Esmaeil Ahmadi

Esmaeil Ahmadi

توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۲ نفر را دنبال می کند

پروکسی تلگرام چیست و چه مزیت هایی برای کاربران ایرانی دارد؟

تلگرام چیست؟

 

تلگرام یک اپلیکیشن پیام رسان است که سرعت و امنیت را در اولویت قرار می دهد. این پیام رسانی سریع، ساده و ایمن را به صورت رایگان در همه دستگاه های شما ارائه می دهد. می‌توانید انواع مختلفی از رسانه‌ها، از جمله پیام، عکس، ویدیو و فایل را هم برای مخاطبین خود که تلگرام دارند و هم برای کسانی که ندارند ارسال کنید. علاوه بر این، تلگرام امکان چت گروهی با حداکثر 200 عضو، اشتراک‌گذاری ویدیوهای بزرگ با حداکثر 100 عضو، ایجاد کانال‌هایی برای پخش برای مخاطبان نامحدود و اشتراک در کانال‌های خبری برای به‌روزرسانی‌های بلادرنگ را فراهم می‌کند. برخلاف بسیاری از برنامه‌های پیام‌رسان دیگر، پیام‌های تلگرام مستقیماً بین دستگاه‌ها بدون دخالت سرور ابری ارسال می‌شوند.

سرور پروکسی تلگرام چیست؟

 

سرور پروکسی تلگرام رایانه ای است که به عنوان واسطه بین رایانه شما و وب سایتی که از آن بازدید می کنید عمل می کند. پروکسی منبع درخواستی را از طرف شما واکشی می کند و سپس آن را برای شما ارسال می کند. این بدان معنی است که به نظر می رسد منبع به جای کامپیوتر شما از پروکسی می آید، بنابراین همه درخواست ها از طریق یک آدرس IP یکسان هدایت می شوند.

 

مزایای اصلی استفاده از سرور پروکسی تلگرام:

 

امنیت – یک پروکسی تلگرام یک لایه امنیتی اضافی بین رایانه و اینترنت شما فراهم می کند. اگر کسی سعی کند شبکه شما را هک کند یا اطلاعات را بدزدد، نمی تواند این کار را انجام دهد زیرا نمی تواند به هیچ داده ای در دستگاه محلی شما دسترسی داشته باشد. این امر دسترسی هکرها به اطلاعات شخصی مانند شماره کارت اعتباری یا شماره تامین اجتماعی را بسیار دشوارتر می کند.

حفظ حریم خصوصی – یک پروکسی تلگرام نیز از حریم خصوصی شما محافظت می کند و ردیابی کارهایی که آنلاین انجام می دهید برای وب سایت ها دشوارتر می کند. به عنوان مثال، اگر در سایت‌های پوشاک جستجو می‌کردید و ناگهان به سایت‌های برنامه‌ریزی تعطیلات رفتید، اگر کسی به اندازه کافی فعالیت شما را زیر نظر داشته باشد، می‌تواند باعث ایجاد شک شود. اما اگر از یک سرور پراکسی استفاده می‌کردید، این تفاوتی نمی‌کرد زیرا آنها فقط یک اتصال را در کل جلسه شما مشاهده می‌کردند.

چه زمانی باید از پروکسی های تلگرام استفاده کرد؟

 

تلگرام در حال سرکوب مشاغلی است که چندین حساب برای کمپین های بازاریابی خود ایجاد می کنند. برای جلوگیری از این اتفاق، تلگرام دسترسی با آدرس IP خاص را مسدود می کند.

تلگرام می‌خواهد همه حساب‌هایش متعلق به افراد واقعی باشد، بنابراین تلاش بیشتری برای شناسایی و حذف هر حسابی که فعالیتی شبیه ربات را نشان می‌دهد، می‌طلبد. و تشخیص یک حساب جعلی در صورتی که آدرس IP آن با IP های پروفایل های دیگر مطابقت داشته باشد بسیار آسان است. اما اجتناب از این محدودیت با پراکسی ها ساده است. فقط از یک پروکسی متفاوت برای یک حساب دیگر استفاده کنید، و سیستم به هیچ چیز مشکوک نخواهد شد. برای بهبود تجربه کاربری و اطمینان از اینکه کسی گرفتار نمی‌شود، پراکسی‌های گردان تلگرام مسکونی ProxyEmpire پراکسی‌های شما را هر ساعت یا هر چند وقت یکبار که نیاز دارید می‌چرخانند. این بدان معناست که هر ساعت یک آدرس IP دیگر دریافت خواهید کرد.

روش مورد علاقه ما:

همچنین می‌توانید یک پروکسی تلگرام مسکونی ثابت (که به عنوان پروکسی ISP Telegram نیز شناخته می‌شود) را به هر یک از حساب‌های تلگرام خود مرتبط کنید. به این ترتیب مطمئن می شوید که تنها یک حساب IP / تلگرام ثابت مسکونی وجود دارد.

متناوبا، از سوی دیگر:

اگر می‌خواهید مطمئن شوید که هرگز بلاک نمی‌شوید، می‌توانید از پراکسی‌های اختصاصی موبایل 4g و 5g ما برای تلگرام استفاده کنید. پروکسی های موبایل اختصاصی ما برای تلگرام، آی پی های ثابت موبایل از اپراتورهای موبایل واقعی هستند. قیمت آن نسبت به پراکسی های استاتیک تلگرام مسکونی گران تر است، اما حتی امن تر است.


پراکسی های تلگرام چرخشی مسکونی در مقابل. پراکسی های استاتیک تلگرام مسکونی

هنگام انتخاب نوع پروکسی، حتماً مورد استفاده خاص خود را در نظر بگیرید. اگر به دنبال سریع ترین اتصالات ممکن هستید و به تنوع IP اهمیتی نمی دهید، پراکسی های استاتیک تلگرام مسکونی می توانند به خوبی برای پروژه شما کار کنند (به خصوص اگر نیاز به استفاده از یک IP ثابت در هر حساب تلگرام دارید).

با این حال، اگر می خواهید داده های خود را با درخواست های زیاد مقیاس بندی کنید، به آن تنوع IP نیاز دارید. برای آربیتراژ تجارت الکترونیک، باید بین سرعت و کیفیت IP تعادل برقرار کنید. پروکسی های ISP در واقع سریعتر هستند، اما این بدان معنا نیست که کیفیت در هنگام پرداخت به خوبی کار می کند. استخر IP بزرگتر به طور کلی به این معنی است که از پروکسی ها بیش از حد استفاده نمی شود و پراکسی های مسکونی در حال چرخش تلگرام برنده کلی در این شرایط هستند.

رایج ترین موارد استفاده از پروکسی تلگرام:

 

 

ایجاد چندین اکانت تلگرام:

 

دانلود پروکسی تلگرام به شما این امکان را می دهند که چندین اکانت با آدرس های ایمیل مختلف ایجاد کنید. می توانید از آنها به عنوان حساب کاربری برای وب سایت ها یا برنامه های مختلف یا فقط برای سرگرمی استفاده کنید. اگر می خواهید چندین حساب باز کنید، با پروکسی ها بسیار آسان تر است (تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک حساب تلگرام را به یک IP پراکسی تلگرام مسکونی یا تلفن همراه مرتبط کنید).

گروه تلگرام خود را خودکار کنید:

خودکار کردن گروه تلگرام یک راه عالی برای رشد آن است. می توانید از یک سرور پراکسی تلگرام برای خودکارسازی گروه خود و رشد جامعه خود استفاده کنید. همچنین می توانید از سرور پروکسی استفاده کنید تا به نظر برسد که گویی در مکان دیگری هستید، که به شما امکان می دهد به افراد خارج از کشور یا شهر خود دسترسی پیدا کنید. این به ویژه برای تجارت مفید است 

شرکت هایی که می خواهند پایگاه مشتریان خود را گسترش دهند.

صفحه تلگرام خود را خودکار کنید:

پراکسی های تلگرام یک راه عالی برای خودکار کردن صفحه تلگرام شما هستند. آنها به شما این امکان را می دهند که پست های خود را بدون نگرانی در مورد پست کردن دستی آنها در همه زمان ها به بیرون منتقل کنید.

برای خودکارسازی ایمن حساب خود می توانید از پروکسی های تلگرام ProxyEmpire در نرم افزار Jarvee استفاده کنید.

جابجایی بین پروفایل های تلگرام – مدیریت چندین اکانت تلگرام:

با استفاده از ادغام‌های آسان ما، می‌توانید حساب تلگرام خود را به آسانی مدیریت کنید. بسیاری از آنها در دسترس هستند: X-Login، MultiLogin، Go-Login…

مهم است که این را در نظر داشته باشید:

اگر می خواهید با استفاده از پروکسی تلگرام از بن شدن جلوگیری کنید، از انجام فعالیت های زیر خودداری کنید: اسپم نکنید. ایجاد چندین حساب کاربری که محصولات مشابهی را می فروشند یا حاوی پیام های مشابه هستند، بلیط یک طرفه به زندان تلگرام را به شما می دهد! حساب های خود را به هم متصل نکنید - این یک دنباله دیجیتالی از تمام فعالیت های شما ایجاد می کند. با هر حساب به عنوان یک حساب جداگانه رفتار کنید. بدون پیام خصوصی خوب، این باید ساده باشد. هرگز به مشتریان خود در تلگرام پیام ندهید. البته می توانید به سوالات آنها پاسخ دهید اما هرگز اول آنها را ننویسید.+

از این که تا اینجا همراه ما بودید ممنون پیشنهاد میکنم سری به مقاله پروکسی ایرانسل سایت ما یعنی کارینا بزنید اگه اینترنت از ایرانسل میگیرید بهتره برای وصل شدن به تلگرام از پروکسی های این مقاله استفاده کنید. 

Esmaeil Ahmadi
Esmaeil Ahmadi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋