پسوندی است که شما به URL متصل می کنید مانند .com، .edu، .biz، و غیره. حتی مواردی برای صنایع خاص و همچنین بر اساس موقعیت جغرافیایی شما (مانند uk.uk و .eu) در دسترس هستند. Google جمع بندی بسیار خوبی در مورد TLD های مختلفی دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

مرحله 2: میزبانی وب و دامنه را خریداری کنید

 

میزبانی وب دقیقاً همان کاری را انجام می دهد که می گوید: وب سایت ها را "میزبان" می کند. به عبارت دیگر، شرکت‌های میزبانی وب سرورهای وب غول‌پیکر واقع در مراکز داده در سراسر کشور (و گاهی اوقات در دنیا) را دارند و مدیریت می‌کنند.

در این سرورهای وب است که وب‌سایت‌هایی مانند وب‌سایت شما در آن قرار دارند، بنابراین نیازی نیست خودتان هیچ یک از فناوری سرور را خریداری یا مدیریت کنید. شما مبلغی معادل اجاره ماهانه یا سالانه برای فضا و پهنای باند سرور به این شرکت ها پرداخت می کنید. سپس، می‌توانید روی ساخت وب‌سایت خود در وردپرس تمرکز کنید.

از نظر انتخاب یک طرح میزبانی، باید به این فکر کنید که واقعاً می‌خواهید با وب‌سایت خود انجام دهید.

ایجاد یک سایت شرکتی داخلی و خصوصی کوچک؟ میزبانی WordPress.com باید خوب باشد.


راه اندازی وبلاگ؟ میزبانی مشترک مکان خوبی برای شروع است.


یک سرمایه گذاری تجاری جدید راه اندازی می کنید و می خواهید سرنخ ها و/یا پرداخت ها را جمع آوری کنید؟ میزبانی ابری یک انتخاب هوشمندانه است.
اگر برای شروع کسب و کار یا شرکت تجارت الکترونیکی خود ترافیک سنگینی را پیش‌بینی می‌کنید، از VPS استفاده کنید.


هنگامی که شروع به دریافت ترافیک سنگین کردید و تجارت زیادی را از طریق سایت خود انجام دادید، ممکن است بخواهید به میزبانی مدیریت شده وردپرس بروید.

هر راهی را که انتخاب کنید، نمی‌توانید با میزبانی WPMU DEV اشتباه کنید.

حتی طرح اولیه مقرون به صرفه ما (برنز) میزبانی مدیریت شده وردپرس کاملاً اختصاصی را با سرعت فوق العاده سریع، فضای ذخیره‌سازی، رم و پهنای باند برای کمک به رشد، ویژگی‌های پیشرفته داخلی و دسترسی 24 ساعته و 7 روز هفته ارائه می‌کند. برای پشتیبانی از چت زنده

WPMU DEV Hosting plans.

البته، می‌توانید سایر ارائه‌دهندگان میزبانی را برای راه‌اندازی سایت وردپرس انتخاب کنید، اما ما مطمئن هستیم که به سختی می‌توانید سرویس میزبانی ما را شکست دهید، به‌ویژه وقتی می‌بینید که چگونه ما را با سایر ارائه‌دهندگان میزبانی پیشرو مقایسه می‌کنیم.

ثبت نام برای میزبانی وب با WPMU DEV آسان است – مانند خرید هر نرم افزار یا سرویس دیگری است.

می‌توانید میزبانی ما را به‌طور جداگانه با شروع فقط 4 دلار در ماه خریداری کنید. توجه: برای مجموعه کاملی از ابزارها، خدمات و پشتیبانی برای کمک به مدیریت، ایمن کردن و بهینه‌سازی سایت(های) خود، توصیه می‌کنیم عضو WPMU DEV شوید.

تنها چیزی که برای شروع نیاز دارید یک نام دامنه است. شما به هیچ چیز دیگری نیاز ندارید، مانند گواهینامه SSL برای تقویت امنیت، CDN، آدرس‌های IP اختصاصی و غیره، زیرا ما همه اینها را ارائه می‌کنیم.

برای راه‌اندازی حسابتان، اطلاعاتتان را وارد کنید و روی «بعدی» کلیک کنید…

WPMU DEV hosting account setup

اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید، روی دکمه شروع کار کلیک کنید، و همه شما آماده هستید.

WPMU DEV set up account Card details
Enter your payment info and click Get started.

حساب شما به صورت خودکار ایجاد می شود و جزئیات حساب شما به ایمیل شما ارسال می شود.

مرحله 3: وردپرس را نصب کنید
راه های مختلفی برای نصب وردپرس وجود دارد. اکثر سرویس‌های میزبانی وب یک فرآیند نصب با یک کلیک آسان برای شما ارائه می‌کنند که کل فرآیند را ساده می‌کند.

با میزبانی WPMU DEV، با نصب و پیکربندی خودکار وردپرس برای شما هنگام ایجاد یک سایت جدید، کارها را حتی ساده‌تر می‌کنیم (و گزینه‌های مختلفی برای ایجاد سایت خود نیز در اختیار شما قرار می‌دهیم!)

Esmaeil Ahmadi
Esmaeil Ahmadi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋