Esmaeil Ahmadi

Esmaeil Ahmadi

توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۲ نفر را دنبال می کند

چگونه پروکسی تلگرام را در تمام دستگاه های خود فعال کنیم؟

همه دوست دارند با دوستان و عزیزان خود ارتباط برقرار کنند، اما با برنامه های بسیار در اختیار ما، بهتر است از طریق برنامه ای که بهترین در بازار است، در ارتباط بمانیم. یکی از این برنامه ها تلگرام است. زمان‌بندی پیام‌ها، تنظیم یادآورها و شخصی‌سازی ظاهر از جمله ویژگی‌های انحصاری تلگرام هستند.

تلگرام همچنین ویژگی خاصی از افزودن پروکسی را برای اطمینان از ایمنی کاربران خود در حالی که از تجربه چت سرگرم کننده در تلگرام لذت می برند، ارائه می دهد. در این راهنما، همه چیز را در مورد فعال کردن قابلیت پروکسی تلگرام خواهید آموخت.

علاوه بر این، همانطور که اپلیکیشن محبوب است، تلگرام همچنان در برخی کشورها محدود است. برای غلبه بر این موضوع، می‌توانید به سادگی موقعیت مکانی خود را با VPN تغییر دهید و اگر تلگرام در کشور شما محدود است، از تلگرام استفاده کنید.

 

پروکسی تلگرام چیست؟


تلگرام از پروکسی هایی مانند SOCKS5 و MTProto در برنامه خود پشتیبانی می کند. این پروکسی ها به کاربران اجازه می دهند آدرس IP خود را پنهان کرده و سطح حریم خصوصی خود را افزایش دهند.

این سرورهای پروکسی به شما کمک می کنند در تلگرام ایمن بمانید زیرا چت های شما رمزگذاری شده و IP شما مخفی است. علاوه بر این، اگر تلگرام در کشور شما در دسترس نباشد، می‌توان از این سرورهای پراکسی برای رفع انسداد تلگرام نیز استفاده کرد. سرورهای پروکسی مشابه VPN کار می کنند. با این حال ، آنها به اندازه VPN ایمن نیستند ، زیرا برای سرعت بالا بهینه شده اند.

 

چگونه پروکسی تلگرام را در تمام دستگاه های خود فعال کنیم؟


اپلیکیشن تلگرام برای اندروید، iOS، ویندوز، مک و لینوکس در دسترس است. تنظیمات مختلفی برای هر دستگاه وجود دارد. در اینجا نحوه تنظیم آن آمده است.

تنظیمات پروکسی تلگرام برای اندروید:


مرحله 1: اپلیکیشن تلگرام را باز کنید و روی سه خط بالا سمت چپ کلیک کنید.

مرحله 2: منوی تلگرام باز می شود، سپس روی تنظیمات > داده و ذخیره سازی > تنظیمات پروکسی > استفاده از پروکسی یا افزودن پروکسی کلیک کنید.

یک جعبه گفتگو مانند این ظاهر می شود

مرحله 3: می توانید از بین SOCKS5 یا MTProto انتخاب کنید سپس باید:

سرور یا آدرس IP/نام میزبان و شماره پورت خود را وارد کنید.
اعتبار ورود خود را برای SOCKS5 یا اعتبار مخفی برای MTProto وارد کنید.
وقتی کارتان تمام شد روی علامت تیک کلیک کنید.
پس از فعال کردن تنظیمات پروکسی در برنامه تلگرام، کارتان تمام است! اگر پروکسی تلگرام شما در پایین دستگاه اندرویدی شما متصل باشد، آنلاین خواهد بود.

اکنون اگر اعتبار ورود برای دسترسی به پروکسی ندارید، می توانید به سادگی در PureVPN مشترک شوید و با کمک اعتبار PureVPN خود، پروکسی را فعال کنید.

تنظیمات پروکسی تلگرام برای IOS:

 


مرحله 1: برنامه تلگرام را باز کنید و روی تنظیمات کلیک کنید.

مرحله 2: اکنون روی Data and Storage > Proxy > Add Proxy کلیک کنید.

یک جعبه گفتگو مانند این باز می شود.

مرحله 3: می توانید از بین SOCKS5 یا MTProto انتخاب کنید سپس باید:

سرور یا آدرس IP/نام میزبان و شماره پورت خود را وارد کنید.
اعتبار ورود خود را برای SOCKS5 یا اعتبار مخفی برای MTProto وارد کنید
بعد از اتمام کار روی Done کلیک کنید.
دکمه استفاده از پروکسی را برای فعال کردن پروکسی تغییر دهید.
اکنون اگر اعتبار ورود برای دسترسی به پروکسی ندارید، می توانید به سادگی در PureVPN مشترک شوید و با کمک اعتبار PureVPN خود، پروکسی را فعال کنید.

تنظیمات پراکسی تلگرام برای دسکتاپ


تلگرام همچنین دارای یک اپلیکیشن دسکتاپ در ویندوز، لینوکس و مک او اس است. در اینجا نحوه فعال کردن پروکسی در برنامه دسکتاپ تلگرام آمده است.

مرحله 1. برنامه تلگرام را باز کنید

مرحله 2. روی سه خط در بالا سمت چپ کلیک کنید

مرحله 3. به تنظیمات > پیشرفته > نوع اتصال > پروکسی سفارشی/افزودن پروکسی بروید

یک کادر محاوره ای مانند این باز می شود

  مرحله 4: می توانید از بین SOCKS5 یا HTTP یا MTProto انتخاب کنید سپس باید:

نام میزبان یا آدرس IP/سرور و شماره پورت خود را وارد کنید.
اعتبار ورود به سیستم خود را برای SOCKS5/HTTP یا اعتبار مخفی برای MTProto وارد کنید.
وقتی کارتان تمام شد روی ذخیره کلیک کنید.

تمام شدی! اگر پروکسی تلگرام شما در پایین برنامه دسکتاپ شما متصل باشد، آنلاین خواهد بود.

اکنون اگر اعتبار ورود برای دسترسی به پروکسی ندارید، می توانید به سادگی در PureVPN مشترک شوید و با کمک اعتبار PureVPN خود، پروکسی را فعال کنید.

آیا به دنبال پروکسی تلگرام هستید؟

 


شما می توانید با یافتن لیستی از آدرس های IP رایگان و شماره پورت در اینترنت، یک پروکسی ایرانسل پیکربندی کنید.

اما آیا می دانید اتصال به یک پروکسی رایگان چقدر دردسر دارد؟

پروکسی تلگرام

 


برای پیکربندی یک پروکسی در تلگرام، آدرس سرور، شماره پورت و اعتبار مورد نیاز است که پیکربندی را پیچیده می‌کند و خطر بزرگی برای نشت اطلاعات شما ایجاد می‌کند.

علاوه بر این، استفاده از پروکسی های رایگان مضر است و به منابع مخرب فرصتی می دهد تا اطلاعات شخصی شما را شناسایی کرده و آن را بیشتر به اشخاص ثالث بفروشند. برای غلبه بر این موضوع، می‌توانید به سادگی در PureVPN مشترک شوید، زیرا ویژگی‌های امنیتی درجه یک را در اختیار شما قرار می‌دهد که اطمینان می‌دهد امنیت شما به خطر نیفتاده است. علاوه بر این، PureVPN گزارش فعالیت های هیچ کاربر را نگه نمی دارد، زیرا به عنوان یک ارائه دهنده VPN No-Log توسط KPMG تأیید شده است.

چگونه پروکسی تلگرام را با PureVPN فعال کنیم؟

 


اگر کاربر کارینا هستید، استفاده از پروکسی برای تلگرام بسیار آسان است زیرا PureVPN دارای یک سرور و پورت اختصاصی است که امکان اتصال پایدار و سریع به تلگرام را فراهم می کند.

بعد از اینکه باز کردید 

جعبه گفتگوی پیکربندی پروکسی در دستگاه خود و مراحل ذکر شده در بالا را دنبال کنید، فقط این اطلاعات را تایپ کنید و بلافاصله به پروتکل پروکسی SOCKS5 ما در تلگرام متصل خواهید شد.

نام میزبان usil-sks.pointtoserver.com
شماره پورت 1080
نام کاربری *نام کاربری PureVPN شما* (از منطقه اعضا > اشتراک)
رمز عبور *رمز عبور PureVPN شما* (از منطقه اعضا > اشتراک)
از تلگرام با PureVPN استفاده کنید


کدام برنامه PureVPN با تلگرام بهتر کار می کند؟


با برنامه های دسکتاپ تلگرام، پسوند پروکسی PureVPN بهترین کار را خواهد داشت. این برنامه افزودنی به دلیل پروتکل پروکسی که بیشتر به دلیل سرعت بالای خود شناخته شده است، ضرری بر سرعت اینترنت شما وارد نمی کند.

همچنین می توانید یک دوره آزمایشی رایگان 7 روزه دریافت کنید تا افزونه PureVPN Proxy را امتحان کنید و بدون خرج کردن یک پنی، خودتان ببینید. ثبت نام کنید، وارد شوید و به هر سروری که تلگرام را در منطقه خود دارد وصل شوید و می‌توانید بروید.

برای دسترسی به تلگرام در گوشی خود، چه دستگاه اندرویدی یا iOS، برنامه PureVPN بهترین گزینه برای شما خواهد بود. می توانید به سرور هر کشوری که تلگرام در آن در دسترس است مانند آلمان متصل شوید و بدون دردسر وصل شوید.

با PureVPN، رمزگذاری درجه نظامی را برای ایمن کردن پیام های خود دریافت می کنید و می توانید اطمینان حاصل کنید که داده های شما از طریق خط مشی عدم ورود به سیستم آنها ذخیره نمی شود. همچنین می توانید بسیاری از ویژگی های VPN دیگر را باز کنید تا تجربه ای روان و امن در تلگرام را تضمین کنید.

با برنامه افزودنی پروکسی PureVPN رایگان شروع کنید


سوالات متداول


تلگرام چیست و چه چیزی آن را از سایر اپلیکیشن های پیام رسان متمایز می کند؟


چگونه می توانم ویژگی پراکسی تلگرام را در همه دستگاه های خود فعال کنم؟


چرا باید به جای یافتن سرورهای پروکسی رایگان در اینترنت در PureVPN مشترک شوم؟
نتیجه


برای دسترسی آسان به تلگرام از طریق موبایل، به اپلیکیشن موبایل PureVPN متصل شوید تا از همه دردسرهای خود بکاهید. برای برنامه های دسکتاپ، پسوند پروکسی PureVPN بهترین گزینه شما خواهد بود. فرآیند تنظیم دستی پروکسی در برنامه پیچیده است و زمان بیشتری را صرف می کند. برای نجات از پیکربندی تنظیمات پروکسی در برنامه تلگرام، PureVPN Proxy Extension را در چند مرحله ساده فعال کنید. یا اگر کاربر فعلی هستید، می‌توانید تنظیمات پروکسی را با اعتبار PureVPN خود که در بالا ذکر شد فعال کنید.

Esmaeil Ahmadi
Esmaeil Ahmadi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋