erfan.ashtari8

erfan.ashtari8

معرفی برند لیسه که تا الان نگفته اند

لیسه

لیسه یک تیغه یا ورقه‌ ی فلزی انعطاف‌پذیر است که از آن در صنایع مرتبط با چوب، مجسمه‌سازی، گچ‌کاری و کارهایی از این دست استفاده می‌شود.لیسه به صورتی ساخته شده است که با فشار انگشت به لبه‌های آن حالت پخی به خود می‌گیرد و می‌توان از همین حالت پخ برای صاف کردن سطوح استفاده کرد. انعطاف‌پذیری لیسه‌ها متناسب با نوع کاربری آن‌ها متفاوت است. جنس و اندازه‌ی لیسه باید به شکلی باشد که کار را برای ما آسان کند. مثلا درلیسه‌ی چوب جنس لیسه و انعطاف آن باید به اندازه‌ای باشد که بتوان از آن برای صاف کردن سطح انواع مختلف چوب استفاده کرد.

انواع لیسه

لیسه را بر اساس کارایی‌اش در صنایع مختلف می‌توان به لیسه‌ی چوب، بتونه‌کاری و نقاشی تقسیم کرد. البته هر کدام از دسته‌بندی‌هایلیسه به چند دسته دیگر تقسیم می‌شوند. مثلا چهار نوع لیسه‌ی چوب در بازار موجود است که با نام‌های لیسه‌ی بال کبوتری، گردن قو، معمولی ولیسه‌ی کابینت شناخته می‌شود. در زمان خرید لیسه حتما باید به این موضوع توجه کرد و لیسه را بر اساس کاری که قرار است انجام دهد انتخاب کرد. 

برندهای لیسه

سطح کارایی و کاربرد این محصول باعث شده است شرکت‌های مختلف داخلی و خارجی به تولید وفروش لیسه در بازار روی بیاورند. از مهم‌ترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی لیسه می‌توان به بست (BEST) و نارکس (Narex) اشاره کرد. این موضوع را نباید فراموش کرد که قیمت لیسه‌ی هر برند متناسب با جنس و کارایی آن متفاوت از دیگری است.

خرید آنلاین لیسه

خرید آنلاین «لیسه» برای بسیاری از کاربران امر دشواری است. یافتن بهترین قیمت کالا در بازار آنلاین از یک سو و عدم اطمینان به اصل بودن کالای دریافتی از سوی دیگر، از جمله این مشکلات هستند. فروشگاه اینترنتی سازوکار به صورت تخصصی مجموعه‌ای از بهترین محصولات و ابزار دستی را گردآوری کرده است. کارشناسان فروش سازوکار تلاش می‌کنند که تمامی قیمت‌ها به صورت رقابتی باشند. همچنین تمامی کالاها در سازوکار دارای 7 روز مهلت بازگشت هستند که باعث می‌شود کاربران با خیالی آسوده اقدام به خرید کالای خود نمایند.

منبع: سازوکار

بیشتر بخوانید: سنگ فرز چیست؟ کاربرد سنگ فرز و مقایسه انواع فرز

erfan.ashtari8
erfan.ashtari8

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋