Esmaeil Ahmadi

Esmaeil Ahmadi

توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۲ نفر را دنبال می کند

بهترین افزونه های وردپرس کدام اند؟

ما گزینه ها را محدود کرده ایم و بهترین افزونه وردپرس را برای هر عملکرد انتخاب کرده ایم. برای تصمیم گیری در مورد بهترین افزونه ها، این جنبه ها را در نظر گرفتیم:

ویژگی‌ها – ما هر افزونه را ارزیابی کرده‌ایم تا مطمئن شویم ویژگی‌های ارائه‌شده با اهداف آن‌ها مطابقت دارند. ما همچنین مطمئن شدیم که آنها می توانند روی هر نوع وب سایت وردپرسی کار کنند.
اعتبار – ما بسیاری از افزونه های رایگان وردپرس را انتخاب کرده ایم که در فهرست پلاگین رسمی وردپرس موجود است. برای افزونه‌های ممتاز، اعتبار توسعه‌دهندگان را بررسی کرده‌ایم تا مطمئن شویم استفاده از آنها ایمن است.
سازگاری – افزونه باید با نسخه های اخیر وردپرس و PHP سازگار باشد. ما همچنین افزونه هایی را انتخاب کرده ایم که در سه ماه گذشته به روز شده اند.
اگر می‌خواهید گزینه‌های جایگزین را در نظر بگیرید، ما همچنین هفت تذکر افتخاری را در پایان مقاله آورده‌ایم.

بهترین افزونه وردپرس


1. افزونه Elementor – بهترین افزونه صفحه ساز


Elementor: بهترین افزونه صفحه ساز وردپرس!!!
 

 

 

 

افزونه المنتور یکی از محبوب ترین افزونه های وردپرس برای صفحه سازی است. در هسته خود، Elementor قابلیت کشیدن و رها کردن را فراهم می کند تا کاربران بتوانند صفحات و پست های خود را در کمترین زمان سفارشی کنند.

این افزونه همچنین بیش از 100 قالب صفحه از پیش ساخته شده را برای راه اندازی هر نوع وب سایتی ارائه می دهد. بیش از 90 گزینه ویجت به ترکیب ویژگی هایی مانند نمادهای رسانه های اجتماعی و نوار پیشرفت بدون نصب افزونه های اضافی وردپرس کمک می کند.

در حالی که Elementor تقریباً با تمام تم های وردپرس کار می کند، برای جلوگیری از هر گونه مشکل، حتماً یک تم آماده Elementor را انتخاب کنید. در صورت شک، از تم وردپرس Hello Elementor که توسط توسعه دهندگان افزونه طراحی شده است استفاده کنید.

با دریافت یک طرح ممتاز به سازنده تم Elementor دسترسی پیدا کنید. این ابزار به شما امکان می‌دهد با سفارشی‌سازی آسان بخش‌های ضروری یک موضوع، مانند هدر، پاورقی و حتی صفحات محصول، یک تم از ابتدا ایجاد کنید.

 

 

2. WooCommerce – بهترین افزونه تجارت الکترونیک وردپرس

 


ویژگی های قابل توجه: داشبورد WooCommerce یکپارچه، جادوگر راه اندازی سریع، پشتیبانی از چندین دروازه پرداخت
بهترین مناسب برای: ایجاد یک وب سایت تجارت الکترونیک


ووکامرس بهترین افزونه وردپرس تجارت الکترونیک است. این کارکردهای ضروری تجارت الکترونیک مانند ایجاد ویترین، فهرست محصولات و مدیریت سفارش را فراهم می کند.

علاوه بر این، WooCommerce کارت های اعتباری اصلی و پرداخت های انتقال بانکی را می پذیرد و به طور یکپارچه با 140 درگاه پرداخت ویژه منطقه یکپارچه می شود.

همراه با یک جادوگر راه اندازی سریع است که شما را گام به گام راهنمایی می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به سؤالات پاسخ دهید و جزئیات مربوط به فروشگاه خود را ارائه دهید و وب سایت خوب است.

مدیریت فروشگاه آنلاین با WooCommerce آسان است زیرا داشبورد با وردپرس یکپارچه شده است. از نوار کناری پنل مدیریت برای مدیریت محصولات، سفارش‌ها یا گزارش‌های خود استفاده کنید.

برای ساخت یک فروشگاه زیبا با وردپرس و ووکامرس، حتما از قالب وردپرس سازگار با ووکامرس استفاده کنید. مقاله ما در مورد آموزش WooCommerce را برای راهنمای کامل نحوه راه اندازی فروشگاه آنلاین در وردپرس بخوانید.

همچنین، برای تضمین بهترین عملکرد فروشگاه آنلاین خود، توصیه می‌شود سایت‌های WooCommerce را با استفاده از بهینه‌سازی وردپرس میزبانی کنید.

3- افزونه امنیت وردفنس 

افزونه وردفنس افزونه امنیتی وردپرس برای بسیاری از صاحبان وب سایت است. جنبه‌های امنیتی اساسی، از جمله امنیت ورود، شناسایی بدافزار و جلوگیری از ترافیک مخرب را پوشش می‌دهد.

پس از نصب افزونه، داشبورد Wordfence داده‌های مختلفی را در مورد امنیت وب‌سایت، مانند خلاصه فایروال، حملات مسدود شده و اسکن‌های مشکلات امنیتی نمایش می‌دهد.

 

ویژگی امنیتی ورود به سیستم به شما امکان می دهد احراز هویت دو مرحله ای را برای صفحه مدیریت وردپرس تنظیم کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کد QR ارائه شده را با یک برنامه احراز هویت در دستگاه تلفن همراه خود اسکن کرده و کد تأیید را وارد کنید.

اسکنر بدافزار بدافزار را در قالب‌ها و فایل‌های افزونه‌های وردپرس بررسی می‌کند. همچنین آسیب پذیری های امنیتی مانند درهای پشتی احتمالی، تزریق کد و تغییر مسیرهای مخرب را شناسایی می کند. جستجوگر پیوند خراب افزونه به شما کمک می کند URL های بد را در وب سایت خود پیدا کنید.

فایروال برنامه وب Wordfence (WAF) از وب سایت شما در برابر ترافیک مخرب محافظت می کند. ویژگی محدودیت ورود، آدرس های IP را که پس از تعداد مشخصی تلاش وارد سیستم نمی شوند مسدود می کند و از حملات brute force جلوگیری می کند.

پس از نصب افزونه، فایروال در حالت یادگیری اجرا می شود، بنابراین می توانید تمام ویژگی های آن را امتحان کنید و از مثبت کاذب جلوگیری کنید و از سایت خود به طور موثرتری محافظت کنید.

4- افزونه گرویتی فرم

افزونه گرویتی فرم یک افزونه فرم تماس جامع است. ویرایشگر فرم کشیدن و رها کردن و قالب های اولیه از پیش ساخته شده آن به شما کمک می کند هر فرمی را برای وب سایت خود در کمترین زمان ایجاد کنید.

در مجموع، 22 قالب از پیش ساخته شده برای نسخه رایگان افزونه، از جمله فرم تماس، فرم ثبت نام و فرم ثبت نام در خبرنامه وجود دارد. همچنین امکان ایجاد فرم از ابتدا وجود دارد.

تمام فرم‌هایی که با استفاده از این افزونه ایجاد می‌شوند، واکنش‌گرا هستند، به این معنی که به راحتی در دستگاه‌های تلفن همراه کار می‌کنند. آنها همچنین با اقدامات حفاظت از هرزنامه hCaptcha و reCAPTCHA همراه هستند.

جاسازی هر فرمی در صفحه یا پست وردپرس آسان است، چه با استفاده از بلوک موجود یا یک کد کوتاه.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Esmaeil Ahmadi
Esmaeil Ahmadi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋