english_learning

english_learning

بهترین وبسایت های آموزش زبان انگلیسی

این روز ها پلتفرم های بسیاری در زمینه آموزش زبان انگلیسی به خصوص آموزش زبان آنلاین مشغول ارائه خدمات بسیار و با کیفیت عالی به زبان آموزان بوده به طوری که از نظر من واقعا دیگر بهانه ای برای عدم یادگیری زبان وجود ندارد! مانند نداشتن وقت کافی و یا نداشتن هزینه مناسب برای شرکت در یک کلاس زبان انگلیسی و...

در پایین به شش مورد از بهترین وبسایت های آموزش زبان به خصوصی آموزش آنلاین زبان انگلیسی اشاره می‌کنیم.

 

 

1- وبسایت BBC Learning English

وب سایت BBC Learning English دارای منابع رایگان فراوانی است ، از جمله دوره های در سطوح مختلف ، یک درام آنلاین برای دنبال کردن ، واژگان ، دستور زبان و تمرین گوش دادن ، کلمات در اخبار و مقالات درجه بندی شده در مورد انواع موضوعات جالب. بخشهایی برای کودکان ، نوجوانان و بزرگسالان وجود دارد.

 

2- وب‌سایت آموزش زبان آنلاین انگلیشدان englishdon

وبسایت انگلیشدان englishdon علاوه بر ارائه مقالات بسیار ارزشمند  در زمینه یادگیری سریع زبان انگلیسی، دوره های بسیار مناسبی در قالب کلاس زبان آنلاین، و اغلب به صورت تدریس خصوصی زبان ارائه می‌دهد و درصد رضایت بالایی از زبان آموزان خود را نیز هواره کسب کرده است. 

 

3- وبسایت دولینگو Duolingo

وبسایت دولینگو Duolingo وب سایتی عالی برای یادگیری واژگان و دستور زبان از طریق بازی ها و آزمونهای تعاملی. تاکید بر تلفظ است زیرا شما باید قبل از رفتن به درس دیگری کلمات را مرور کنید و هر درس را به درستی کامل کنید. همچنین به شما امکان می دهد اهداف تعیین کرده و پیشرفت خود را پیگیری کنید.

 

4- وب‌سایت بریتیش کانسیل British Council Learn English

در وبسایت British Council منابع تصویری و صوتی رایگان برای فراگیران در هر سنی و سطح از جمله بازی ها ، مهارت های فوتبال انگلیس ، مینی صابون ها ، پادکست ها ، مقالات و انجمن گفتگو برای پرسیدن س askingالات پیدا خواهید کرد. نکاتی در مورد یادگیری زبان انگلیسی و ایجاد اطلاعات برای دوستان از در سراسر جهان.

 

5- وب‌سایت اخبار سطح بندی شده News in Levels

اگر اخبار را دنبال می کنید ، پس چرا به انگلیسی آن را دنبال نمی کنید؟سایت News in Levels شامل اخبار جدید و همچنین یک مجموعه گسترده است که به سه سطح تقسیم شده است ، صرف نظر از سطح انگلیسی ، می توانید از آنچه در جهان اتفاق می افتد مطلع شوید.

 

6- وبسایت Talk English

وبسایت Talk English یک سایت عالی برای یادگیری زبان انگلیسی است ، با تمرینات گوش دادن رایگان و همچنین انگلیسی عمومی ، انگلیسی تجاری ، انگلیسی برای مصاحبه و انگلیسی برای سفر.

english_learning
english_learning

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋